Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin jul 6 '09
Wat een leuke foto! Jullie stralen met zijn tweetjes!

Fijn te horen dat het iets beter gaat Maryssa.

Mega drukke dag, om 13 uur collega gebeld om mee te komen helpen, 350 telefoontjes en nog een heleboel klanten aan de balie, Kaat is dood...
admin
admin jul 6 '09
Dank jullie wel Karin en Maryssa smileHet was gewoon ook fijn om bij elkaar te zijn! Maar goed, ik spreek natuurlijk nu vanuit mezelf wink

Maryssa, gelukkig dat je je ietsje beter voelt! Hou vol meis, nog eventjes!

Karin, na een drukke dag voel je je soms geradbraakt he! Meann.....

Liefs,
Marjan
admin
admin jul 6 '09
Ja, een geweldige foto van jullie tweeën samen, daar straalt saamhorigheid en genieten vanaf! Hartstikke leuk !

Groetjes,
Bart
Maryssa
Maryssa jul 6 '09
Dank jullie wel Karin, Larapinta en Gast! smile

Inderdaad nog even en hij is er weer!

Hoe is het met jou Gast? Voel je je lekker jarig vandaag? Ik hoop dat het gezellig is. Ik sluit me aan bij de polonaise over het strand met jou voorop. Gezellig rondhopsen op de Lambada van Kaoma laugh

Och jee Karin..dat ken ik. Als je achter een balie zit en je hebt veel telefoontjes en ook nog mensen aan de balie dan kost dat veel energie. Hop schop die schoenen maar uit en even een wijntje op de bank. Even relaxen maar hoor!

Larapinta hoe is het vandaag met jou? Ik lees dat je behoorlijk moe bent. Wat naar voor Ron dat hij zo'n last heeft van zijn voet! Is inderdaad belangrijk als diabeet om dat goed te laten nakijken. Wens hem maar beterschap! En voor jullie allebei lekker uitrusten hoor!

Liefs voor iedereen
admin
admin jul 6 '09
Origineel bericht van: Bart
Ja, een geweldige foto van jullie tweeën samen, daar straalt saamhorigheid en genieten vanaf! Hartstikke leuk !

Groetjes,
Bart

smileDank je lieve Bart !! Zo voelt het voor mij ook

Knuffel,
Marjan
admin
admin jul 6 '09
Quote:
Larapinta hoe is het vandaag met jou? Ik lees dat je behoorlijk moe bent. Wat naar voor Ron dat hij zo'n last heeft van zijn voet! Is inderdaad belangrijk als diabeet om dat goed te laten nakijken. Wens hem maar beterschap! En voor jullie allebei lekker uitrusten hoor!

Ja, ik ben erg moe na gisteren. Nu was de reis ook wel abnormaal lang hoor, Bea doet er aanstaande zondag drie uur minder lang over ... Maar goed, ook een gevolg van me/cvs. Ik hoorde dat je als Engelmens ook sneller me/cvs kunt krijgen. Nooit geweten. Draagt wel mee aan de acceptatie.
Ron's voet is dik en blauw ivm het gebruik van sintrom en plavix [beide bloedverdunners]. Rustig aan opbouwen en het heeft veel tijd nodig.

Liefs,
Marjan
Helma
Helma jul 7 '09
Larapinta, beterschap met Ron!

Gisteravond een 'nieuw' bankje en eetkamerstoelen gekregen. Eindelijk die oude bank de deur uit. De kleur was zo lelijk, al zat hij wel lekker. Geen geklier meer met een kleed dat er altijd overheen lag. En nog iets: ik zat al een jaar of vijf, zes te martelen met een stofzuiger waarvan de stang op elk punt uit elkaar viel, terwijl de motor nog prima is. Op internet zag ik dat die onderdelen niet meer te bestellen waren, omdat het model eruit zou zijn. Nu belde ik gister met een bedrijf hier in de buurt en hij zei: breng de stofzuiger maar me, dan zullen we kijken: de complete slang met alle buizen vervangen! Ik stond met een big smile te stofzuigen gisteren! Wat heerlijk, dat iets het weer doet zonder dat je ineens met een hulpstuk in je handen staat! Waarom blijf ik altijd zo lang klungelen met spullen die stuk zijn??? Ik ben zo blij dat het gefixt is, echt helemaal super. Verder heb ik nee gezegd tegen een vriendin, die het zoveelste item wilde lenen: het kattemandje, waarmee ze haar katten wil verhuizen naar haar nieuwe huis: het voelde niet goed, want het enige waar ik nog voor nodig ben is het lenen van van alles en nog wat! Ik heb haar gezegd dat het niet goed voelt, omdat ik Cheetah nog niet vertrouw qua beter-ziek zijn, en dat ik het mandje gewoon niet anderhalve week wil missen.

Allemaal stapjes de goede kant weer op. Het voelt goed!
admin
admin jul 7 '09
De laatste weken ben ik door een soort spirituele aardverschuiving gegaan.

Het lijkt ook dat ik mezelf opnieuw mag invullen,er is nieuwe ruimte.
Vreemd is het niet meer, zeker nu ik Karin Bisschop's tekst gelezen heb.
Bijzonder toch, en oh wat hield ik me vast aan m'n oude zijn..pfff.. dus ik ben die soort aardverschuiving binnen in mezelf,
ongelooflijk dankbaar, ook al heb ik enkele strijdjes in het rond moeten voeren!
Veel liefs van mij,
Bellefleur
admin
admin jul 7 '09
ik trok net online een kaart, die exact beschrijft,
hoe ik het voel.

Gürtel - Moed
Laat mijn bevende oude hand
jouw jonge, opstandige hoofd strelen.
Je haar is zo rood als het vuur
dat brandt in je binnenste.
Neem voor de duur van een glimlach
het rustige licht van mijn blik over in jouw ogen
die al in de toekomst vliegen.

De persoonlijkheid van de mensen lijdt vaak onder heftige impulsen en protesten. Bijna altijd wordt jullie lijden veroorzaakt door de onstuimigheid van jullie karakter. De angst dat de razende storm alles wat je bereikt hebt teniet zal doen, en je in één ogenblik van je totale veiligheid kan beroven, kan maken dat je de fout maakt je in de storm te storten. Je zou je dan in feite gaan meten met een kracht, waar niet tegen te vechten is., Dat geldt voor iedere storm die met meer of minder beroering door je leven wordt. De ware moed blijkt niet uit een blinde strijd, maar uit het vast vertrouwen op het licht, dat ieder hart op zijn weg begeleidt.
Eruan
Eruan jul 7 '09
Goeiemiddag! smile

Jullie zijn ook zulke lieverds! Het doet me altijd goed om hier te komen, en wat ben ik blij dat ik altijd mijn verhaal hier kwijt kan. smile

Islandlady en Laraprinta wat hebben jullie een mooie dag gehad gisteren zeg! Die foto zegt alles. smile

Heb je gisteren leuke boeken gehaald Maryssa? En heb je nog boekentips? Ik heb vakantie namelijk en ben een enorm leesbeest.

Wat leuk Helma nieuwe spullen! smileWel heel goed dat je nee hebt gezegd, ik kan me dat gevoel wel voorstellen dat je het toch misschien nog wel nodig kan zijn...

Ben je alweer een beetje bijgekomen laraprinta?

Wat leuk Bellefleur dat het nog overeen kwam met gevoel.. smileMooi!

Ik ben vandaag nog even naar stal geweest en ben bezig geweest met de jonge pony. smileHet ging enorm goed en het lijkt erop dat ze erg slim is.
Gisteren ben ik met 2 nichtjes een dagje naar Amsterdam geweest, het was enorm gezellig en we hebben veel lol gehad. Ik zal straks nog even een foto plaatsen van een van de lol momenten. Ook heb ik foto's van het veulen. smile
Vandaag ook wel fijn gepraat met de eigenaresse van stal, zij zit er net zo nog mee als mij want zij is er ook bijgeweest. Dat helpt in ieder geval enorm. Ook hebben we beiden heel sterk het gevoel dat Sug nog soms bij het veulen komt kijken wanneer je erbij bezig bent.
Eruan
Eruan jul 7 '09

Ik met de slappe lach en enorme lol.

Het veulen en ik smile

Zo dit waren de foto's maar eens even.
gast
gast jul 7 '09
Hé leuke foto's. Wat een liefie zeg smile
Eruan
Eruan jul 7 '09
Dankje gast! smile
Het is zeker een sweetie, alleen wordt ze nu wel af en toe een beetje eng, achter je aan rennen om te spelen bijvoorbeeld wanneer je de wei uit wil en meer van die speelse dingen.
We proberen nu vooral om te zorgen dat ze niet ons als speelkameraatjes ziet, maar dat is wel moeilijk omdat ze je dan meteen aankijkt met haar hele lieve koppie. wink
admin
admin jul 7 '09
Hallootjes op deze late avond smile

Vanmorgen gewerkt, daarna met Jorinda naar de V&D schoolcampus geweest. Leerling/collega opgehaald, die heeft bij ons gegeten, en daarna de folderwijk van Hielke gedaan, samem met de meiden. Nu lekker op de bank, morgen pas om 11 uur beginnen!!!

Ann_ik wat een geweldige foto!! En wat een laiverd die kleine!!!

Heb vandaag al een behoorlijke "lading" van mijn nieuwe medicijnen gehad van het vermoeidheidscentrum, dus ben gestart. Ben heel benieuwd hoe het gaat verlopen. Ik heb er alle vertrouwen in!!

Ik ga even rondwandelen op Merudi, even lezen wink

Liefs,
Marjan
admin
admin jul 7 '09
mooie uitstraling heb je Annick!!
Islandlady
Islandlady jul 8 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Origineel bericht van: Bart
Slaap lekker Marjan, een hele fijn dag morgen, en de groetjes aan Bea smile

Knuffel,
BArt

Het was heerlijk om die prachtige vrouw in de armen te sluiten!! Op de foto kon ik door de armleuningen niet tegen haar aanleunen, dat hadden we graag gedaan voor de foto, maar ons geluk straalt van ons af, of niet dan!!!

blushJe laat me blozen Mar en ja het was fijn!
Islandlady
Islandlady jul 8 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
De laatste weken ben ik door een soort spirituele aardverschuiving gegaan.

Het lijkt ook dat ik mezelf opnieuw mag invullen,er is nieuwe ruimte.
Vreemd is het niet meer, zeker nu ik Karin Bisschop's tekst gelezen heb.
Bijzonder toch, en oh wat hield ik me vast aan m'n oude zijn..pfff.. dus ik ben die soort aardverschuiving binnen in mezelf,
ongelooflijk dankbaar, ook al heb ik enkele strijdjes in het rond moeten voeren!
Veel liefs van mij,
Bellefleur

Lieve Bellefleur,

Ik kan me zeker heel erg herkennen ook in de tekst van Karen. Alleen de laatste moet ik nog een paar keer lezen voor het echt allemaal doordringt denk ik.
De eerste die ik heb gelezen van haar waren in ieder geval op "mijn lijf" geschreven.

Welke site trek je die kaartjes?

Ann_ik meis wat een mooie foto's en wat ben je een mooie jonge vrouw zeg! De kleine is een schatje.

Liefs
Cialara
Cialara jul 8 '09
O, wat leuk, ik zie hier opeens steeds meer foto's verschijnen, heel mooi allemaal!

Ik heb gisteren een TOP-avond gehad grinMijn oudste zoon stond in zijn musical met zijn klas in het middelpunt, want hij nam afscheid van de basis-school. En wat een stralertjes allemaal zeg, wat een sfeer; het was echt fantastisch. Er werd uit volle borst gezongen en prima geacteerd door de tieners in hun musical "Cash" die heel toepasselijk over een bank en de kredietcrisis ging met als ondertoon dat mensen toch eigenlijk belangrijker zijn dan het geld tongueen zo is het maar net!

Tijdens de musical wel even een traantje gelaten stiekem, want het was zo mooi, en mijn kind was ook zo aan het stralen; tja en dan gaat hij straks de grote wereld van het middelbaar onderwijs in en moet hij zelf zijn keuzes in dit leven gaan maken, maar dat gaat hem lukken smile

Na de musical natuurlijk de gebruikelijke toespraakjes en een uitgelaten horde tieners en ouders die nog even nababbelden, was pas om half twaalf thuis smile
Islandlady
Islandlady jul 8 '09
Wat ontzettend leuk en ja dat je even een traantje moet wegpinken is niet meer dan normaal toch? Ze worden dan ineens zo groot! als ik naar de foto's kijk, vooral hier in NL bij mijn ouders, dan merk je ineens hoe snel het allemaal gaat.

Liefs
Eruan
Eruan jul 8 '09
blush

Wat mooi Jorine, die musicals zijn altijd leuk om te zien, en ik kan goed snappen dat het nog mooier is om je kind te zien stralen. smileBij mijn broertje en zusje's musical vond ik het al mooi om te zien en was ik zelfs trots op ze. Laat staan dat het je eigen kind zal zijn. smile

Laraprinta ik hoop ontzettend dat de medicijnen het werk goed gaan doen!
Hebben jullie nog leuke dingen gekocht bij de schoolcampus?

Ik voel me vandaag wakker, ik ga vanmiddag oppassen en lekker weer paardrijden, want het paard is weer helemaal goed. Nu ga ik nog even lekker hier rondhangen en eens flink lezen en leren... smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki