@Helma
Oh ja, ik heb een vraagje aan jullie: de tabbladen op mijn site zijn in het engels: zal ik dit zo laten of de woorden vervangen door het nederlands? (kaarsen, boeken, schilderijen etc.) Ik twijfel, want als iemand nu googled op kaarsen dan kom ik niet te voorschijn denk ik, maar omdat we in nederland wonen lijkt me dat handiger. Wel is home, columns, blogs al engels, dus ik weet niet wat ik doen zal...
Ik las dat je al had besloten het in nederlands te houden, en dat had ik je ook willen adviseren! Want het is jouw site en jij bent gewoon nederlands!!! Blijft mooi een website bijhouden, misschien kom ik er ook ooit weer aan toe!!
@ Maryssa
De wankelheid is er nog maar iets minder.
Hoe is het vandaag met je, lieve Maryssa? Lukt het allemaal een beetje?? Nog steeds donderdag in de planning dat je vriend terugkomt?? Heb je hem nog gesproken??
@ Karin
Excuus dat ik er wat minder ben en wat minder aandacht voor anderen heb, maar vind het belangrijk om me nu even goed op het medicijngebruik en mezelf te focussen, daarbij is het veeeeeel te warm om in een snikhete huiskamer achter lappie te kruipen.
Daar hoef je je toch niet voor te excuseren!! Ben je mal. Het is prachtig weer, én het is zomer!! Dan zit iedereen gewoon op een ander tijdstip of niet achter de computer!! Ik ben nou eenmaal verslaafd aan de pc, Paint ShopPro en nu zeker ook aan Merudi, dus dat kan je niet vergelijken!!!
@ Ann_ik
Fijn dat je dochter lekker gereden heeft laraprinta! Afspuiten is trouwens ook altijd heerlijk om te doen. . Waarschijnlijk zit je nu gezellig met Bea te kletsen, maar toch nog even veel plezier.
Ja, donderdag gaat ze weer. Ze is nou eenmaal helemaal gek met paarden, dus jouw verdriet naar Sugar lee is ook logisch!!
Op het moment dat je schreef, was ik weer onderweg naar huis. Heb er een monsterrit gemaakt, ipv 4 uur, hebben Jorinda en ik er twee uur langer over gedaan... Kwart voor 6 weg van de verjaardag, en pas om kwart over twaalf thuis. Ben dan nu ook kapot
Maar goed, vandaag een rustige dag, kunnen we er morgen weer tegen!!!
Maar het was heerlijk om Bea te zien, voelen, ruiken!!! Het is een prachtvrouw, een lieve vriendin en zo dierbaar!! Het was zalig. Hopelijk kan ik ooit snel naar haar toe op SMX als ze weer terug is. Maar dit nemen ze ons niet meer af ...
@ Bea
Ben wel terug gegaan naar huis. Kon daar niet blijven. Geen goed gevoel! Vandaag weer terug. Dan is de rest van de visite ook weg en komt het goed.
Lieve schat, het was een goede keus, gevoel volgen en ik vond het ook nog eens heerlijk je een extra half uurtje bij me te hebben!!!
Nu lekker terug, en genieten met z'n tweetjes en de jongens. Gun het je van harte, dat weet je!!!
En ikke, ben moe van gisteren, straks naar de HA met Ron, zijn voet blijft dik is flink donker gekleurd, en ivm zijn diabetes moet het ook wel. Laat het jullie wel weten. Morgenochtend werken en morgenmiddag naar Stad Grunn naar de schoolcampus met Jorinda.
Woensdag weer werken en donderdag is mijn dag,,, mijn vrije dag
Liefs,
Marjan