Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Islandlady
Islandlady jul 5 '09
Ik ga dus ook slapen smileDit gaat weer zo'n dag worden om nooit te vergeten, net zo een dag als vandaag!

Moet het toch even kwijt.
Vanmorgen om 10 uur stond mijn vriendin voor de deur en ik sliep nog. Te erg maar ze is gewent om mij wakker te maken smileElk jaar tijdens de Golden Rock Regatta moet ze dat doen dus veel verschil is er dan niet.
We wilden Amsterdam niet in dus richting Breukelen/Vinkeveen/Loosdrecht!
Bedacht ik me ineens dat een 'vriend' van ons in de buurt van Breukelen woont. Gelachen, gevaren, gegeten gedronken. Dit vergeten we nooit meer!
En dan morgen Marjan zien! Mijn weekend kan niet meer stuk

Liefs
gast
gast jul 5 '09
Heerlijk toch smile
Helma
Helma jul 5 '09
Momenteel voel ik me als een mol onder de grond laugh
Ik loop in mijn pyama rond en ben buiten een bad aan het opzetten (slechte timing), het is een reusachtig bad met een doorsnee van meer dan drie meter, met een filterpomp en afdekzeil. Het moet er de hele zomer blijven staan eek
Inmiddels tot de helft gevuld met water en steenkoud! Ik hoop dat de zon zijn best zal doen het water wat op te warmen, want nu zal ik er zelf niet snel in gaan zitten. De trampoline staat nu wel op het gras, wat ik een beetje jammer vind, want als ik dan gras wil maaien moet ik hem steeds verplaatsen. Nou, dan helpen ze me maar hoor...

Ieder jaar koop ik van een deel van het vakantiegeld een of ander apparaat om iets mee te kunnen doen (trampoline, WII, camping of wat dan ook), en de kids zijn weer blij. Dit is een regel geworden, en het wordt altijd in dankbaarheid aanvaard. Nu doet de kraan zijn werk, en ik ga weer verder met het schrijven van een stuk voor de homepage van mijn site.

Oh ja, ik heb een vraagje aan jullie: de tabbladen op mijn site zijn in het engels: zal ik dit zo laten of de woorden vervangen door het nederlands? (kaarsen, boeken, schilderijen etc.) Ik twijfel, want als iemand nu googled op kaarsen dan kom ik niet te voorschijn denk ik, maar omdat we in nederland wonen lijkt me dat handiger. Wel is home, columns, blogs al engels, dus ik weet niet wat ik doen zal...

Fijne dag allemaal!
miyase
miyase jul 5 '09
Met mij gaat het helemaal niet best. Ik heb zo'n week geleden een stuk van mijzelf verloren, mijn innerlijke spiegelbeeld, mijn 2de ik, mijn enige grote voorbeeld...

Het gaat nep klinken omdat vele het zeggen, maar het wordt elke dag erger met mij, want ik begin nu echt te geloven dat Michael dood is...
Maryssa
Maryssa jul 5 '09
@ Helma Wat geweldig een zwembad! Lekker hoor! Leuk dat je dat elk jaar doet met je vakantiegeld. Het schijnt komende week iets minder te worden qua temperatuur maar ik hoop dat je snel kunt genieten van het zwembad!

@ Karin Dat is fijn dat je je rustiger voelt door de Ritalin! Je hebt misschien al gelijk de juiste dosering te pakken als het zo'n effect heeft!

@ Larapinta Dank je wel voor je knuffel dat is lief. Ik hoop dat jij en Bea een heerlijke dag hebben vandaag maar dat zal vast wel lukken wink

@ Miyase Het is moeilijk voor je begrijp ik; dat Michael Jackson is overleden. Helaas was het zijn tijd om te gaan. Als je zo op je idool gesteld bent kost het moeite om te accepteren dat hij er niet meer is. Doe maar rustig aan; dat hoeft niet in 1 keer. Zijn muziek en de persoon die hij was zullen nooit verdwijnen.

Ik heb het gevoel dat ik langzaamaan een klein beetje aan het opkrabbelen ben. Gisterenavond naar een mooie filmhuisfilm geweest echt een vrouwenfilm (kostuumdrama) en na afloop met een goede vriend bijgepraat. Er was een prachtige zonsondergang die de lucht violet kleurde en we zaten op een mooi terras op de Waalkade dicht bij het water. Heeft me goed gedaan; even eruit. De wankelheid is er nog maar iets minder.
Helma
Helma jul 5 '09
Lieve Maryssa,

fijn om dat te horen! En ja, wankelheid hoort er soms ook bij, hoe goed we ons best ook doen. Verzetten heeft geen zin, maar het er laten zijn lost het soms al voor de helft op. Ik hoop voor je dat dit positieve gevoel zich een beetje door zal zetten.
Veel sterkte, veel liefs,

xxx helma.
admin
admin jul 5 '09
Hmmm het helpt te dreigen met aangifte doen, heb mijn centjes eindelijk terug gehad!!!! Jammer dat het zo moet, maar ja als al het andere niet helpt..

Het is niet elke keer wolkerig met ritalin, ook merk ik dat echt niet elke pil hetzelfde valt. Soms ben ik enorm suf, een uur later weer helder (terwijl de pil niet is uitgewerkt), heb ook een erg droge mond tegen de tijd dat ie is uitgewerkt.
Ook merkte ik tweemaal dat rond de tijd van uitwerken het enge gevoel van een paniekaanval opborrelde, nu kan ik dat zelf prima onderdrukken, immers de angst is juist wat triggert, en die heb ik niet sinds ik weet dat dat zo werkt, toch vind ik het een naar gevoel.
Ok merk ik dat ik rustiger ben, als de kids iets uitvreten ben ik niet gelijk zo vlammerig maar kan ik veel beter rustig blijven.
Toch ben ik er nog niet uit of ik dit wel iedere dag wil gebruiken, het is enorm wennen.

Excuus dat ik er wat minder ben en wat minder aandacht voor anderen heb, maar vind het belangrijk om me nu even goed op het medicijngebruik en mezelf te focussen, daarbij is het veeeeeel te warm om in een snikhete huiskamer achter lappie te kruipen.

Vandaag was ik met een vriendin en haar en mijn kids wezen zwemmen, tot onze verrassing was er een Zuid Amemerikaans carnaval feest bezig daar, trommelaars en dames met veren!
Dus heerlijk met de kids in het water staan swingen, tralalala
gast
gast jul 5 '09
Klinkt gezellig Karin smile

Jammer dat het met dreigementen moest gaan om je centen terug te krijgen. Anders had je ook nog de rijdende rechter erop af kunnen sturen wink

Helma, lekker hoor zo'n zwembad! Als het te koud blijft gooi je er toch een paar ketels kokend water erbij, dan wordt het wat aangenamer misschien.
Eruan
Eruan jul 5 '09
Hoihoi! smile

Fijn dat je dochter lekker gereden heeft laraprinta! Afspuiten is trouwens ook altijd heerlijk om te doen. smileWaarschijnlijk zit je nu gezellig met Bea te kletsen, maar toch nog even veel plezier. wink

Maryssa, je kunt hier altijd je hart luchten joh, fijne berichten of niet. Je moet het nooit op gaan kroppen. Sterkte nog, ik hoop dat je je vriend snel weer in je armen mag sluiten!

Wat leuk Helma! Een zwembad, lekker met dit weer en erg leuk voor de kinderen (en natuurlijk voor jezelf). Het grote nadeel is alleen altijd dat gedoe met chloor. winkMaar het plezier is toch belangrijker! smile
Misschien moet je even googlen om te kijken of je met kaarsen ook op je site komt. Anders is het misschien wel slim om het in het Nederlands erop te zetten.

Miyase, Ik kan me goed voorstellen dat je er best wel kapot van bent. Het is gewoon moeilijk, en helemaal omdat hij je voorbeeld was en is. Hij wordt zeker nooit meer vergeten, en zal de geschiedenis ingaan als een ster, en meer dan dat, want het was een bijzonder mens.

Karin wat fijn dat je je geld terug hebt! Jammer dat het alleen na een dreiging pas gebeurde... Wat leuk van dat carnaval zeg! Ik krijg er een zomers gevoel van. smile

Zelf voel ik me vandaag weer wat minder, ik merkte vandaag weer hoe diep het nog zit van het paard... Het paard van mijn nichtje is ook overleden, alleen wat voelt het dan naar als ze zo vrolijk verteld dat ze alweer bij een nieuwe is wezen kijken. Ik ben dan wel heel blij voor haar maar toch voelt het vervelend wanneer je zelf nog zo in onzekerheid zit...
Helma
Helma jul 5 '09
Hihhi, ik heb er al nederlands van gemaakt! Ik had altijd de mond vol over het veramerikaniseren van de nederlands taal, en ik deed er zelf aan mee, nu is het weer ouderwets!

Fijn Karin, dat is dat maar weer klaar.
Lijkt me wel lastig hoor, het wennen aan de pilletjes... sterkte ermee!

Anniek, wat naar voor je! Ik hoop dat het goed komt allemaal...

Ik ga slapen, weltrusten allen!
Maryssa
Maryssa jul 5 '09
Quote:
Zelf voel ik me vandaag weer wat minder, ik merkte vandaag weer hoe diep het nog zit van het paard... Het paard van mijn nichtje is ook overleden, alleen wat voelt het dan naar als ze zo vrolijk verteld dat ze alweer bij een nieuwe is wezen kijken. Ik ben dan wel heel blij voor haar maar toch voelt het vervelend wanneer je zelf nog zo in onzekerheid zit...

Lieve Anniek, dat is niet fijn wat je beschrijft. Dikke knuffel voor jou. Je was heel close met Sugarlee en het is kort geleden. Volgens mij blijf je altijd de band met haar voelen ook al is ze er niet meer; alleen de pijn wordt langzaam ietsje minder. Ik kan me voorstellen dat wat je schrijft over je nichtje heel moeilijk voor te stellen is en zelfs kwetsend is als iemand er zo mee omgaat. Maar wie weet staat ze niet zo in contact met haar gevoel als jij en had ze daardoor niet zo'n band met haar paard. Snap heel goed dat dat een moeilijk moment was. Maar wees blij dat jij die gevoelsdiepte wel bezit. Veel liefs en sterkte hoor! x
Islandlady
Islandlady jul 6 '09
Karin wat goed dat je het eindelijk terug hebt! Met rente? tongue
Ann_ik meis sterkte hoor. Tuurlijk is het verdriet om het verlies van Sugarlee nog niet over.
Helma goed gewerkt er zijn al zoveel 'engelse' woorden in de Nederlandse taal. Bovendien is je website Nederlands. Wat je zou kunnen doen is de website in twee talen maken.

Wat was het fijn om Marjan na al die jaren weer te zien. Samen met Jorinda en Max zijn we naar het huis van de vriendin gelopen. Zoon Job gebeld en die kwam ons halen. Kind schrok zich wild dat Max en ik er ook bij waren. Eerst Mar en Jorinda naar binnen en toen kwam Job met zus en mams naar buiten. Handen voor de ogen. Tja je snapt het al. Tranen! Was erg fijn!

Ben wel terug gegaan naar huis. Kon daar niet blijven. Geen goed gevoel! Vandaag weer terug. Dan is de rest van de visite ook weg en komt het goed.

Liefs
admin
admin jul 6 '09
Origineel bericht van: Bart
Slaap lekker Marjan, een hele fijn dag morgen, en de groetjes aan Bea smile

Knuffel,
BArt

Het was heerlijk om die prachtige vrouw in de armen te sluiten!! Op de foto kon ik door de armleuningen niet tegen haar aanleunen, dat hadden we graag gedaan voor de foto, maar ons geluk straalt van ons af, of niet dan!!!

admin
admin jul 6 '09
Quote:
@Helma
Oh ja, ik heb een vraagje aan jullie: de tabbladen op mijn site zijn in het engels: zal ik dit zo laten of de woorden vervangen door het nederlands? (kaarsen, boeken, schilderijen etc.) Ik twijfel, want als iemand nu googled op kaarsen dan kom ik niet te voorschijn denk ik, maar omdat we in nederland wonen lijkt me dat handiger. Wel is home, columns, blogs al engels, dus ik weet niet wat ik doen zal...

Ik las dat je al had besloten het in nederlands te houden, en dat had ik je ook willen adviseren! Want het is jouw site en jij bent gewoon nederlands!!! Blijft mooi een website bijhouden, misschien kom ik er ook ooit weer aan toe!!

Quote:
@ Maryssa
De wankelheid is er nog maar iets minder.

Hoe is het vandaag met je, lieve Maryssa? Lukt het allemaal een beetje?? Nog steeds donderdag in de planning dat je vriend terugkomt?? Heb je hem nog gesproken??

Quote:
@ Karin
Excuus dat ik er wat minder ben en wat minder aandacht voor anderen heb, maar vind het belangrijk om me nu even goed op het medicijngebruik en mezelf te focussen, daarbij is het veeeeeel te warm om in een snikhete huiskamer achter lappie te kruipen.

Daar hoef je je toch niet voor te excuseren!! Ben je mal. Het is prachtig weer, én het is zomer!! Dan zit iedereen gewoon op een ander tijdstip of niet achter de computer!! Ik ben nou eenmaal verslaafd aan de pc, Paint ShopPro en nu zeker ook aan Merudi, dus dat kan je niet vergelijken!!! smile

Quote:
@ Ann_ik
Fijn dat je dochter lekker gereden heeft laraprinta! Afspuiten is trouwens ook altijd heerlijk om te doen. . Waarschijnlijk zit je nu gezellig met Bea te kletsen, maar toch nog even veel plezier.

Ja, donderdag gaat ze weer. Ze is nou eenmaal helemaal gek met paarden, dus jouw verdriet naar Sugar lee is ook logisch!!
Op het moment dat je schreef, was ik weer onderweg naar huis. Heb er een monsterrit gemaakt, ipv 4 uur, hebben Jorinda en ik er twee uur langer over gedaan... Kwart voor 6 weg van de verjaardag, en pas om kwart over twaalf thuis. Ben dan nu ook kapot frownMaar goed, vandaag een rustige dag, kunnen we er morgen weer tegen!!!
Maar het was heerlijk om Bea te zien, voelen, ruiken!!! Het is een prachtvrouw, een lieve vriendin en zo dierbaar!! Het was zalig. Hopelijk kan ik ooit snel naar haar toe op SMX als ze weer terug is. Maar dit nemen ze ons niet meer af ...

Quote:
@ Bea
Ben wel terug gegaan naar huis. Kon daar niet blijven. Geen goed gevoel! Vandaag weer terug. Dan is de rest van de visite ook weg en komt het goed.

Lieve schat, het was een goede keus, gevoel volgen en ik vond het ook nog eens heerlijk je een extra half uurtje bij me te hebben!!! winkNu lekker terug, en genieten met z'n tweetjes en de jongens. Gun het je van harte, dat weet je!!!

En ikke, ben moe van gisteren, straks naar de HA met Ron, zijn voet blijft dik is flink donker gekleurd, en ivm zijn diabetes moet het ook wel. Laat het jullie wel weten. Morgenochtend werken en morgenmiddag naar Stad Grunn naar de schoolcampus met Jorinda.
Woensdag weer werken en donderdag is mijn dag,,, mijn vrije dag laugh

Liefs,
Marjan
gast
gast jul 6 '09
Hé dames wat een leuke foto zo met z'n tweeën. Het straalt er zeker vanaf Marjan!
admin
admin jul 6 '09
smiledank je wel lieve gast. Het ergste is dat ik haar nu ook vreselijk mis eek
Het is zo'n prachtvrouw!! Zo'n ongelooflijke lieverd!!!
Maar ze komt nog als het goed is, volgende week met haar oudste zoon bij mij, en ik hoop dat we heerlijke dagen zullen hebben. Maar komt vast goed grin
gast
gast jul 6 '09
En de reiki inwijding? Die gingen jullie toch ook samen doen (althans de één 1 en de ander 2)?
admin
admin jul 6 '09
Jaaaaaa, daarom komt ze volgende week naar me toe!!
Maandag en dinsdag zijn de inwijdingen, Bea voor Reiki 1 en ik Reiki 2. Zondag komt Bea naar me toe, ik zal even voor haar een reisbeschrijving maken/uitzoeken via inet.
Geweldig dat je dat nog bijstaat smile
Maryssa
Maryssa jul 6 '09
Wat een leuke foto van jullie; Marjan en Bea! Het plezier spat er vanaf; leuk!!

Vandaag gaat het met mij wel aardig..elke dag gaat iets beter. Ik ben vandaag het centrum van Nijmegen in gegaan heb mezelf getrakteerd op heerlijke wierook en mooie muziek & boeken geleend bij de bibliotheek. Daarna op een terrasje neergestreken en wat gelezen bij een glas icetea. Mn vriend spreek ik denk ik vanavond weer anders morgenavond.

Liefs
gast
gast jul 6 '09
Hé Maryssa, nof effies volhouden dan kun je hem weer knuffelen....

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki