Ik heb me laten waarnemen door een persoon, die levens aura's kan zien, (energie e.d.)
En vooral omdat ik gewoon onzeker ben de laatste tijd, dit was ik altijd al, maar nu al helemaal. Ik merk zelf op dit moment dat ik erg gestresst ben en dat ik depressief ben en depressief ben opgesteld. Ik weet 3 tot 4 redenen tot hiertoe, maar dit zou maar een klein aandeel hiervan moeten zijn.
De persoon die mij 'geanalyseerd' heeft, verteld me dat ik al jaren gestresst en depressief ben. Hij gokt op een 6 jaar en dat ik het, tot een kleine 5 maanden geleden altijd heb weten te onderdrukken, waardoor ik het zelf niet merkte en nauwlijks last van heb. Maar doordat het dus, onbewust, wordt opgekropt, blijft het er altijd zitten. Nu krijg ik meerdere slagen stress en depressie over mij heen en heeft dit dus de emmer doen overlopen. Ik weet totaal niet waar het allemaal vandaan komt en waarom ik zo onzeker ben. Het is zelfs zo ernstig geworden dat ik gewoon weg geheugenverlies heb. Ik kan me nauwlijks tot niet heugen wat er bijvoorbeeld de afgelopen week is gebeurt. Elke dag heb ik het gevoel alsof ik jaren weg ben geweest.
Ik heb me ook laten vertellen dat ik een te negatief zelf beeld zou hebben. Echter ben ik het zelf hier niet mee eens, ik ben gewoon niet geheel positief aangelegd, maar om dan te zeggen dat ik een negatief zelf beeld heb?
Maarja, mijn vraag is. Wat kan ik tegen deze depressie en stress doen? Ik heb de afgelopen vakantie drank geprobeerd, wat uiteindelijk uitliep tot ziekte. (Ooit gehoord van een week lange kater?)
Nu ben ik terug gevallen op roken, iets waarmee ik 6 maanden gestopt was en een jaar al gedaan heb. Dit werkt wel degelijk tegen de stress, maar het is duur, vies en slecht voor je.
Enige suggesties, of zelfs mogelijkheden om uit te vinden waar het allemaal vandaan komt? Ik ben bereid om mijn hele verleden, zo ver ik die nog weet, te delen mocht dit nodig zijn.