Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin jul 2 '09
Hallo op deze warme namiddag smile

Na een wederom drukke dag ... ben ik weer eventjes hier.

Vanmorgen moest Ron naar de internist voor controle, maar door de vermoeiende dag gisteren, hebben we ons verslapen frownNu kan hij pas 10 sept weer heen. Naja, het gaat goed momenteel, en als zijn suiker gaat schommelen ... dan kunnen we nog altijd naar de diabetesverpleegkundige.

Eerst even ontbeten, daarna met Hielke [en Jorinda heeft geholpen] de kranten gereden. Daarna de wekelijkse boodschappen gedaan en aansluitend nog Hielkes fiets opgehaald die hij gisteren voor reparatie had weggebracht.
Zo de keuken in en dan moet onze meid nog naar paardrijden. Meannn, wat een dagen eigenlijk. Hihihi.... Morgen dag werken, dus dan ben ik hier niet eerder dan in de avonduurtjes.

@ Maryssa - wat vervelend joh. Het zal een combinatie zijn van de invloed van je inwijding van Reiki, maar ook een gemis van je vriend. En dat voelt vaak heel zwaar!! Sterkte meis!!

@ Jorine - veel plezier vandaag. Hoe dicht woon je eigenlijk bij het strand?

@ Karin - succes hoor, met de ritalin. Hopen dat het aanslaat!!

@ Ann_ik - zou super zijn als je toch over zou zijn!! Jorinda doet op eigen verzoek 3VWO over en Hielke is met glans over naar het 2e leerjaar VMBO tl.

Voor iedereen verder de groetjes,
Liefs,
Marjan
Heidelroos
Heidelroos jul 2 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Hips hik..ok niet te veel wink

Wat is een WISH OUTDOOR Heidel? Het zou dit weekend iets koeler worden rond de 24 graden dat is iets beter crazy

Ooooh lekker..
Maar wij wonen een beetje dicht bij Limburg, dus bij ons altijd warmer!!!

WISH OUTDOOR is lekker een dance festival en de volgende dag allemaal zangers en bands en zangerinnen wink
Islandlady
Islandlady jul 2 '09
Hoi allemaal!

Zowhee ben ik moe smileGisteravond het 12.5 jarige bestaan van het bedrijf van mijn zwager. Wat een feest zeg! We gingen pas om half 6 ons bed in. Voel me verder goed. Zou het door de tourmalijn komen?
Vanavond maar eens vroeg het mandje in smile

Maryssa sterkte meid.

Allemaal lekker genieten van het mooie weer.

Liefs Bea
gast
gast jul 2 '09
Vanmorgen een grote wandeling gemaakt door de zoutpannen samen met de hondjes en een vriendin. Het loopt altijd zoveel makkelijker daar, alsof het vanzelf gaat. Het kost weinig moeite. Er ligt nu veel zout wat net het idee van sneeuw geeft. Mooi om te zien dat het kristallen vormt als het droog is. Ik zal de volgende keer mijn camera meenemen dan kan ik het jullie laten zien.

Hé Bea, je lijkt wel een echt feestbeest zo, haha.
Muin
Muin jul 2 '09
Ik ben benieuwd naar die foto’s Gast. Ga je wel eens naar feesten op Curaçao? Dansen schijnt goed te zijn voor de soul. Ik ben er gek op !

Bea, draag je die tourmalijn op jouw huid?
Muin
Muin jul 2 '09
Quote:
Wanneer twee mensen zich wederzijds liefhebben. Dan scheppen twee mensen vreugde in elkaar! Dan wordt er iets nieuws geschapen. Als ik vreugde schep in jou, en jij schept vreugde in mij, dan ‘houden we van elkaar’.

Ik heb deze tekst even van een ander topic gehaald.
Ervaren jullie vreugde in elkaar wanneer jullie bij elkaar zijn Maryssa?
Als dat het geval is dan is er niets aan de hand.
Niemand kan ons garanderen tot wanneer de liefde van ons leven bij ons blijft.
Maar het moment dat wij met onze geliefde delen is toch het mooiste moment.
Maak er maar geen zorgen om wat er kan gebeuren.
Het is goed gegaan en het gaat nog steeds goed.
Het is goed dat oud zeer weer naar boven komt dan weet je ook hoe je vanaf nu anders met de situatie om kan gaan.
Het is goed ook dat jouw vorige relatie uitgegaan is. Anders zou je deze lieve en charmante man (jouw huidige vriend) niet hebt leren kennen. Jouw vorige vriend paste niet langer bij jou.
Je verdient meer dan wat je ooit hebt gehad/gekregen. Het is nu voor jou tijd voor een ander soort liefde, romantiek en plezier. Een tijd doorbrengen met een man die op dit moment echt bij jou past…en van wie je volop kan genieten.
En zo te lezen denk ik dat jullie veel kwaliteitsmomenten met elkaar hebben gedeeld en nog steeds delen. Romantiek genoeg ! Je bent niet alleen spiritueel maar ook heel erg sensueel. Ik denk dat hij heel veel geluk heeft dat hij jou mag beminnen. Heb je zijn recente foto nog? Wat zegt de foto? Je hebt een bijzondere gave Maryssa. smile

Ik heb eerder een song en songtekst voor jou geplaatst bij een ander topic. Ik probeer vandaag nog een keertje een poging te wagen.

Voor Maryssa :

http://www.youtube.com/watch?v=zUn7wN2zy24&feature=related

How could anyone ever tell you
You were anything less than beautiful?

How could anyone ever tell you
You were less than whole?

How could anyone fail to notice
That your loving is a miracle?

How deeply you're connected to my soul.

Liefs,
Anna
Islandlady
Islandlady jul 2 '09
Wow Anna wat ontzettend mooi en lief.
Cialara
Cialara jul 2 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Jorine - veel plezier vandaag. Hoe dicht woon je eigenlijk bij het strand?

Ha ha ha , ik durf het bijna niet te zeggen... 6 kilometer ofwel 15 minuutjes op de fiets (wel berg/duin op dan hoor!)ofwel 5 minuten met de auto smile

Ach de Randstad is zo slecht nog niet... wij wonen tussen Amsterdam, Haarlem, den Haag en Leiden, Schiphol is dichtbij, de zee en de duinen vlak bij, in het voorjaar de prachtige bollenvelden en 5 minuten van de A44 die ons met alles verbindt. Het enige nadeel is dat hier wel heeeeeel veel vliegtuigen over vliegen...

@ Anniek, doe jij soms tweetalig vwo dan? dat er tvwo staat...
@ Karin, sterkte met de Ritalin, heb gehoord dat je er best aan moet wennen en moet leren doseren zodat je niet al te High wordt winkSucces ermee!
@ Helma, spannen voor je dochter hoor! Wel of niet over... ach 't is altijd lastig; gaat ze over dan zal volgend jaar nog moeilijker worden, blijft ze zitten dan is dat ook balen...

Verder alle nieuwe moderators smilesucces met je nieuwe functie hier grin
admin
admin jul 2 '09
Heerlijk Jorine!! Zo dichtbij .... mijn ouderlijk huis is ook niet ver van het noordzee strand, alleen heeft het strand mij nooit getrokken op warme dagen, maar meer als het herfst is of het vroege voorjaar smile
Eruan
Eruan jul 2 '09
Zo Laraprinta, jij bent druk geweest! Wel vervelend dat jullie de afspraak hebben gemist maar het komt vast goed. smileHeeft je dochter nog lekker gereden? smile

Bea leuk om weer wat van je te horen, zag trouwens dat je een paar pagina's terug ook nog had gepost, (Stom van me dat ik daarstraks erover heen las). Maar wat een feestweek heb je! Lekker. smileBen je al weer bijgekomen van vannacht?

Heidelroos, dat festival lijkt leuk. smile

Gast Wat klinkt dat als een prachtige plaats om te wandelen! Ik wacht met spanning op je foto's.

Wat woon je lekker dichtbij Jorine, echt heerlijk moet dat zijn. smileJe hebt dan denk ik standaard een vakantiegevoel...

Ik doe inderdaad tweetalig. wink

Ik ben daarnet nog even lekker bij de paardjes geweest, ik heb de nieuwe jonge pony aan het werk gehad, die moet nog helemaal beleerd worden. smileIk vind het altijd mooi om te zien hoe erg je dan nog op lichaamstaal in de communicsatie bent aangewezen, het werkt dan zo lekker. smileMet het veulen gaat het opzich ook wel goed, ze heeft alleen een gebroken rib waardoor ze een vochtzak heeft, dit heeft ze al een poosje en we dachten dat het eigenlijk van de antibiotica kwam. Ook heeft ze een scheef koppie waaraan ze als ze niet kan eten geopereerd zou moeten worden maar we hopen dat het nog bijtrekt, of dat ze in ieder geval zelfstandig kan eten. Het is in ieder geval een grote schat en ik zal zsm foto's plaatsen. smile
Fijne avond allemaal!
admin
admin jul 2 '09
Maar even melden dat ik mijn compie ga afsluiten, ben moe, de maandelijkse rotzooi is los...hahaha...en morgen naar het werk.

Fijne vrijdag en tot morgenavond allemaal!!
Maak er een dag van voor jezelf!! Doe ik ook smile

Liefs,
Marjan
Eruan
Eruan jul 2 '09
haha, bij mij ook.. winkLol.
Werkse morgen en voor jou ook een hele fijne dag! laugh
Heidelroos
Heidelroos jul 2 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Ik ben verdrietig vandaag.

Ach vrouwke,

Ingewijd door Reiki..

Veel sterkte hoor, laat maar lekker gaan..
Er verandert nu iets binnenin je..

Kusje.. (K)
Heidelroos
Heidelroos jul 2 '09
Origineel bericht van: Muin

Ik wel wink
Maryssa
Maryssa jul 3 '09
Lieve Anna,

Ben even helemaal stil van je lieve bericht. Wat ontzettend lief dat je dat nummer met die tekst voor me hebt uitgekozen! Het voelt heel koesterend en liefdevol. Dank je wel daarvoor lieve schat. Je hebt de juiste woorden gekozen om me een beetje te troosten.

Veel liefs
Floor
Islandlady
Islandlady jul 3 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Origineel bericht van: Muin

Ik wel wink

Ja Heidel die draag ik op mijn huid. Het is niet een grote maar een mooie langwerpige aan een hangertje dus met veiligheidspeldje bij mijn hart smile

Liefs
admin
admin jul 3 '09
het voelt raar, wolkerig, de storm in mijn buik is stil....
De chaos in mijn hoofd is weg, ik zweer je dat de wereld veel langzamer draait!
Ik zit op een dosis van 3 x daags 10 miligram, moet ook een dagboek bijhouden voor de psych, dus elke dag vertellen wat ik ervaar. Mijn collega's merkten gisteren gelijk wanneer de pil was uitgewerkt laugh
Islandlady
Islandlady jul 3 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Zo Laraprinta, jij bent druk geweest! Wel vervelend dat jullie de afspraak hebben gemist maar het komt vast goed. smileHeeft je dochter nog lekker gereden? smile

Vast wel smile

Quote:
Bea leuk om weer wat van je te horen, zag trouwens dat je een paar pagina's terug ook nog had gepost, (Stom van me dat ik daarstraks erover heen las). Maar wat een feestweek heb je! Lekker. smileBen je al weer bijgekomen van vannacht?
Kwam om half 2 mijn bed uit smiledaarna kreeg ik gelijk een hel fijn telefoontje van mijn lief die vandaag jarig is whistle. Gisteravond om half 10 de mand in en om 7 uur weer wakker. Eindelijk een goede nachtrust dus smile

Quote:
Heidelroos, dat festival lijkt leuk. smile
Dat lijkt mij inderdaad ook leuk.

Quote:
Gast Wat klinkt dat als een prachtige plaats om te wandelen! Ik wacht met spanning op je foto's.
Het is daar inderdaad schitterend en net alsof het gesneeuwd heeft. Heb je op Sint Maarten niet. Daar zijn ze in 1940 gestopt met zout winnen. En sinds 1950 is het tourisme gestart. Je kunt nu over de touristen lopen. haha

Quote:
Wat woon je lekker dichtbij Jorine, echt heerlijk moet dat zijn. smileJe hebt dan denk ik standaard een vakantiegevoel...
Heerlijk is dat en Noordwijk is leuk!

Quote:
Ik doe inderdaad tweetalig. wink

Ik ben daarnet nog even lekker bij de paardjes geweest, ik heb de nieuwe jonge pony aan het werk gehad, die moet nog helemaal beleerd worden. smileIk vind het altijd mooi om te zien hoe erg je dan nog op lichaamstaal in de communicsatie bent aangewezen, het werkt dan zo lekker. smileMet het veulen gaat het opzich ook wel goed, ze heeft alleen een gebroken rib waardoor ze een vochtzak heeft, dit heeft ze al een poosje en we dachten dat het eigenlijk van de antibiotica kwam. Ook heeft ze een scheef koppie waaraan ze als ze niet kan eten geopereerd zou moeten worden maar we hopen dat het nog bijtrekt, of dat ze in ieder geval zelfstandig kan eten. Het is in ieder geval een grote schat en ik zal zsm foto's plaatsen. smile
Fijne avond allemaal!

Wist niet dat je tweetalig VWO kon doen. Goed van je. Je spreekt dus vloeiend spaans nu smile?

Sam mijn jongste is ook helemaal gek van paarden. Wil wel een keer met hem rijden hier in het Amsterdamse bos of zo.

Ik ben net wakker dus en zit lekker aan de koffie. Verder geen plannen vandaag. Behalve dan dat ik mijn lief straks ga bellen natuurlijk voor zijn verjaardag. Wish I could be there frown. Volgende keer maar.
Vanavond Amsterdam onveilig maken.

Allemaal een fijne zonnige dag en veel liefde!

Bea
Islandlady
Islandlady jul 3 '09
Origineel bericht van: Karin
het voelt raar, wolkerig, de storm in mijn buik is stil....
De chaos in mijn hoofd is weg, ik zweer je dat de wereld veel langzamer draait!
Ik zit op een dosis van 3 x daags 10 miligram, moet ook een dagboek bijhouden voor de psych, dus elke dag vertellen wat ik ervaar. Mijn collega's merkten gisteren gelijk wanneer de pil was uitgewerkt laugh

Jeetje dat is dus wat de Ritalin met je doet! Hoop dat het je heel erg gaat helpen maar elke dag een beetje wolkerig kan ook niet goed zijn :. Wel heel fijn dat de chaos in je hoofd weg is!

Take Care
Emuca
Emuca jul 3 '09
Woeiiiii... vakantie is leukkk en warm...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki