Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Islandlady
Islandlady jul 3 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Woeiiiii... vakantie is leukkk en warm...

Goed zo ben blij dat je geniet lieverd!
Eruan
Eruan jul 3 '09
Lekker Angel. smile

Wat bijzonder eigenlijk karin dat ritalin zoveel met je kan doen! Fijn dat het lekker werkt.

Gefeliciteerd Bea! smile
Wat leuk dat je jongste ook gek van paarden is, is hij gek van alle dieren?

Ik doe tweetalig met Engels, dus ik spreek zo goed als vloeiend Engels, maar heb ook Spaans op school. smile

Hoe is het weer bij jullie? Bij ons onweer met harde regen, maar wat is die verkoeling toch even heerlijk! Vanavond gaan we lekker barbequen dus ik hoop dat het dan mooi droog is. smile

Fijne dag allemaal!

Liefs
Islandlady
Islandlady jul 3 '09
Dank je Ann_ik! Krijg hem alleen niet te pakken frownmaar heb zijn mailbox al volgestopt haha.
Ja Sam is gek van alle dieren zo ook met onze honden. Daar gaat hij gewoon bij liggen.

Liefs
Emuca
Emuca jul 3 '09
Hier ook wat onweer gehad hoor... mijn vriendinnetje slaapt nu... maar ik kan zelf niet slapen overdag... Hoe moe ik me ook voel vandaag...
admin
admin jul 3 '09
Hallootjes allemaal ...

Daar ben ik even op deze warme dag. Hier in het Hoge Noorden geen drup gezien, geen onweer gehoord, maar wat niet is kan nog komen. Het is buiten wel een stuk frisser, dus misschien is het langs ons heen gegaan??
Vandaag de hele dag op een koel kantoor mijn werk kunnen doen smileHeb gedaan wat ik wilde, dus dat is een goed gevoel!!

Jorinda heeft indd wel lekker gereden gisteren, ze vond het nog leuker om het paard even lekker af te spoelen!! Hoe oud je bent, kliederen met water is natuurlijk heerlijk op deze warme dagen.

Hielke is vanmiddag naar de logeerboerderij gefietst, die zien we zondag 12 juli terug. Ga ik hem samen met Max [zoon van Bea] ophalen ... Als Bea de treinreis aandurft, die ik zondag ga maken. Heel nederland door wink

Goh, Karin, wat een mooie omschrijving zeg, wat je geeft!! En grappig dat je collega's merken dat je pilletje is uitgewerkt... Ik hoor het mezelf zeggen ... Hielke heb je je pilletje wel gehad....hahahaha smile

Fijne avond via deze kant van mij.......en yeah.... morgen niet veel te doen!!! Houwen zo laugh

Liefs,
Marjan
gast
gast jul 4 '09
Het regend en het donderd hier. Tijd geleden smile
De plantjes zullen het wel erg fijn gaan vinden na al die droogte en het scheelt weer een hoop stof.
Richie Richard
Richie Richard jul 4 '09
Ik begin ziek te worden.. Afgelopen donderdag was ik constant vermoeid, terwijl ik goed geslapen had. Vandaag viel het wel mee, maar tijdens het werken kreeg ik het ongelovelijk benauwd, hoofdpijn buik pijn, ik werd misselijk. Ik moest braken ik werd duizelig en ik zag zwart voor mijn ogen. Paracetemol genomen, alleen deze werkte niet..

Rare dagen..
Islandlady
Islandlady jul 4 '09
Origineel bericht van: Larapinta

ielke is vanmiddag naar de logeerboerderij gefietst, die zien we zondag 12 juli terug. Ga ik hem samen met Max [zoon van Bea] ophalen ... Als Bea de treinreis aandurft, die ik zondag ga maken. Heel nederland door wink

Treinreis is lang en snap niet waarom het via ongeveer Timboektoe moet maar daar kan hij niets aan doen tongue
Was hier weer een avond van erg laat naar bed (ja Mar ondanks dat ik vroeg thuis was) Praten praten eens praten. Tja hoort erbij. Lost voor mij niets op maar hoop voor de praters wel tongueGa nog even slapen.

Liefs
Maryssa
Maryssa jul 4 '09
Dank jullie wel voor de lieve berichtjes, dat doet wel goed.

Ik voel me nog steeds wankel en snel verdrietig. Het is niet anders maar baal ervan om me zo te voelen. Voel me mega onzeker over van alles en nog wat. Allesbehalve stabiel. Mijn vriend had ik donderdagavond aan de telefoon en die zat er ook doorheen. Hij is moe van het werk en de drukte van een stad als Londen; hij krijgt teveel prikkels zegt hij. Het ziet er naar uit dat hij er woensdag weer is. Ik hoop dat ik binnenkort weer wat positievere berichten kan sturen in dit topic maar nu zit het er even niet in confused

X
Helma
Helma jul 4 '09
Tjonge, Karin! Ervaar je het als prettig? Ben heel benieuwd hoe het nu gaat...
admin
admin jul 4 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Origineel bericht van: Larapinta

ielke is vanmiddag naar de logeerboerderij gefietst, die zien we zondag 12 juli terug. Ga ik hem samen met Max [zoon van Bea] ophalen ... Als Bea de treinreis aandurft, die ik zondag ga maken. Heel nederland door wink

Treinreis is lang en snap niet waarom het via ongeveer Timboektoe moet maar daar kan hij niets aan doen tongue
Was hier weer een avond van erg laat naar bed (ja Mar ondanks dat ik vroeg thuis was) Praten praten eens praten. Tja hoort erbij. Lost voor mij niets op maar hoop voor de praters wel tongueGa nog even slapen.

Liefs

Nou inderdaad, je was vroeg thuis! Maar soms kun je ook ingesprekken verwikkeld raken met je familie die heel belangrijk zijn, voor jou of voor de ander.
En via Timboektoe? Hahaha, de reis tussen het Westen en het Hoge Noorden is niet om de hoek. Met de auto is het ruim twee uur, met het OV doe je er langer over.
Morgen gaan Jorinda en ik om 7.20u met de trein hier uit Winschoten weg, en komen dan om 12.24u aan in het dorp. Stukje lopen en dan zijn we toch een hele middag op plaats van bestemming, om dan om 18.02u de bus weer terug te nemen naar Adam CS en onze reis te vervolgen om dan om ongeveer tegen elven in onze stad weer te arriveren. Maar de quality time met mensen die ik in mijn hart heb zitten, weegt alles op tegen de reis... wink

Dus ik zie je na járen morgen en reken maar dat ik je in mijn armen sluit!!! Heb een kleinigheidje voor je bij me xXx

Liefs,
Marjan
admin
admin jul 4 '09
Lieve Maryssa ...

De tijd kruipt dan voorbij en dat het niet vrolijk is, moet dat dan? Je kan hier alles posten zolang je er zelf geen spijt van hebt dat je het hebt gepost, zeg ik maar altijd smile

Even twee virtuele armen om je heen!!!

Liefs,
Marjan
Lena
Lena jul 4 '09
Origineel bericht van: gast
Het regend en het donderd hier. Tijd geleden smile
De plantjes zullen het wel erg fijn gaan vinden na al die droogte en het scheelt weer een hoop stof.

nou gisteren hier ook..
ging fietsend door de bui samen met lau
was echt niet leuk...hagel erbij...eigenlijk een beetje onverantwoord...
de enkels in het water en niet voor uit komen..
de schuur liep onder water...
maar vandaag weer een mooi zonnetje.. smile
Lena
Lena jul 4 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Ik hoop dat ik binnenkort weer wat positievere berichten kan sturen in dit topic maar nu zit het er even niet in confused

X

ach maryssa de boog kan niet altijd gespannen zijn..
en menselijk toch?
vertrouwen houden in... wink
gast
gast jul 4 '09
Jeetje Lena, bij jullie was het dus nog een tandje erger. Mij zie je niet buiten hoor en al helemaal niet op de fiets (die heb ik niet eens, haha) Vind het nooit zo prettig om met onweer buitens huis te zijn.
Gelukkig hebben jullie het overleeft wink
Lena
Lena jul 4 '09
smilehet leek wel een tropische storm..
dacht dat jij daar meer last van zou hebben.. tongue
admin
admin jul 4 '09
Quote:
nou gisteren hier ook..
ging fietsend door de bui samen met lau
was echt niet leuk...hagel erbij...eigenlijk een beetje onverantwoord...
de enkels in het water en niet voor uit komen..
de schuur liep onder water...
maar vandaag weer een mooi zonnetje..

Hier in Winschoten dus NIETS, geen druppeltje!! Geen rommeltje in de lucht, noppes. Maar het was wel opgefrist, dus ik denk dat het ons wel is gepasseerd is op afstand...

Liefs,
Marjan
admin
admin jul 4 '09
Slaap lekker allemaal ... ik ga naar bed en morgen Bea zien sinds járen!!! We gaan naar een verjaardag van de dochter onze gezamelijke vriendin, via wie we elkaar hebben leren kennen.

Morgen ben ik hier dus niet, of héél laat wink

Liefs,
Marjan
admin
admin jul 4 '09
Slaap lekker Marjan, een hele fijn dag morgen, en de groetjes aan Bea smile

Knuffel,
BArt
gast
gast jul 4 '09
Slaap lekker, en fijne dag morgen met je "oude" vriendin en een "nieuwe" verjaardag smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki