Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin jun 28 '09
Quote:
Balen van dat oor Larapinta! Hoop dat het snel overgaat...
En leuk dat je straks samen met Bea je Reiki II gaat doen, gezellig

Ben altijd een "orenkindje" geweest, en sinds 2000 dan in het rechteroor een buisje. Weet nu ook waarom ze kinderen onder een roesje brengen hoor, dat wil ik als het ooit nog nodig is, ook!! Die verdovingsspuit doet zeeeeeeeeer in je kraakbeen.....meannnn Daar had ik ook de meeste napijn van. En dat lawaai in je oor onder de ingreep door, word je als kind niet vrolijker van denk ik... Dus als ik nu een loopoor heb, krijg in antibioticadruppels en dat werkt altijd wel.

Ennuh, Bea wordt ingewijd in Reiki 1 en ik in Reiki 2 smile

Klinkt ook allemaal zo heerlijk vrolijk he, die zomerverhalen, met de kinderen naar strand,, zwembadje, water spelen,, wijntje de tuin in.......word je toch vrolijk van!!!

Liefs,
Marjan
Eruan
Eruan jun 28 '09
Hoihoi! Een hele goede avond!
Wat is het toch mooi weer vandaag. laughIk heb dit weekend een druk maar fijn weekend gehad, heb 2 nachten opgepast bij 2 verschillende gezinnen, en wat gezellig is dat altijd. Lol met de kinderen en een leuke sfeer hangt er altijd.

Karin, ik hoop echt ontzettend dat ze nu ophouden, goed gedaan dat je ze een mail hebt gestuurd.

Jorine dat klinkt echt als een helemaal te gek weekend!

Laraprinta, ik heb ook vaak last van hoofdpijn, gisteren werd ik er echt helemaal gek van en vrijdag ook, gelukkig werd het na de onweer beter. Vandaag broeit het hier niet dus heb ik ook niet echt hoofdpijn.

Ochja Maryssa, ik had er niet meer aan gedacht dat hij in Londen zit. Ik hoop dat je je gauw fijner voelt. smile
Helma
Helma jun 28 '09
Een oud schoolgebouw gaat tegen de vlakte in de buurt (waar mijn jongste op zit) en er wordt door de buurt onderzoek gedaan naar de ecologische waarden van het oude pand. Vanavond een rapport gelezen en om het gebouw heengelopen. Uit een vooronderzoek bleek dat er drie soorten vleermuizen nesten hebben, en misschien broeden er gierzwaluwen. In de hoedanigheid van vogelwerkgroep vanavond om het pand heengelopen en grondig gezocht, maar geen gierzwaluwen waargenomen die onder leisteen vandaan kwam. Het weer is ook erg moeilijk voor gedegen onderzoek, veel te weinig insecten in de lucht. Komende dagen nog maar eens heen fietsen om te zoeken.

In de tuin zitten lukt me niet echt. Ik vind er de rust niet voor. De mensen waar ik net koffie kreeg, hebben wel een geweldige tuin. Enorme grote vijver en prachtige paarse en witte bloemen en vaste planten. Prachtig om te zien!

Liefs, Helma.
Eruan
Eruan jun 28 '09
Ik ben benieuwd helma wat er allemaal echt in zit. smileZijn gierzwaluwen eigenlijk zeldzaam?
Maryssa
Maryssa jun 28 '09
@ Karin: Daar heb je gelijk in en wist ik ook voordat ik met Reiki begon. Toch vind ik het best pittig even. Yep ik moet ook echt meer drinken dan ik nu doe. Ik doe mn best...* schenkt nog een glas water met schijfje citroen in*

@ Helma: Wat mooi om op ontdekking te gaan wat er zich allemaal bevindt in dat oude gebouw! Heerlijk lijkt me dat op zo'n zwoele avond op het fietsje en geen idee hebben wat je tegen gaat komen. Leuk!

@ Anniek: Wat leuk op kindjes passen! Heerlijk is dat! Lekker spelen, lol maken en van elkaars gezelschap genieten. Klinkt goed! Mn vriend is waarschijnlijk voor volgend weekend weer thuis. Dus nog even volhouden en hem dan weer in mn armen sluiten.

@ Jorine: Wow als ik dat lees..wat lijkt me dat super om zo dicht bij het strand te wonen! En met dit weer erbij lijkt het net op een vakantie terwijl het lekker om de hoek is bij jou. Lekker hoor!
Helma
Helma jun 28 '09
Heb gisteren een biologieleraar van de school benaderd en hij zal er morgen met zijn biologie-collega ook eens omheen lopen.

Het is namelijk zo, dat als er in af te breken panden bepaalde zoogdieren dan wel vogels worden waargenomen met broedgelegenheid, dan is men vanuit de wet verplicht om in de nieuw te bouwen objecten opnieuw gelegenheid aan te bieden.
Vleermuizen en gierzwaluwen zijn o.a. beschermde diersoorten en staan op de rode lijst van de vogelbescherming en habitatrichtlijn.

Dus als men niets onderneemt tijdens de nieuwbouw, dan is men strafbaar. Het is zelfs zo, dat als men ergens gaat renoveren en nesten aantreft, dat de bouw dan stilgelegd kan worden totdat de jongen volledig uitgevlogen zijn.

Zonder een aanbevelingsrapport, wat voor de afbraak van dit pand opgesteld moet worden, heeft men geen bewijzen dat er nu iets zit, en hoeft men dus de aanpassingen in de nieuwbouw ook niet te doen. Daar zijn we nu dus mee bezig. Gierzwaluwdakpannen zijn zo gelegd, kleine ingreep.
admin
admin jun 28 '09
Was hier toen ook zo,,, er zou een race gehouden worden op grasland [vind ik toch al niks hoor....maja, wie ben ik] en toen kwamen ze een kievitsnest tegen met nog drie eieren erin. Mocht de race afgezegd worden, want ze mochten het broedsproces niet storen!!
Hele goede zaak, die beschermwetten hoor!!
Richie Richard
Richie Richard jun 28 '09
Zozo, ben ik weer.

Ik ben lekker bezig geweest met mijn scooter. Bepaalde delen overgespoten naar de kleur zilver. Over morgen ontvang ik allemaal weerstandjes en ictjes, en dan ga ik een lampen reeks maken. Dat lampen geval van The KnightRider na maken. Rood natuurlijk, aan de voorkant, en aan de zij kanten. Kost me 40 euro bij elkaar, en ik moet het zelf solderen. Maar als ik dat in de winkel kost ben ik per stuk 120 euro kwijt. En ik heb er 3 nodig.

Dus dit is goedkoop laugh.

Tja wat heb ik verder gedaan, vrijwel niets.. Lekker de rust genomen.
Maryssa
Maryssa jun 28 '09
Hey ik zat al te denken waar je was gebleven! wink
Klinkt leuk die lichtjes alla Knightrider! Dan moet er ook nog een horloge bij waarmee je je scooter kunt roepen en hij er aan komt rijden als je hem nodig hebt. smile

Heb je ook nog van het mooie weer genoten?
admin
admin jun 28 '09
Hee Denzil, wel leuk die lampen, maar mag dat wel van de politie? Hoor dat alle extra verlichting op auto's etc extra beboet wordt......... en mag het wel, dan zou ik inderdaad lekker wat Maryssa zegt.......een horloge erbij en je scooter africhten laugh
admin
admin jun 29 '09
Als je jou dan 'savonds tegenkomt zou je haast denken te maken te hebben met een ruimte schip..... eekLOL
Islandlady
Islandlady jun 29 '09
Goedemorgen allemaal,
Hier dan even een berichtje van mij in het Nederlandse.
Gaat eigenlijk helemaal niet zo lekker moet ik zeggen!
Gisteren een aanrijding gehad met de auto van mijn zus dus behoorlijk rot!
Allemaal erg geschrokken natuurlijk en Max de oudste denkt dat het zijn schuld is. Dat kan natuurlijk helemaal niet want ik reed!
Ga zo eerst maar eens bij mn ouders even praten! Daarna met de kinderen naar de dierentuin denk ik.

Liefs
Maryssa
Maryssa jun 29 '09
Goedemorgen!

Aaaah Bea, nee een aanrijding! Snap heel goed dat je je vervelend voelt. Goed zo dat je er even uit gaat vandaag en wat leuks gaat doen. Een aanrijding is naar maar het is gebeurd; het nu maar zo goed mogelijk afhandelen met verzekering etc. Sterkte meid en maak er toch een fijne dag van!

Liefs
Emuca
Emuca jun 29 '09
Hallo iedereen!

Wordt ik al gemisT? tongueHaha. Mijn vriendinnetje is naar de kapper, dus ik ben eventjes online! smile
admin
admin jun 29 '09
Origineel bericht van: Karin
Als je jou dan 'savonds tegenkomt zou je haast denken te maken te hebben met een ruimte schip..... eekLOL

alien-denzil.........ufo smile

Origineel bericht van: Angel of Death
Hallo iedereen!

Wordt ik al gemisT? tongueHaha. Mijn vriendinnetje is naar de kapper, dus ik ben eventjes online! smile

Hee, altijd he!! smileGeniet je een beetje van je vrije tijd????

Maryssa
Maryssa jun 29 '09
Je wordt zeker gemist hoor!

grin
admin
admin jun 29 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Goedemorgen allemaal,
Hier dan even een berichtje van mij in het Nederlandse.
Gaat eigenlijk helemaal niet zo lekker moet ik zeggen!
Gisteren een aanrijding gehad met de auto van mijn zus dus behoorlijk rot!
Allemaal erg geschrokken natuurlijk en Max de oudste denkt dat het zijn schuld is. Dat kan natuurlijk helemaal niet want ik reed!
Ga zo eerst maar eens bij mn ouders even praten! Daarna met de kinderen naar de dierentuin denk ik.

Liefs

Hee Bea smile

De aanrijding is misschien wel jouw "fout", net wat er gezegd is, het kán gewoon gebeuren!! Hoe rot ook. Vooral dat Max denkt dat het zijn fout is. Maakt je extra schuldig, maar dat moet je je niet voelen!!!
Het gesprek bij je ouders is goed gegaan, morgen lekker naar Artis, en zondag zien we elkaar al even bij een verjaardag!! Het komt goed, echt, mijn armen liggen even om je heen schattie.

Liefs,
Marjan
Maryssa
Maryssa jun 29 '09
Beetje late reactie zal wel door de warmte komen pfff maar ehm ..Bea is alles goed? Zijn jullie niet gewond geraakt?
Richie Richard
Richie Richard jun 29 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Hee Denzil, wel leuk die lampen, maar mag dat wel van de politie? Hoor dat alle extra verlichting op auto's etc extra beboet wordt......... en mag het wel, dan zou ik inderdaad lekker wat Maryssa zegt.......een horloge erbij en je scooter africhten laugh

Nou het is best wel stom. Het mag half tongue
Je mag extra lampen hebben. Behalve puur blauw. (Is verblindend ofzo..) En ze mogen niet moger zitten dan 30MCD (ik zit op 10MCD dus dat is netjes)
Daarbij mag je ze niet aan hebben tijdens het rijden wink. Maar daar ga ik me natuurlijk niet altijd aan houden, af en toe showen mag wel neem ik aan tongue

En weet je dat horloge is geen slecht idee xD. Maar het kan zich eigen nooit in evenwicht houden. Dus het gaat niet lukken. Maar ik kan wel bepaalde dingen automatiseren. Kan ik misschien door middel van een bluetooth chip doen.. Maar dan zou ik misschien ook software moeten ontwikkelen. Misschien is IR dan wat makkelijker, alleen dan zit je wel met een maximale afstand van 10 meter dacht ik. Of je moet het flink sterk maken.
Islandlady
Islandlady jun 29 '09
Nee hoor Maryssa niemand gewond geraakt.
Voel me wel behoorlijk vervelend maar goed gaat wel weer over.
Dank je Mar. Ga vanmiddag met de mannen fietsen. Moet misschien een beetje afstand van ze nemen maar kan dat niet op dit moment. Voel me zo vreselijk alleen.

Liefs

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420