Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin jun 27 '09
Je moet daar gaan wonen waar jij jezelf kunt zijn, en als je daar voor gaat, moet het toch lukken!! Meannn, en met 6 ton!! Dan moet je een heel eind komen. Kan je hier in Grunn een paleisje voor kopen....:D

Liefs,
Marjan
Heidelroos
Heidelroos jun 27 '09
Origineel bericht van: corinaloots
Hallo
ik weet niet of ik hier ook aan mag meedoen
maar ik voel me nu al 2 dagen,
niet lekker pijn en steken in mijn bovenbuik
en niet lekker in mijn vel zitten
hoop dat het snel voorbij is dan kan ik ook genieten van het mooie weer, wat er aan komt
groetjes en liefs Corina

Tuurlijk mag jij ook meedoen smile
Ach jeetje..
Maag?
Doe lekker rustig aan, neem een borreltje (rood wijntje) en ga lekker genieten van het weertje..

Beterschap hé..
En veel forummen..
Dan verzet je gedachten..

Liefssssssssssssssss
gast
gast jun 27 '09
http://www.funda.nl/koop/s-gravenhage/huis-10193896-boswinde-3/
http://www.funda.nl/koop/s-gravenhage/huis-5353053-alvereiland-8/
http://www.funda.nl/koop/s-gravenhage/huis-29293912-blauw-glidkruid-38/
http://www.funda.nl/koop/s-gravenhage/huis-10197740-tomatenlaan-20/

Ik vind zelf die laatste wel een liefie met die luikjes smile
Maar voor een beetje tuin zit je dus al snel aan de rand van Den Haag.

Succes met zoeken, vinden zul je uiteindelijk wel.....
Eruan
Eruan jun 27 '09
Hoihoi! smile

Ik ben geslaagd voor mijn muziek examen! laughMet een 8 gemiddeld en complimenten over de mooie toon die ik maakte. smile
Ik heb nu wel hoofdpijn van de stress van vandaag, en ga vannacht ook nog weer oppassen. smile

Tuurlijk Corina! Iedereen is welkom! smile

Heb je uiteindelijk niets van de school gehoord laraprinta? en hoe is het nu met je rug?

Zo muin voor 6 ton kan je wel iets leuks kopen. smileIk hoop dat je gauw een leuk (t)huis kan vinden!

Maryssa heb je je vriend alweer gezien? smileHet klinkt alsof jullie een hele fijne band samen hebben. smile

Karin ik hoop ontzettend dat je stalkers gauw zichzelf gaan stalken en van jou/jullie afblijven!
gast
gast jun 27 '09
Welke vakken hebben jullie tegenwoordig bij het examen?

Wel goed hoor; een 8!
Eruan
Eruan jun 27 '09
Dit was niet voor een centraal examen... winkDit is een persoonlijk examen die je kan afleggen wanneer je een instrument speelt. smileDit was mijn B-examen. smile

Ik was ook wel erg blij moet ik zeggen. smile
admin
admin jun 27 '09
Gefeliciteerd Anniek!

Je bent dus ook een muzikaal talent.

Zeker opgelucht nu dit achter de rug is.

Welk instrument bespeel je (mss heb je dat al eens geschreven... blush)?
Eruan
Eruan jun 27 '09
Dankje Hans,
Nou een talent ben ik niet geloof ik, maar ik ben enorm opgelucht dat het voorbij is. Ik speel sinds 2 jaar alt sax, daarvoor heb ik 4 jaar klarinet gespeeld en daarvoor 3 jaar blokfluit. wink
Ik weet niet zeker hoor of ik het ooit wel eens geschreven heb, ben zelf nogal dement. wink
Maryssa
Maryssa jun 27 '09
Hey wat super Anniek! gefeliciteerd en wat een mooi cijfer! Yeah! Lekker hoor die is binnen! Mooi instrument saxofoon!

Ik heb mn vriend nog niet gezien hij zit sinds afgelopen dinsdag in Londen voor zn werk. Hopelijk is hij er rond komende dinsdag weer maar ligt er aan of alles lukt.
Ja we hebben best wel een band en kreeg net een smsje dat hij dit werk niet altijd wil doen omdat ie mij ook te veel mist. Als hij gewoon in Nederland is MSN-en we heel veel, zien elkaar ook vaak en bellen en smsen ook nog eens. Nu is dat wat minder en dat is best even wennen. crazyDeze maand een jaar samen maar lijkt alsof we alleen maar verliefder worden. Ik zal hem morgen eens bellen en inderdaad als het nog een week langer duurt vlieg ik er misschien wel heen, heerlijk!

Welke film ik ga zien? Ik twijfel nog tussen de film over Coco Chanel of Departures allebei draaien ze in het filmhuis. Wie weet daarna nog een muziekoptreden mee pikken in het Café.
admin
admin jun 28 '09
Na een duidelijke mail met sodemieter op in hoofdletters is het nu rustig...

Van negatieve energie word ik straaalmisselijk Muin, net als jij, krijg geen hap meer door mijn keel dan.

Prociciat Anniek, wat leuk voor je!
admin
admin jun 28 '09
Lieve Karin,

En nu hopen dat ze met die duidelijke mail in hoofdletters weten waar ze aan toe zijn!!

Energie pak ik nog steeds te snel op, en dan met name van mijn naasten.
Ik verzet me ertegen en ik sluit me af. Het helpt, en ik krijg er geen lichamelijke klachten door gelukkig. Tenminste, of de me/cvs moet daar mede een gevolg van zijn....hmm, dat zou ook kunnen natuurlijk.

Leuk Anniek, dat je het examen hebt gehaald, een muzikaal talent in ons midden!!
Maryssa
Maryssa jun 28 '09
@ Larapinta Energie en je ervoor afsluiten is best wel moeilijk vooral omdat het om je naasten gaat. Je wilt er voor ze zijn en open genoeg staan om signalen op te pikken van ze maar je wilt er niet fysiek last van hebben. Die balans is moeilijk vind ik. Maar zo te lezen lukt dat jou aardig.

Gisterenavond is het een andere film geworden dan ik had bedacht omdat ze uitverkocht waren. Toen naar een ontspannen niemendalletje geweest. Helaas erna een beetje een eenzaam gevoel gekregen toen ik zo door de straten wandelde langs terrasjes. Mn vriend belde me omdat hij dat gevoel van me oppikte in mn laatste sms. Deed me wel goed. Voel me erg kwetsbaar en onzeker ineens. Geen idee of dat de reiki is die dat losmaakt. Mn vorige relatie was ineens zo maar ineens over en dat heeft zo zn littekens nagelaten. Het lijkt alsof dat ineens weer boven komt. Tegelijkertijd de angst dat als ik daar te veel aan denk (lees teveel energie naar stuur) het zomaar weer kan gebeuren. Pfff vermoeiend hoor..
Ik ga maar eens een goed boek lezen op mn balkon even gedachten verzetten.
admin
admin jun 28 '09
Dat kan heel goed de Reiki zijn lieve meid. Het maakt alle blokkades los in jezelf. En je ervaring van het ineens over zijn van een relatie en nu je maatje op afstand, dat haalt naar boven dat je dit nog geen plekje hebt gegeven. Je bent het volgens mij nu aan het verwerken.
Ik ga trouwens nog even iets neerzetten bij de foto van mijn vader, moet je maar even lezen ...

Liefs,
Marjan
Maryssa
Maryssa jun 28 '09
Dank je wel, Larapinta. Daar kun je best wel gelijk in hebben. Ik voelde me de dagen na Reiki echt sky high en dolgelukkig. Nu lijkt het tijd voor reflectie en verwerking. Ik sla me er wel doorheen met mn dagelijkse reiki behandeling en Bach Bloesem Remedies.

Hoe gaat het met jou vandaag?

Liefssss
admin
admin jun 28 '09
Ja, en veel drinken! Dat is goed om alles wat loskomt te laten afvloeien ... Dat is mij toen als tip meegegeven.

Met mij gaat het best redelijk vandaag. Mijn rug lijkt beter te gaan [zeg ik zachtjes smile] en mijn oorontsteking is ook weer op retour. Heb alleen wat hoofdpijn vandaag, maar dat kan ook door de luchtdrukverschillen in het weer komen.
Zijn jullie daar ook gevoelig voor?

Liefs,
Marjan
Maryssa
Maryssa jun 28 '09
Hmm is het je rechteroor, Larapinta? Ik krijg een beetje een kloppend gevoel beetje suizen ook. Fijn dat het beter gaat.

Ja het luchtdrukverschil geeft mij ook altijd wat lichte hoofdpijn. Van mij mag er straks een verfrissende regenbui komen dan ruikt het zo lekker en is de druk eraf.

x
admin
admin jun 28 '09
smileJij mag nooit meer "raden".... winkJa het klopt meis, mijn rechteroor. Ik heb daar al vanaf 2000 een buisje in zitten, zit nog steeds goed, alleen heb ik dus regelmatig een loopoor. Het laatste jaar is dat wel heel vaak hoor, dit is al de derde keer frown
Cialara
Cialara jun 28 '09
Balen van dat oor Larapinta! Hoop dat het snel overgaat...
En leuk dat je straks samen met Bea je Reiki II gaat doen, gezellig smile

Wij zijn vandaag lekker op de fiets naar Noordwijk gegaan (6km grin) en hebben daar een terrasje gepikt op het strand, en de kinderen vermaakten zich heerlijk op het strand en in de speeltuin achterd de strandtent.

Nu zijn we weer thuis en wordt er flink met water gespeeld in de tuin winkVanavond lekker BBQ met z'n 5-jes en dan is het weekend alweer voorbij frown

Liefs Jorine
gast
gast jun 28 '09
Klinkt goed Jorine smile
admin
admin jun 28 '09
Water, water en nog eens water drinken Maryssa, ik heb ook lang last gehad van allerlei rommel die boven kwam drijven na de inwijding.

Zaaaaalig Jorine, ik ben ook met de kids wezen zwemmen, vriendjes mee en net een lekkere pastasalade op. Zometeen de vriendjes naar huis brengen en dan lekker met een wijntje de tuin in!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki