Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca jun 30 '09
Ze moet af en toe naar school om dingen in te leveren en rapport ophalen e.d. smile
Maryssa
Maryssa jun 30 '09
Net boodschappen gaan doen maar werd echt letterlijk niet goed van die airco daar! Werd misselijk en kramperig met mn volle kar bij de kassa. sickGodzijdank mocht ik van de bedrijfsleider naar de personeelswc. Voel me nog steeds raar, buik van slag en beetje wazig in mn hoofd. Ik doe het maar rustig aan vandaag.
Eruan
Eruan jun 30 '09
hoihoi!

Ha Angel toch nog even online? winkNog echt een fijne vakantie! Ik hoop dat je hoofdpijn snel verdwijnt. smile

@Bea, gelukkig dat het is uitgepraat, nu kan je waarschijnlijk nog meer genieten... wink

@Denzil: Waarom moest je Gm'ers ontslaan dan?

Ik heb vandaag natuurkundetoets gehad en weet echt niet maar dan ook echt helemaal niet hoe het gegaan is. Het kan goed zijn geweest of belabberd.
De Nederlands toets heb ik teruggekregen en had een 8,7. En nu sta ik in ieder geval een 8 op mijn raport. smile
Verder voel ik met enorm goed, heb veel energie maar ben wel een beetje lui, het is ook zo mooi weer... smile
gast
gast jun 30 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Net boodschappen gaan doen maar werd echt letterlijk niet goed van die airco daar! Werd misselijk en kramperig met mn volle kar bij de kassa. sickGodzijdank mocht ik van de bedrijfsleider naar de personeelswc. Voel me nog steeds raar, buik van slag en beetje wazig in mn hoofd. Ik doe het maar rustig aan vandaag.

Had je geen koudzweet? Een hypoglicemie of een bloeddrukdaling?
Eruan
Eruan jun 30 '09
Maryssa ik zie net dankzij gast pas dat er een berichtje was tussengekomen. wink

Wat jij daar beschrijft heb ik ook heel vaak met dit warme weer. Ik gebruik nu van die pilletjes van dr. Vogel en die helpen wel een beetje. smile
Richie Richard
Richie Richard jun 30 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
hoihoi!

Ha Angel toch nog even online? winkNog echt een fijne vakantie! Ik hoop dat je hoofdpijn snel verdwijnt. smile

@Bea, gelukkig dat het is uitgepraat, nu kan je waarschijnlijk nog meer genieten... wink

@Denzil: Waarom moest je Gm'ers ontslaan dan?

Ik heb vandaag natuurkundetoets gehad en weet echt niet maar dan ook echt helemaal niet hoe het gegaan is. Het kan goed zijn geweest of belabberd.
De Nederlands toets heb ik teruggekregen en had een 8,7. En nu sta ik in ieder geval een 8 op mijn raport. smile
Verder voel ik met enorm goed, heb veel energie maar ben wel een beetje lui, het is ook zo mooi weer... smile

Grotendeels omdat ze totaal niets uitvoerden, ze waren alleen lol aan het trappen met hun GM Powers. (Als GM krijg je bepaalde commands erbij, waardoor je bijvoorbeeld items kan toevoegen etc etc.)
Ze hielpen niet eens de spelers, en ze luisterde niet naar de admins. Daarbij verpestte ze de server. En sommige waren zelfs in-actief.
Maryssa
Maryssa jun 30 '09
@ Gast: Ik had wel netjes geluncht maar het was zo'n temperatuurverschil tussen buiten en binnen dat ik mn darmen in de kramp voelde schieten en er misselijk van werd met koud zweet en al.

@ Anniek: Ik heb niets bijzonders gegeten dus denk dat ik gewoon niet tegen die warmte en dan de kou kan. Mag ik vragen welke pilletjes je daarvoor gebruikt?
Eruan
Eruan jun 30 '09
Dan snap ik wel dat je ze eruit zette, maar wel zielig dat die anderen toen ook over de kop gingen, een beetje jammer om dat zo maar te zeggen. Zonde is dat van zo'n spel.
Richie Richard
Richie Richard jun 30 '09
Klopt. Ach het maakt mij niet zo gigantisch veel uit. Ik doe het voor mijn lol. En dat heb ik nu nog steeds. Met of zonder hun. Zolang ik er lekker creatief in bezig kan zijn, vind ik het prima.
Spud
Spud jun 30 '09
Het voordeel van delen is helen! laugh
Gisteren nog moedeloos omdat ik even niet meer wist wat ik moest doen maar gelukkig praat ik veel over wat me bezigt.. Dan kom je uiteindelijk wel iemand tegen die net op het juiste moment iets zegt waardoor je gedachte stroom ineens op een ander level komt en je andere perspectieven ziet.
Sorry voor mijn klagen dus, zo regelmatig. Maar ik hoop hiermee altijd een frisse wind door m'n gedachtes te krijgen als ik weer eens vastloop. Kan dus niet beloven dat ik het niet weer zal doen. Kan wel beloven dat het niet klagen en niks doen is, meestal volgt daar wel actie op.
Het gaat dus weer helemaal de goede kant op!
Bedankt voor jullie openheid.
gast
gast jun 30 '09
Dat is wel vervelend Maryssa. Maar goed dat je niet hier woont want hier is het dagelijkse kost.
Maar niet toevallig iets heel zoets op je broodje gehad? Want een hypoglicemie (bloedsuikerdaling) kan ook ontstaan door een te grote schommeling in je bloedsuiker. Heb hier jaren last van gehad, vooral als ik 's morgens zoetigheid op mijn brood had en daarna moest werken. Dan kreeg ik het vaak. Zwaar kl.te gevoel. Kramp, koudzweet, misselijk, wazig in je hoofd, oren suizen..... Gelukkig ging het meestal na een kwartiertje wat beter.
Toenik gestopt was met suiker in koffie en thee en zoetigheid op brood ging het een stuk beter iig.

Maar het kan natuurlijk een andere oorzaak hebben bij jou. Het zijn maar symptomen hè wink
Maryssa
Maryssa jun 30 '09
Ai wat jij beschijft klinkt ook heftig. Gelukkig dat je het niet meer hebt en zelf de oorzaak hebt gevonden.

Als het langere tijd achter elkaar zo warm is dan went je lichaam er aan. In nederland is het hop ineens 30 graden confused
Ik doe rustig aan hier. Net dutje gedaan op de bank en goed gedronken; gaat alweer wat beter. Thx Syl.
Cialara
Cialara jun 30 '09
Maryssa, het kan ook door de Reiki komen hoor! Sommigen hebben daar behoorlijk last van in die 21-dagen periode frown

Liefs Jorine
Maryssa
Maryssa jun 30 '09
Dat kan inderdaad ook nog, Jorine. Wat het ook was het gaat nu weer wat beter smile

x
Heidelroos
Heidelroos jun 30 '09
Origineel bericht van: Karin
Water, water en nog eens water drinken Maryssa, ik heb ook lang last gehad van allerlei rommel die boven kwam drijven na de inwijding.

Niet teveel hoor.. smile

Heb het heeeel druk gehad..
Aanstaande weekend WISH OUTDOOR
Ik hoop niet dat het 35 graden wordt crazy
Maryssa
Maryssa jun 30 '09
Hips hik..ok niet te veel wink

Wat is een WISH OUTDOOR Heidel? Het zou dit weekend iets koeler worden rond de 24 graden dat is iets beter crazy
Muin
Muin jul 1 '09
Hoe gaat het met jou Maryssa? Heb je nog last van je buik? Wanneer ik last heb van mijn buik dan drink ik een paar kopjes kamillethee.

Ik voel me vandaag een beetje vreemd. Een vreemd gevoel. Vandaag is een “ik heb nergens zin in” dagje. Ik hoef niets, ik moet niets en ik wil ook helemaal niets doen. Mezelf een dagje vrij geven van wat hoort en niet hoort. Gewoon lekker een maskervrije dag.
Het masker zet ik niet voor anderen maar voor mezelf op zodat ik kan doen alsof bepaalde situaties/gebeurtenissen mij niet raken. Vandaag onderken ik dat ze mij wel raken. Ik wil niet meer weglopen van mijn gevoelens. Ik wil mijn kwetsbaarheid onder ogen zien.
Maryssa
Maryssa jul 1 '09
Wat lief dat je er naar vraagt Muin. Mijn buik is nog steeds gevoelig en opgezet.Ik heb gisterenavond een grote pot Sterrenmix thee gedronken en mezelf Reiki gegeven. Gaat wel iets beter nu. Straks de parasol neerzetten op mn balkon en dan in de schaduw een boek lezen en ontspannen.

Goed zo dat je een dagje "vrij neemt" Muin. Een hele dag ligt voor je en je bent vrij om te doen en laten wat je wilt. Alle ruimte om over gebeurtenissen en gevoelens na te denken. Ondertussen Lekker genieten van het weer, je tuin en het feit dat je niets hoeft alleen maar te zijn... Ik wens je een fijne dag toe.

Liefs Maryssa
Muin
Muin jul 1 '09
Het weer is net te warm voor mij. Ik ga lekker zwemmen zo meteen. Ik zit tegenwoordig heel vroeg of heel laat in de tuin. Wat voor soorten boeken lees je meestal?

Maryssa, ik vind jou echt een hele lieve vrouw met veel wijsheid en zachtheid. Ik wens je en jullie allemaal een hele fijne dag toe.
Maryssa
Maryssa jul 1 '09
blushdank je wel! Wat een lieverd ben je toch!

Oooo zwemmen dat is ook zalig nu! Ga je naar een zwembad of naar het strand? Een tuin wat lijkt me dat heerlijk! Lekker ontbijten als het nog koel is met de vogeltjes op de achtergrond. En 's avonds een kaarsje aan en lekker nagenieten van de dag mmmmmmm.

Wat ik lees? Best wel veel. Ik heb net het boek Reis der zielen van Michael Newton gelezen, daarvoor las ik Conceptie, Geboorte en leven van Jaap Hiddinga. Die laatste vond ik erg indrukwekkend. Dat zijn wat spirituele boeken maar ik lees ook graag literaire romans en boeken over psychologie. Ik verslind boeken, heerlijk!

Hele fijne dag en lekker zwemmen! Geniet er van!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki