Hallo op deze warme namiddag
Na een wederom drukke dag ... ben ik weer eventjes hier.
Vanmorgen moest Ron naar de internist voor controle, maar door de vermoeiende dag gisteren, hebben we ons verslapen Nu kan hij pas 10 sept weer heen. Naja, het gaat goed momenteel, en als zijn suiker gaat schommelen ... dan kunnen we nog altijd naar de diabetesverpleegkundige.
Eerst even ontbeten, daarna met Hielke [en Jorinda heeft geholpen] de kranten gereden. Daarna de wekelijkse boodschappen gedaan en aansluitend nog Hielkes fiets opgehaald die hij gisteren voor reparatie had weggebracht.
Zo de keuken in en dan moet onze meid nog naar paardrijden. Meannn, wat een dagen eigenlijk. Hihihi.... Morgen dag werken, dus dan ben ik hier niet eerder dan in de avonduurtjes.
@ Maryssa - wat vervelend joh. Het zal een combinatie zijn van de invloed van je inwijding van Reiki, maar ook een gemis van je vriend. En dat voelt vaak heel zwaar!! Sterkte meis!!
@ Jorine - veel plezier vandaag. Hoe dicht woon je eigenlijk bij het strand?
@ Karin - succes hoor, met de ritalin. Hopen dat het aanslaat!!
@ Ann_ik - zou super zijn als je toch over zou zijn!! Jorinda doet op eigen verzoek 3VWO over en Hielke is met glans over naar het 2e leerjaar VMBO tl.
Voor iedereen verder de groetjes,
Liefs,
Marjan