Loading...
nl

fotolezen

een mama
een mama mrt 17 '09
wie zou mijn foto's willen lezen? laughzou het eens leuk vinden.
groetjes
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1352
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1351
Delen:
Maryssa
Maryssa mrt 17 '09
Hallo Een Mama,

Ik zal eens kijken naar je foto:

* Het eerste dat ik door krijg is dat je een heel opgewekt mens bent. Je kijkt altijd naar het positieve. Dat terwijl het niet altijd even makkelijk voor je is geweest.

* Ik vind het niet makkelijk om je te lezen, moet moeite doen om dingen op te pikken. Ben jij zo gesloten naar de buitenwereld?

* Reizen komt in me op, backpacken. Ik denk dat je dat in het verleden veel hebt gedaan. Indonesië komt ook voorbij.

* Ik denk dat je ontzettend goed lekker gek kunt doen met je kind(eren).

Ik weet niet waarom maar ik krijg er niet meer uit. De aanwezigheid van je dochtertje en op de andere foto een andere persoon leid me erg af. Heb je een foto waar je alleen op staat?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 17 '09
Ik zag er nog eentje van je in het fotoalbum, dus bij deze maar even toegevoegd:

een mama
een mama mrt 18 '09
Hey Sil,

Deze foto is volgens mij beter te doen voor mij ik zal eens kijken. Ik ben trouwens niet de enige fotolezer hier dus als je wilt dat Nims hem ook leest zou je hem ook naar hem kunnen sturen in privé bericht of gewoon in het fotoleesforum kunnen zetten.

* Ik krijg door "Het is allemaal niet gegaan zoals ik gewild had" Je bent teleurgesteld over de gang van zaken. Ik krijg niet scherp waarover het gaat.

* Je hebt een mystieke kant. Ik denk dat je heel goed mensen kunt aanvoelen. Ik denk dat je Hoogsensitief bent.

* Structuur en rust zijn erg belangrijk voor jou. Te veel mensen om je heen put je echt letterlijk uit.

* Ik zit van een afstandje naar je foto te kijken en zie wat angsten bij je aan de ene kant en aan de andere kant een gezicht met de uitdrukking "alles komt vast wel goed" Ik heb het idee dat je deze dialoog ook wel in jezelf hebt als er nieuwe dingen op je pad komen. Je houdt niet zo van veranderingen.

* Je bent ietwat verlegen kijkt de kat eerst uit de boom maar als je mensen kent kun je heel uitbundig en spontaan zijn.

* Je hebt een warme persoonlijkheid. Je staat klaar voor mensen waar je van houdt en doet dit onbaatzuchtig.

* Volgens mij heb je een goede intuitie en zou je daar wat meer op mogen vertrouwen. Vaak neemt je verstand het over maar achteraf denk je dan "Ja verdorie zie je nou wel dat voelde ik al"

* Ik denk dat je spiritueel bent aangelegd maar er ook wat huiverig voor bent. Het komt vanzelf wel en pas als je er aan toe bent. Ik heb het idee als jij met mensen praat je dingen weet; helderwetend bent. Het valt je niet zo op omdat je denkt dat je het zelf bedenkt maar dat is niet zo.

* Als laatste krijg ik katten door en kunst. Zijn dat dingen waar je van houdt?

Ik hoop dat je er wat mee kunt Sil, laat het gerust weten waar ik er naast zit daar leer ik van.

deze reactie had ik van Maryssa , sorry we wisten niet dat het niet prive mocht. en dit was mijn reactie erop

ff kijken wat ervan klopt

het eerste dat ik niet helemaal tevreden ben hoe het gaat is zeker waar, ik heb een pleegkind vanaf dat hij 2 weken oud was en hij kan totaal niet omgaan met het feit dat hij niet van ons is. (loopt nu bij een psycholoog en woont nu nog doordeweeks op een psychiatische afdeling)
met mijn stiefdochter loopt het ook niet lekker sinds ze begint te puberen, hopelijk word het nog wat tussen ons.

rust is idd een heel belangrijk ding voor mij, ik heb paniekaanvallen en dat krijg ik vooral als het druk word.
probeer overal heen te gaan als het superrustig is ,dat is lastig want dat lukt niet overal.

ik denk ook dat ik spiritueel aangelegd ben, sinds ik zwanger raakte van mijn laatste kindje, zag ik een mevrouw met haar armen over elkaar staan aan haar bedje, ze keek heel lief erin, tot de dag dat mijn dochter geboren werd en toen was ze weg!
toen we verhuisde naar dit huis, was er al een kinderkamer klaar maar mijn dochter (die ook volgens mij spiritueel is) wilde absoluut niet slapen in die kamer, ze wees naar een bepaalde hoek en schreeuwde het uit, we hebben van kamer gewisseld en ik zei ineens tegen mijn vriend; daar hangt een man bij het raam! hij gelooft mij wel maar ik vond het zelf raar klinken, ook zie ik een man van de gang naar de wc (ligt bij ons in de keuken)rennen of van buiten de oprit naar de keuken toe rennen , ik was steeds de enige die dat zag tot op een avond mijn vriend beneden iets vergeten was en hij gaf ineens een gil.. iemand rende op hem af en dwars door hem heen, nu gelooft hij mij wel! ik heb geen angstig idee van deze persoon maar wel van die op de slaapkamer.

katten en kunst heb ik totaal niks mee sorry! ik mag ze helemaal niet,haha

bedankt voor de reading vond het uiterst interessant.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki