Hoi Mandy,
Ook ik wil graag je foto lezen. Ik heb nog niet gelezen wat Maryssa heeft geschreven dus misschien zijn er dingen dubbel. Ik hoor graag wat er wel en niet klopt.
Je bent een meisje met vele gezichten. Het is lastig om de echte jou te kennen, maar dat komt ook omdat je jezelf ook niet helemaal goed kent af en toe. Alsof je echt denkt, jemig wat ben ik weer een muts nu.
Je bent heel spontaan en leuk in de omgang (ja hoe zeg je dat haha). Hoe dan ook, gewoon gezellig en met jou kun je wel lol hebben.
Af en toe ben je wel een drama-queen haha.
Je bent er wel goed in om jezelf het moeilijk te maken. Dan ben je niet echt handig bezig in sommige dingen. Misschien zou een beetje geduld je wat meer kunnen helpen, want je bent wel iets te ongeduldig af en toe.
Je gaat er vanuit dat je de dingen krijgt zoals je wilt. Toch kom je er wel achter dat het zo niet altijd werkt, maar toch weerhoudt jou dat niet om dat te denken.
Jij bent iemand die best veel aandacht krijgt van anderen en ik denk ook wel dat je er ook nog best van kunt genieten. Maar dat is ook niet erg toch
.
Je bent wel ijdel en vind het belangrijk om er goed uit te zien.
En dan over je gaves. Die heb je wel in je, maar druk je op dit moment heel erg weg. Je bent erg bezig met aardse zaken en al je aandacht daarin te stoppen. Misschien moet je wat meer loslaten om jezelf wat meer te vinden. Ik zie een duidelijke onbalans tussen je binnenwereld en je buitenwereld.
Ook zie ik twijfel in je. Alsof je niet weet of je nu wel of niet gelukkig bent met je leven. Je hebt het zeker niet slecht, maar je denkt wel: "Is dit het nou?".
Ik weet niet goed wat ik hiermee moet, maar ik zie verdriet in je ogen en moet denken aan een overleden broertje. Geen idee waar dit vandaan komt.
Goh, wat houdt jij toch veel emoties binnen. Misschien wordt het tijd om er wat uit te gooien?
Goed dit was mijn lezing. Ik lees graag wat er wel / niet klopt.
Groetjes Julien.