NiMS ...
Ik heb een prachtige tekening van je gemaakt..
Zelfs twee..
Hey wat leuk! Ook super dat je me toch wilde lezen
. Ik ben benieuwd naar die tekeningen. Kan je die online zetten?
Zodra ik in jouw energie ga zitten, voel ik een enorm sterk aura.. (een dubbele aura) die beschermd is tegen het kwade van buitenaf.. Je laat niet gauw iets binnen, je hecht je aan enkele dingen in het leven, en dit is vaak levenslang..
Klopt helemaal. Waarschijnlijk voel je mijn pyramide van licht. Die is ondoordringbaar voor energieen van buitenaf en waar ik geen toestemming voor geef. Is mijn veiligheid en helaas heb ik die nodig.
Ik zie je langdurige relaties onderhouden, vriendschappen vanaf de kleutertijd, lang bij dezelfde werkgever..
Klopt helemaal. Werk alweer 9 jaar voor dezelfde werkgever, heb een aantal vrienden alweer vele jaren. Niet zover terug als mijn kleutertijd, maar ze gaan zeker wel lang mee.
Geen opgever, maar een vechter voor datgene wat het hem waard zal zijn..
Ja absoluut. Scheelt wel dat er niet zo heel echt waarde voor me heeft
dus vaak hoef ik niet te vechten.
Ook teken ik een oog.. 'het al' het 'weten'
Helaas nog niet alles, maar wel een sterke kern van wijsheid..
Ik weet ook niet alles, maar ik kan wel overal bij. Ik heb toegang tot de alwetende kennis. Maar dat is iets anders
.
Ik zie ook een uil bij je, als totem / diermedicijn..
Maar ook een adelaar.. iemand die alles mee in de gaten houdt en erg sterk is in het spiegelen..
Dit zegt me niet zoveel en heb ik zelf nog nooit kennis mee gemaakt.
Je vindt het een hobby om een schop of trap onder de reet van iemand te geven.. Je schroomt niet dit te doen met soms een behoorlijke pijnlijke naslag..
Nou een hobby is het niet, maar als ik iets zie dat een schopje nodig heeft, dan laat ik dat zeker niet na.
Het gaat je erom dat je dingen wil uitdragen...
Hoe noemen ze dat ook weer?
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden is niet voor jou weggelegd..
Dat klopt zeker. Voor mij geen zachtheid, maar gewoon direkt met de botte bijl.
Intelligentie quotient ligt vrij hoog in het rekenkundige gedeelte...
Nou dat valt me wel tegen. De abc formule begrijp ik echt niet meer. Wel ben ik zeer goed in analytische vraagstukken, dus ik denk dat je dat eerder bedoeld.
Performale en verbale gedeelte van jouw intelligentie ligt ook aan de hoge kant en is bijna gelijkmatig ontwikkeld..
Thanks
.
Sociaal en emotioneel zal je jezelf moeilijk kunnen inleven in de ander, je vindt het probleem snel 'saai' waardoor het over kan komen dat de ander zich niet 'gehoord' voelt.. Dit ligt echter niet in je bedoeling.. je bent wel serieus, maar je bent nu eenmaal sneller tot de kern.. sneller tot het inzicht.. en vindt het absoluut nutteloos om lang door de bomen en zagen over één onderwerp..
Klopt helemaal.
Je leeft sterk in het hier en nu, vandaag..
Gisteren is niet meer...
Nou eigenlijk leef ik meer in de toekomst. Gisteren kan ik weinig om geven, maar morgen vind ik belangrijker dan nu.
Daardoor ben je misschien gauw geneigd over een (bijvoorbeeld) ruzietje heen te stappen, terwijl de ander (je partner) nog moet verwerken, van datgene wat er heeft afgespeeld..
Ja dat is zo. Ik heb overigens nooit ruzie. Een meningsverschil praat ik wel altijd uit zodat er er geen onafgeronde zaken blijven liggen.
Ik zie iemand die een revolutionair in zich heeft zitten..
Je strijdt om dátgene waar je achter staat..
Ik hoop het.
Jij beziet een zaak van alle kanten....
Waardoor je zelfs bijvoorbeeld bewondering hebt voor mensen / uitvinders die de wereld hebben doen veranderen, waar bijna de hele wereld niet achter heeft kunnen staan..
Klopt.
Een Hitler bewonder jij bijvoorbeeld niet om zijn daden, maar wel om zijn intelligentie..
Nou Hitler bewonder ik in het geheel niet. Einstein bewonder ik daarentegen wel.
Ik zie je er voor aan, dit te durven verkondigen en te onderbouwen naar je medemens, met de verwachting dat mensen moeten stoppen met oordelen en dat al wat slecht is, ook iets goeds met zich meebrengt..
Is niet mijn belangrijkste boodschap. Zie deze website voor mijn belangrijkste boodschap
.
Iemand met vertrouwen in het leven, die niet bang is voor de dood..
Klopt helemaal. Doet me niet zoveel. Overigens wil ik er nog niet uitstappen hoor.
ben je zelfs een beetje nieuwsgierig van wat er na jouw leven hier het gaat worden?
Nee dat weet ik namelijk al, dus daar hoef ik niet zoveel over na te denken.
Zegt jou iets 'met de helm op geboren'?
Ken jij die uitspraak?
Ja die ken ik, maar dat ben ik niet.
Ik kan bijna niet bij je binnenkomen in jouw aura, alles teken en schrijf ik daarbuiten..
En daarmee is het een raadsel om te zien hoe ik nu echt ben
. Misschien moet ik je eens binnenlaten. Laat maar weten of je daar interesse in hebt, dan zet ik even een deurtje voor je open.
Er loopt een lijn van boven naar ver beneden, geworteld, nuchter en toch zweverig
Ik zweverig?
Je geniet bescherming..
Niet zo'n klein beetje ook..
Misschien vanwege jouw doel hier op aarde (ik denk dat ik zo'n beetje heb ontdekt waardoor ik nu kan beamen dat het mooi is, dat jij een groot bereik hebt gekregen) Ik heb wel het idee dat je er flink voor hebt moeten knokken, voor wat je nu mag uitdragen aan anderen.. daarmee bedoeld, tijd moeten investeren, mensen moeten aantrekken en wegduwen.. opbouwen, afbreken, herzien, herschrijven, hervoelen en steeds weer terug op dat pad te komen..
Inderdaad. Ik heb er veel voor gedaan en doe er nog veel voor. Soms lok ik wel eens een discussie uit waardoor er sommige mensen hier weggaan. Dat doe ik zeer bewust omdat ik heel goed weet waar het heen moet met Merudi. Op dit moment ben ik uiterst tevreden op hoe het er hier aan toegaat.
Zeker de komst van de vele engelmensen, stemt mij zeer tevreden!
Ik zie het niet in Engelen (zoals jij)
Ik zie het ook niet in lichtwezens..
Ik zie het in het kunnen raken van mensen, met woorden en / of daden..
Om de wereld aan te leren kunnen, zoals die op dit moment is..
Jij draagt iets uit, je hebt iets wat mensen kan raken..
In het begin deed het in mijn ogen wat sectanisch aan (Tja, ik ben Heideltje niet als ik niet sceptisch zou zijn) Maar sceptische mensen, daar hou jij wel een beetje van..
Ze mogen je best een beetje in de weg lopen..
Want je gaat toch jouw doel achterna.. dan maar via een omwegje..
Juist het raken van de sceptische mens, is iets waarvoor ik mijn krachten gebruik. Heb je die mensen overtuigd, dan volgen de "makke schaapjes" vanzelf.
En inderdaad haal ik mijn doel altijd zonder problemen
.
Nou NimS..
Ik vind je woorden vaak groter, dan je in realiteit uit zou kunnen voeren..
MAAR.. dat komt misschien door een stukje spiegeling..
Ik denk dat het vooral komt doordat jij maar een klein gedeelte ziet van wat ik doe. En dat is alleen maar op Merudi. Op veel meer plaatsen ben ik heel actief bezig. Een dag heeft alleen maar 24 uur, dus ik moet af en toe ook prioriteiten stellen.
Ik zie je ook vechten in het aardse bestaan, met je kwetsuren, waar elk fysiek lichaam mee moet leven leven..
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bijna niet ziek ben, en ook bijna geen blessures hebt. Wat dat betreft geloof ik in de natuurarts visie, dat elke klacht een geestelijke achtergrond heeft. Deze zoek ik dan op, en ruim het op voordat het uberhaubt een echte klacht kan worden
.
Jouw kracht, is jouw gedachtenkracht wat je in het hier en nu overeind houdt..
En vergeet de feesten niet
. Daar kan ik zeer intens van genieten.
Spannend..
Ik denk dat ik anders naar NiMS ben gaan kijken..
Oh jee, dat was nou niet de bedoeling
.
dat Engelengedoe vind ik tien keer niks.. (persoonlijke mening ehehehe, maardat weet jij wel)
Van wat ik zo kan zien op een foto.. is een zoektocht naar Engelmenschen (komt ie weer) in mijn optiek een lachertje..
Ik zoek ook niets dat ik al heb gevonden
. Maar een lachertje is het zeker niet. Het is een belangrijke stap voor een aantal van ons
.
Vergeleken met wat jij aan wetenschap en kennis in je draagt..
(Nu niet beledigd zijn hé)
Dat voel ik me toch nooit
.
Ga een boek schrijven joh!!
Heb geduld
. Dat komt vanzelf.
Alleen wel hier en daar op taalfoutjes letten
Liefs van die Heidel..
Ik zie trouwens een mercedesteken bij je..
Is er een soort van symbol dat op een mercedesteken lijkt?
Uhm het peace teken? Iets anders kan ik niet verzinnen. Heb overigens niets met dat teken of met een mercedes.
En ik vroeg me af of er een kindje op stapel komt..
Niet dat ik weet.
Heel bedankt voor je lezing! Erg goed gedaan en mocht je op de uitnodiging ingaan om een hele andere kant van mij te zien, dan moet je het maar laten weten. Is de werkelijkheid toch net weer anders als dat het lijkt
. Ik zal dan het deurtje voor je open zetten.
Groetjes Julien.