Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Richie Richard
Richie Richard jul 1 '09
Pfff, bezig met het solderen van de print plaat.. Wat een gedoe..
Ik heb de onderdelen er al in zitten, nu nog vast solderen..
maar met deze hitte.. Ik denk dat ik vanavond verder ga.. veelste warm zo..
Islandlady
Islandlady jul 1 '09
Nou meiden! Een heel fijne middag dan nog in het zonnetje en bij het zwembad.
Gaat wel hier. Niet optimaal. Aan een stuk door soort van straatfeesten met BBQ veel wijn en likeurtjes. Niet goed voor mij en kan dan ook niet slapen. Gevolg dat ik tot veel te laat op ben wat weer verkeerd valt pfff.

Ben zojuist terug van een spontane aktie naar Purmerend naar een winkeltje De Nieuwe Tijd. Daar heb ik een zwarte tourmalijn gekocht. Deze moet me beschermen!
Ga zo met de mannen even fietsen en dan vanavond het laatste feest. 12.5 jaar bestaan van het bedrijf van mijn zwager. PFF

Liefs en ik meld me weer.
Maryssa
Maryssa jul 1 '09
Zo hee Bea wat een feesten allemaal! Daar kun je aardig moe van worden! Toch heel veel plezier! Goed zo die zwarte Tourmalijn ik hoop dat het je helpt..

Vandaag ben ik naar de kapper geweest, heerlijk dat gefrunnik, verder errug rustig aan gedaan en gelezen op mn balkon. Heb echt een vakantiegevoel door het zonnetje!
Cialara
Cialara jul 1 '09
Zo, ik ben net thuis.... van het strand grinJa want wat moet je anders op de woensdagmiddag met de kids? Het was er heerlijk; zo'n 23 graden, zonnetje, lekker briesje, heerlijke zee met lekkere golven...

We hebben er ook maar gelijk gegeten vanavond; lekkere wraps met zalm en rucola, jammie smilelekker koud water (uit de koeltas) en meloen toe, met lage zon over een prachtig zeetje, tjonge jonge en het is nog niet eens vakantie!

Was het bij jullie allemaal een beetje uit te houden in het warme oosten van het land??? Ik zie overal zoveel PFFF staan...
admin
admin jul 1 '09
Hier in het zuid oosten is het heet. Zelfs nu nog. PFFFF...
Cialara
Cialara jul 1 '09
Nou maak je borst maar nat winkmorgen wordt het nog heter... dat wordt zweten jongens en meisjes! Denk dat ik morgen middag na schooltijd nog maar een keer ga....... grin
Richie Richard
Richie Richard jul 1 '09
Ik zweet me nu al kapot, met het solderen in deze hitte..

Daarom ga ik er morgen er erg vroeg uit. Zodat het wat kouder is, en hopelijk verdraaglijk tijdens het solderen.
Muin
Muin jul 1 '09
Het is heel grappig. Ik las net jouw bericht over solderen in de hitte Denzil. En ik vroeg me af waarom je geen ventilator gebruikte. Ik zag het echt voor me. Een draaiende ventilator terwijl je aan het solderen bent. LOL
admin
admin jul 1 '09
Hee smile

Even laten weten dat ik er nog wel ben, maar érg moe. Kwam vandaag van alles tussen, zat niet mee, en ja, dan raak je uitgeput. Maar goed, sinds een kwartiertje zit ik even rustig, en dan vanaf vanmorgen vroeg ... Zegt genoeg? Lekker even zitten nu, en dan naar bed. Morgen weer op tijd op. Ron moet op controle naar internist, en omdat hij niet kan lopen [gescheurde enkelband confused, één van mijn bezigheden vandaag ... dokter/ZH etc] moet ik wel mee om de rolstoel te duwen. Dus hoppa, weer ZH..., daarna met mijn zoon kranten wegbrengen [vanavond allemaal geraapt/gebundeld en zijn fiets is bij de fietsenmaker, dus deze keer met de auto frown] en daarna.... ja hoor, boodschappen doen, want ja, mijn manneke kan nu niet de supermarkt in en mijn kasten zijn aardig leeg ... pfff en ik wilde nog wel graag NIKS morgen, maar dat gaat dus niet lukken.

Jullie zien me weer verschijnen smile

Liefs,
Marjan
Maryssa
Maryssa jul 2 '09
Lekker slapen zo dan hoor! Klinkt als een druk programma maar het lukt wel als je je op 1 ding tegelijk richt. Sterkte!

Beetje rare avond gehad. Was ongerust omdat mn vriend zou bellen begin van de avond, ik niets hoorde en het later en later werd. Hem net gesproken met slechte verbinding bleek mobiele netwerk in Londen nagenoeg plat te liggen. Ik ga zo ook proberen te slapen. Wat een hitte in Nijmegen pfff crazySlaap lekker allemaal!
admin
admin jul 2 '09

Goeie morgen, allemaal.Hier ook heel warm!
wel heerlijk, om buiten te zijn, heb daarnet al gedauwtrapt in het gras!
En nu een dampende koffie en enkele minuutjes internet! smile

voor iedereen die wil een knuffel!!

liefs
Bellefleur
admin
admin jul 2 '09
Gisteren aan de ritalin begonnen...peace man! laugh

Wat is het heet en waarom wilde ik ook al weer de zolder als slaapkamer....
Helma
Helma jul 2 '09
Karin, ik ben heel benieuwd wat dit voor je gaat doen! Sandra heeft volgende week een gesprek met iemand onder vier ogen, want ik geloof nog steeds niet in pdd-nos, maar eerder ADD. Zal mij benieuwen.

Ze heeft een 5 voor godsdienst en een 5 voor Natuur en Techniek, ondanks de uren samen leren en overhoren. Ze moest erg huilen toen ze met deze cijfers thuiskwam. A.s. maandag is er rapportenvergadering, dus het is even afwachten of ze over gaat... confusedMaar ze heeft eerst een feestje, van een hele goeie vriend een zaterdag. Laten we er maar het beste van maken.
Cialara
Cialara jul 2 '09
Zo pffff, he he, ik heb het huis gedaan, de was gevouwen even tijd voor een kleine pauze... en dan straks weer de kids vanaf 11:30...

Vandaag toch maar niet naar het strand, veel te heet! En we zijn een beetje verbrand gisteren, op de plekjes waar ik net vergeten was te smeren... dus vandaag zwembad-dag in de tuin; ook heerlijk grin

Zo nu eventjes m'n pb-tjes lezen. Veel plezier allemaal van het mooi weer!
Muin
Muin jul 2 '09
Dank je Eniroj. Ook voor jou een plezierige dag.

Waarvoor heb je Ritalin nodig Karin? Heb je last van ADHD of ADD?

Helma, wanneer kriggen jullie te horen of ze overgaat? Vervelend als jullie zolang in de spanning moeten wachten.

Maryssa, je leest leuke boeken ! Zo te lezen ben je echt veelzijdig. Heb je vannacht nog goed kunnen slapen? En.. ik vraag me af wanneer je vriendje terugkomt naar Nederland.
Jouw liefde voor hem is zo voelbaar.. zacht.. en kwetsbaar tegelijk. Hmmm….je bent nog steeds verliefd ! grin
Een beetje gek van mijn kant misschien maar ik zie jou ineens met kinderen. Daar ligt jouw vreugde, denk ik. Nu je vrij bent.. waarom ga je niet vrijwilligerswerk doen bij de kinderopvang? Het geeft jou veel voldoening heb ik het gevoel. Desnoods voor een paar dagen.
Maryssa
Maryssa jul 2 '09
Ik ben verdrietig vandaag. En moet door je lieve berichtje Muin nog meer huilen hoewel het me ook troost. Voel me kwetsbaar en alle relatie ellende van eerder en onzekerheid is boven gekomen hier. Het niet kunnen bereiken van mn vriend gisteren triggerde iets uit een eerdere relatie. Dacht dat ik daar wel mee klaar was. Jeetje voel me echt raar.

Wat lief wat je schrijft over mij en mn vriend Muin en ja we zijn zeker nog heel erg verliefd. Ik zal heel blij zijn als hij er weer is en ik zijn omhelzing kan voelen. We weten nog niet precies wanneer hij terugkomt (ik wens dit weekend of begin volgende week)omdat er wat dingen qua werk goed moeten lopen daar in Londen voordat hij wegkan. Vanavond doen we een nieuwe poging om wat langer te bellen want gisteren hoorden we de helft niet van elkaar.

Jaaaaa kinderen zijn heel erg leuk! Ik heb toevallig ook gekeken naar vrijwilligerswerk met kinderen op een kinderdagverblijf. Lijkt me ook heel leuk en ik ga daar zeker naar kijken of ik daar wat mee kan doen.

Dank je wel voor je lieve woorden ze doen me goed. Dikke knuffel voor jou je bent een lieverd. Ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 2 '09
Hey Maryssa, veel sterkte vandaag.
Cialara
Cialara jul 2 '09
Lieve Maryssa,

Hoop dat je je snel weer wat prettiger zult voelen! Als je nog zo verliefd bent en dan ver bij elkaar vandaag is soms heel moeilijk! Maar wanneer hij weer thuis is, is de vreugde dubbel zo groot smile

Je verdriet kan nog extra heftig zijn door de Reiki, dat heb ik zelf ook een dagje gehad... daar moet je toch doorheen denk ik. En dan is alles soms te veel. frown

Dus daarom heel veel sterkte vandaag XXX Jorine
Maryssa
Maryssa jul 2 '09
Lieve Jorine, dank je wel. Ik moest vanmorgen zelf ook aan jouw verhaal denken dat je je na Reiki een dag huilerig voelde. Als het er uit moet dan maar nu dan heb ik het maar gehad. Ik doe het maar rustig aan vandaag.

Liefs Maryssa
Eruan
Eruan jul 2 '09
Goeiemiddag op deze zonnige warme hete middag! smile

Hè Maryssa dat is even wat minder... Maar zoals Jorine al zegt komt hij vanzelf weer terug en is het weer helemaal feest. smileHet komt goed meid.
Edit: ik zal vanavond of morgen even kijken naar de naam van de pilletjes of ik het kan vinden. wink

Jorine je bent ook wel een geluksvogel zo dicht bij het strand! Fijne tuinzwembaddag vanddag! Hier is het echt stikkie stikkie...

Hahah Denzil, solderen met deze hitte lekker! Gelukkig dat het 's ochtends lekker koel is. smileVeel succes er nog mee!

Karin ik hoop dat de Ritalin aanslaat en je je goed voelt met de ritalin. smile

Hier heb ik goed nieuws! De proefwerkweek is afgelopen en ik heb de cijfers terug. Het lijkt erop dat ik over ben ondanks dat ik bijna een half jaar heb gemist op school, het is voor mij dus mogelijk geweest om in een half jaar 5tvwo te halen zonder dat ik alle uitleg heb gehad! smileIk sta maar 2 onvoldoendes, een 5,4 voor spaans en een 5 voor Engels. Al met al best wel fijn vind ik zelf... smile
Nu kan ik lekker alle boeken gaan lezen die ik wil, want er is weer tijd zat. Eindelijk weer ontspanning! laugh

Ik hoop dat het met iedereen goed gaat en een dikke knuffel aan allemaal.

It's a beautiful day! smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420