Goeiemiddag!
Jullie zijn ook zulke lieverds! Het doet me altijd goed om hier te komen, en wat ben ik blij dat ik altijd mijn verhaal hier kwijt kan.
Islandlady en Laraprinta wat hebben jullie een mooie dag gehad gisteren zeg! Die foto zegt alles.
Heb je gisteren leuke boeken gehaald Maryssa? En heb je nog boekentips? Ik heb vakantie namelijk en ben een enorm leesbeest.
Wat leuk Helma nieuwe spullen!
Wel heel goed dat je nee hebt gezegd, ik kan me dat gevoel wel voorstellen dat je het toch misschien nog wel nodig kan zijn...
Ben je alweer een beetje bijgekomen laraprinta?
Wat leuk Bellefleur dat het nog overeen kwam met gevoel..
Mooi!
Ik ben vandaag nog even naar stal geweest en ben bezig geweest met de jonge pony.
Het ging enorm goed en het lijkt erop dat ze erg slim is.
Gisteren ben ik met 2 nichtjes een dagje naar Amsterdam geweest, het was enorm gezellig en we hebben veel lol gehad. Ik zal straks nog even een foto plaatsen van een van de lol momenten. Ook heb ik foto's van het veulen.
Vandaag ook wel fijn gepraat met de eigenaresse van stal, zij zit er net zo nog mee als mij want zij is er ook bijgeweest. Dat helpt in ieder geval enorm. Ook hebben we beiden heel sterk het gevoel dat Sug nog soms bij het veulen komt kijken wanneer je erbij bezig bent.