Loading...
nl

Ff voorstellen..

Zonne
Zonne jul 30 '06
Hallo ik ben zonne ben 35jaar, heb een zoontje van bijna twee en woon in het zuiden van het land..
Ik vindt het erg leuk om met andere mensen meningen uit te wisselen over bijna alles wat op deze site wordt besproken...
Zelf heb ik voorspellende dromen waar je niet echt vrolijk van wordt, en hoop dan ook dat ik iemand op deze site ontmoet die me kan vertellen wat ik hiermee aan moet..als iemand dus durft hoor ik het graag..
Ook ben ik ontzettend geinteresseerd in alles over de gene zijde...
Verder leg ik al 10 jaar lenormandkaarten voor mensen wat ik na al die jaren nog steeds erg leuk en boeiend vindt..
Dit was het zo een beetje wat ik kwijt wilde....
O ja en als j ull ie vragen hebben..GEWOON DOEN.
Liefs Zonne
Delen:
eefje
eefje jul 31 '06
heeey zonne van harte welkom hier

heb het naar je zin hier

en wat zijn lenormandkaarten??


xx eef
LPChip
LPChip jul 31 '06
Welkom op het forum :)

Ik hoef denk ik niet meer te vertellen, dat als je vind dat je iets kan toevoegen aan een topic, je gewoon moet posten. :)

En natuurlijk, als je vragen hebt je die ook kan stellen.
Zonne
Zonne jul 31 '06
 Quote:
Origineel van LPChip:
Welkom op het forum :)

Ik hoef denk ik niet meer te vertellen, dat als je vind dat je iets kan toevoegen aan een topic, je gewoon moet posten. :)

En natuurlijk, als je vragen hebt je die ook kan stellen.
Zonne
Zonne jul 31 '06
 Quote:
Origineel van Zonne:
 Quote:
Origineel van LPChip:
Welkom op het forum :)

Ik hoef denk ik niet meer te vertellen, dat als je vind dat je iets kan toevoegen aan een topic, je gewoon moet posten. :)

En natuurlijk, als je vragen hebt je die ook kan stellen.
Dank je eef...Ik ga het hier zeer zeker naar mijn zin hebben.. :)
Lenormandkaarten zijn verleden heden toekomst kaarten...het zijn hele eenvoudige kaarten waar je heel veel uit kunt halen, tenminste zo telt het voor mij..Verder heeft elke kaart een psygologische waarde, waar ik persoonlijk heel veel mee werk..
Groetjes Zonne
Debiorah
Debiorah aug 3 '06
Hallo Zonne ook welkom van mij!
Hoop dat je vindt wat je zoekt op het forum!

En nog ff over die kaarten, is dat niet een vorm van Tarot? Klinkt wel interresant.

[Kiss]Deborah
Zonne
Zonne aug 4 '06
 Quote:
Origineel van Debiorah:
Hallo Zonne ook welkom van mij!
Hoop dat je vindt wat je zoekt op het forum!

En nog ff over die kaarten, is dat niet een vorm van Tarot? Klinkt wel interresant.

[Kiss]Deborah
Dank je Deborah :)
Ja je kan het inderdaad vergelijken met de tarot, alleen vindt ik deze kaarten veel duidelijker en minder mysterieus!
Gr Zonne ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 13 '06
Hallo zonne,

Je voorspellende dromen kan je kwijt in het dromendagboek. Ik denk dat hier voldoende mensen zijn om je verder te helpen. Ik wil het wel proberen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki