Loading...
nl

Wie wil mijn fotolezen??

Mannytjje
Mannytjje mrt 16 '09
Ik zou graag deze foto willen laten lezen ik heb helaas geen foto van mij alleen(alleen een aantal jaar terug). Dit is de meest nieuwe foto:
http://mannytjje.hyves.nl/album/37587685...amp;__state__=3
Ik weet niet of die goed is anders een iets oudere foto:

http://mannytjje.hyves.nl/album/24286050/Me_ventje_L/7-sywDt_/fotos/295357196/0/soNM/

Alvast bedankt!!
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 16 '09
Hey, ik weet niet of je het erg vind, maar je profielfoto is beter om te lezen:

De rechter dus!

Als je die niet hier wilt hebben dan moet je het maar zeggen dan verwijder ik hem weer.
Mannytjje
Mannytjje mrt 16 '09
Is prima hoor!!
Hoop snel reactie te krijgen over wat er op te zien is!
Maryssa
Maryssa mrt 16 '09
Hallo Mandy,

Ik kies net als Nims ook voor de foto op je Hyves profiel:

* Het eerste dat ik oppik is dat je iemand bent die opvalt gewoon doordat je bent zoals je bent. Je hebt een soort puurheid over je. Eigenlijk hou je er helemaal niet zo van om op te vallen. Je hebt best wel veel mensen om je heen; vrienden kennissen.

* Je bent creatief in je denken maar kunt ook mooi tekenen en je maakt vaak bijzondere combinaties qua kleding. Gevoel voor mode heb je.

* Je vraagt je bij veel dingen/mensen af of ze wel zijn zoals ze op je overkomen. Je hebt een goede intuitie volgens mij.

* Je bent iemand die twijfelt, als je iets moet kiezen kost dat je best wel wat moeite.

* De liefde was niet makkelijk voor je in het verleden. Het maakt dat je je soms erg kwetsbaar voelt in je relatie

* Voordat jij zegt wat je dwarszit moet het echt flink over je grens gaan. Je kunt heel veel hebben maar cijfert jezelf vaak ook weg.

* Je draagt heel veel warmte in je. Ik zie ook een mooie zachtheid in je uitstraling. Sereen is het woord dat in de buurt komt bij wat ik bedoel.

Dat is wat ik uit je foto heb kunnen halen, Mandy. Kijk maar even wat er klopt en waar ik ernaast zit.

JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 17 '09
Hoi Mandy,

Ook ik wil graag je foto lezen. Ik heb nog niet gelezen wat Maryssa heeft geschreven dus misschien zijn er dingen dubbel. Ik hoor graag wat er wel en niet klopt.

Je bent een meisje met vele gezichten. Het is lastig om de echte jou te kennen, maar dat komt ook omdat je jezelf ook niet helemaal goed kent af en toe. Alsof je echt denkt, jemig wat ben ik weer een muts nu.

Je bent heel spontaan en leuk in de omgang (ja hoe zeg je dat haha). Hoe dan ook, gewoon gezellig en met jou kun je wel lol hebben.

Af en toe ben je wel een drama-queen haha.

Je bent er wel goed in om jezelf het moeilijk te maken. Dan ben je niet echt handig bezig in sommige dingen. Misschien zou een beetje geduld je wat meer kunnen helpen, want je bent wel iets te ongeduldig af en toe.

Je gaat er vanuit dat je de dingen krijgt zoals je wilt. Toch kom je er wel achter dat het zo niet altijd werkt, maar toch weerhoudt jou dat niet om dat te denken.

Jij bent iemand die best veel aandacht krijgt van anderen en ik denk ook wel dat je er ook nog best van kunt genieten. Maar dat is ook niet erg toch wink.

Je bent wel ijdel en vind het belangrijk om er goed uit te zien.

En dan over je gaves. Die heb je wel in je, maar druk je op dit moment heel erg weg. Je bent erg bezig met aardse zaken en al je aandacht daarin te stoppen. Misschien moet je wat meer loslaten om jezelf wat meer te vinden. Ik zie een duidelijke onbalans tussen je binnenwereld en je buitenwereld.

Ook zie ik twijfel in je. Alsof je niet weet of je nu wel of niet gelukkig bent met je leven. Je hebt het zeker niet slecht, maar je denkt wel: "Is dit het nou?".

Ik weet niet goed wat ik hiermee moet, maar ik zie verdriet in je ogen en moet denken aan een overleden broertje. Geen idee waar dit vandaan komt.

Goh, wat houdt jij toch veel emoties binnen. Misschien wordt het tijd om er wat uit te gooien?

Goed dit was mijn lezing. Ik lees graag wat er wel / niet klopt.

Groetjes Julien.
Mannytjje
Mannytjje mrt 17 '09
.
Mannytjje
Mannytjje mrt 17 '09
.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 17 '09
Origineel bericht van: Mannytjje
Bedankt voor de moeite! Kunnen jullie ook over mijn vriend dingen lezen hij vind dit ook intressant??

Hoi Mandy, helaas is het niet toegestaan om anderen te lezen. Dus als je hem wilt vragen om zelf te registreren en zijn foto toe te voegen, dan heel graag.

Dit ivm de privacy van mensen.
Mannytjje
Mannytjje mrt 17 '09
.
Maryssa
Maryssa mrt 17 '09
Hallo Mandy,

Dat is fijn dat het meeste klopt. Is altijd weer afwachten! :)Zoals Nims al zegt laat je vriend zich hier ook maar registeren als lid en dan zijn foto uploaden. Dan zullen we zijn foto zeker lezen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki