Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

gast
gast jun 29 '09
Jeetje Bea, dat is niet zo'n lekker begin van je vakantie frown
Gelukkig hebben jullie niets en is het alleen blikschade. Maar ook die kan er in hakken natuurlijk, het is vooral de schrik die blijft hangen.
Nou hopelijk gaat de rest zoals je het zou willen.....
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 29 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Hallo iedereen!

Wordt ik al gemisT? tongueHaha. Mijn vriendinnetje is naar de kapper, dus ik ben eventjes online! smile
Haha mis je ons al een beetje tonguesmile. Leuk dat je er weer eventjes bent. Fijne vakantie nog!
Spud
Spud jun 29 '09
Op dit moment kan ik wel wat feedback gebruiken.. Van de ene kant moet ik meer aarden, maar de aarde maakt het me wel moeilijk om hier te zijn hoor. Wederom, loop ik het risico om mijn huis, mijn dieren te verliezen mijn bestaansrecht hier te verliezen. Pfff, heb ik er echt zo'n zooitje van gemaakt? Door mezelf aan de maatschappelijke regels te houden?

Waarom geven ze je de kracht van voelen? Als je dat voelen "nog" niet mag gebruiken om anderen te helpen? Die snap ik echt even niet. 1 woord uit wat je hart je in geeft en een ander is daarmee gebaat. Kost geen energie, geeft juist energie om te zien dat het geholpen heeft. Maar toch mag ik niet lijkt het zo. Duidelijk is dat ik nog steeds moet leren, maar wat is leren? Iemand waar je zo helder bij ziet dat 1 woord genoeg is om die voort te helpen, links laten liggen?
Waarom zou ik dan nog moeten praten?

Oud verleden, nieuw verleden, ik werk er best aan. Maar soms ben ik het even kwijt zoals nu. Wat is jullie mening?
admin
admin jun 29 '09
Pffff, het spijt me Spud, ik heb hier even geen mening over. Weet te weinig van de achtergronden oid.

Ik wens je veel sterkte!!

Lieve groet,
Marjan
Spud
Spud jun 29 '09
Nou dat is in ieder geval eerlijk Marjan. En dat doet me meer dan wat jij wrs denkt. Je hebt me gezien. winkDankjewel.
Spud
Spud jun 29 '09
Ik ga naar het bos en een boom knuffelen. Tot laters. Komt allemaal goed ookal ziet het er soms niet naar uit. wink
Islandlady
Islandlady jun 29 '09
Origineel bericht van: gast
Jeetje Bea, dat is niet zo'n lekker begin van je vakantie frown
Gelukkig hebben jullie niets en is het alleen blikschade. Maar ook die kan er in hakken natuurlijk, het is vooral de schrik die blijft hangen.
Nou hopelijk gaat de rest zoals je het zou willen.....

Ja heerlijk maar niet heus pfff.
De rest zal zeker gaan zoals ik wil. Ben er zelf bij in ieder geval smile.....
Maryssa
Maryssa jun 29 '09
Quote:
Ik ga naar het bos en een boom knuffelen. Tot laters. Komt allemaal goed ookal ziet het er soms niet naar uit

De natuur in werkt heel goed om je balans weer te vinden. En het komt zeker goed; vertrouw erop dan komt het jouw kant op.

Liefs
Islandlady
Islandlady jun 29 '09
Origineel bericht van: Spud
Ik ga naar het bos en een boom knuffelen. Tot laters. Komt allemaal goed ookal ziet het er soms niet naar uit. wink

Sterkte Spud.
Het eind fietsen heeft mij ook goed gedaan!
Helma
Helma jun 29 '09
Spud, misshien kun je het iets beter uitleggen? Het verhaal is wat vaag, dus moeilijk om er iets over te zeggen...
Eruan
Eruan jun 29 '09
Hè ships bea! Daar wordt je niet vrolijk van! Ik hoop dat de rest van de vakantie voorspoedig verloopt! smile

Heel veel sterkte spud! Bos en beweging is enorm goed voor je. Slim om bomen te gaan knuffelen. smile
Richie Richard
Richie Richard jun 29 '09
Ik voel me vandaag lusteloos, rusteloos, en bah. Geen idee, het is gewoon zo..

Ik moest gister wat mensjes ontslaan van mijn private server. (De gm's dus, zijn soort van moderators.)
Ik ontsloeg er 2, een andere maakte er een probleem van, ging schelden etc. Die ontsloeg ik toen ook. Toen weer een ander.. Je raad het al, kettingreactie. Daarom wil ik eigenlijk nooit iemand ontslaan.

Uit eindelijk heb ik nog maar 4 gm's over van de 15..

In de familie gaat het niet geweldig, als ik de verhalen hoor over mijn neefje. Maar ik sta er vrijwel buiten. Ik ga me er niet mee bemoeien.

Tja en verder.. Niets eigenlijk..
gast
gast jun 29 '09
Wat is een gm?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 29 '09
Ik voel me redelijk!
Richie Richard
Richie Richard jun 29 '09
Wat is een gm?

Staat er bij winkeen soort moderator voor een spel.
GM staat voor Game Master
Islandlady
Islandlady jun 30 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Hè ships bea! Daar wordt je niet vrolijk van! Ik hoop dat de rest van de vakantie voorspoedig verloopt! smile

Heel veel sterkte spud! Bos en beweging is enorm goed voor je. Slim om bomen te gaan knuffelen. smile

Ja behoorlijk maar het gaat weer goed met me hoor. had nog even een ander dispuut met mijn zus maar dat is inmiddels uitgepraat. Zelf moet ik leren direkt te reageren als ik iets niet leuk vind. Komt wel goed.

Liefs
gast
gast jun 30 '09
Origineel bericht van: Denzil & Aelita
Wat is een gm?

Staat er bij winkeen soort moderator voor een spel.
GM staat voor Game Master

Oh ja, natuurlijk blush
Blond hè wink
Richie Richard
Richie Richard jun 30 '09
geeft niet tongue

Ach ach, morgen .. dat is dus vandaag over een paar uur, krijg ik mijn onderdelen binnen laugh
Emuca
Emuca jun 30 '09
Natuurlijk mis ik jullie.. anders kwam ik toch niet online? tongueMijn liephi is nu even op school en ik zit nog bij haar thuis. Ik vier lekker mijn vakantie ja, maar ik ben tot nu toe elke dag al geteisterd door een flinke hoofdpijn... grrr
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 30 '09
Heeft ze geen vakantie? Dat is ook niet gezellig. Wel leuk dat je nog even komt langswaaien smile. Succes met je hoofdpijn.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki