deze reactie had ik van Maryssa , sorry we wisten niet dat het niet prive mocht. en dit was mijn reactie erop
ff kijken wat ervan klopt
het eerste dat ik niet helemaal tevreden ben hoe het gaat is zeker waar, ik heb een pleegkind vanaf dat hij 2 weken oud was en hij kan totaal niet omgaan met het feit dat hij niet van ons is. (loopt nu bij een psycholoog en woont nu nog doordeweeks op een psychiatische afdeling)
met mijn stiefdochter loopt het ook niet lekker sinds ze begint te puberen, hopelijk word het nog wat tussen ons.
rust is idd een heel belangrijk ding voor mij, ik heb paniekaanvallen en dat krijg ik vooral als het druk word.
probeer overal heen te gaan als het superrustig is ,dat is lastig want dat lukt niet overal.
ik denk ook dat ik spiritueel aangelegd ben, sinds ik zwanger raakte van mijn laatste kindje, zag ik een mevrouw met haar armen over elkaar staan aan haar bedje, ze keek heel lief erin, tot de dag dat mijn dochter geboren werd en toen was ze weg!
toen we verhuisde naar dit huis, was er al een kinderkamer klaar maar mijn dochter (die ook volgens mij spiritueel is) wilde absoluut niet slapen in die kamer, ze wees naar een bepaalde hoek en schreeuwde het uit, we hebben van kamer gewisseld en ik zei ineens tegen mijn vriend; daar hangt een man bij het raam! hij gelooft mij wel maar ik vond het zelf raar klinken, ook zie ik een man van de gang naar de wc (ligt bij ons in de keuken)rennen of van buiten de oprit naar de keuken toe rennen , ik was steeds de enige die dat zag tot op een avond mijn vriend beneden iets vergeten was en hij gaf ineens een gil.. iemand rende op hem af en dwars door hem heen, nu gelooft hij mij wel! ik heb geen angstig idee van deze persoon maar wel van die op de slaapkamer.
katten en kunst heb ik totaal niks mee sorry! ik mag ze helemaal niet,haha
bedankt voor de reading vond het uiterst interessant.