Loading...
nl

aparte droom

Emuca
Emuca mrt 22 '09
Afgelopen nacht had ik een nogal vreemde droom.

Ik droomde dat ik zegmaar in een soort klas zat, met vele andere 'kinderen'. We waren in een soort gymzaal en moesten onze technieken trainen. Niet als in vechten, maar in paranormale technieken. Ikzelf had wat voorwerpen voor me liggen, en stond tegenover een persoon. Ik had mijn handen vooruit gestoken, zodat de palmen naar de persoon tegeonover me wezen. Echter zorgde een paar klasgenoten ervoor dat het niet werkte. Ze stoorde me zo erg, dat ik flauwviel.

Iemand een idee wat dit inhoud?
Delen:
seppe
seppe mrt 22 '09
Je wil je verder bekwamen in het paranormale maar andere aspecten van jezelf blokeren je.

Zoiets zou ik er voor mezelf toch van maken,
Hoop dat je er iets mee bent.
Emuca
Emuca mrt 22 '09
Hm, dat zou best wel kunnen ja. Maar die andere waren zo vijandig, alsof ze het niet konden hebben dat ik het deed.
Cialara
Cialara mrt 25 '09
Veel mensen reageren nogal negatief als je over paranormale dingen praat; misschien is er ergens angst dat je niet geaccepteerd zal worden als je verder komt met je spiritualiteit?
Emuca
Emuca mrt 25 '09
Dat zou mogelijk kunnen zijn ja. In mijn directe omgeving weten maar weinig mensen waar ik mee bezig ben...
Natalie1986
Natalie1986 mrt 25 '09
Misschien dat het ook jaloezie is!!

Veel mensen hebben afgunst tegen mensen die paranormaal/spiritueel is zijn. Heel vervelend maar dat gebeurd helaas nog teveel
Emuca
Emuca mrt 25 '09
Het kwam wel als een soort jaloezie over... Dat zorgde ervoor dat ik zelf onderuit ging.
Natalie1986
Natalie1986 mrt 25 '09
Wat vervelend, kan je het wel plaatsen in je huidige omgeving de jaloezie dan?
Emuca
Emuca mrt 25 '09
Geen idee, ik zou niet weten waarom iemand jaloers op mij zou moeten zijn. tongue
Natalie1986
Natalie1986 mrt 25 '09
Ik zou genoeg redenen op kunnen noemen als je wilt wink
Emuca
Emuca mrt 25 '09
Haha... tongueNou, ga je gang hoor.. Dat wil ik wel eens horen xD
Natalie1986
Natalie1986 mrt 25 '09
Oke, daar gaan we wink

Je bent lief, zorgzaam, jezelf, spiritueel/paranormaal, je hebt niemand nodig om gelukkig te zijn! Je kan goed luisteren, Je weet wat iemand nodig heeft, je bent een leuk meisje.

Dit zijn eigenschappen waar mensen echt jaloers op kunnen zijn!! Ze zullen het natuurlijk niet toegeven. Maar dit zijn overigens ook eigenschappen waarvan veel mensen ze niet hebben of niet genoeg.
Emuca
Emuca mrt 25 '09
Wel, ik heb wel 1 iemand nodig om gelukkig te zijn... En daar zijn wel mensen jaloers op geweest. Omdat ze vonden dat ze toen opeens te weinig aandacht van me kregen... Terwijl zij degene waren die nooit met me spraken.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki