Loading...
nl

Into the deep

admin
admin mrt 26 '09
En wat doet ctrl+z precies ?
Emuca
Emuca mrt 26 '09
Dat is de undo knop, die draait zegmaar je vorige handeling terug. smile
admin
admin mrt 26 '09
Ja, dat mis ik als ik op papier werk. smile

Anderzijds is dat juist de uitdaging van het werken met de echte materialen tegenover het digitale. wink
Emuca
Emuca mrt 26 '09
Ja, dat is het zeker. Ik denk dan ook dat digitaal het echte materiele nooit zal vervangen, omdat het toch echt wel structuur mist.
Emuca
Emuca apr 7 '09

Voor Koen
Cialara
Cialara apr 7 '09
Hoi Angel,
Wat fantastisch mooi zeg, zo met die nieuwe technieken werken. Ik krijg bijna zin om het ook eens te gaan proberen... maar voor nu houdt ik me nog lekker analoog bezig, werkt voor mij prima. Lekker met je handen in het verf, schortje voor, kwast in het water en in de verf, strijken over het doek heerlijk. Maar mooi vind ik het wel wat je maakt. Zo anders dan met de oude materialen.
Emuca
Emuca apr 7 '09
Dankje. Natuurlijk werk ik ook wel met oude materialen, en ik had ook bijna zin om dit analoog te gaan doen, maar toen besefte ik dat ik effecten wilde hebben die ik qua verftechniek nog niet onder de knie heb.
Cialara
Cialara apr 7 '09
Ik vraag me af of dit met verftechnieken te bereiken is, zo helder? Ik probeer het ook wel eens, maar het valt dan altijd zo tegen.
Emuca
Emuca apr 7 '09
Ik denk het niet, omdat je met photopoep ook heel makkelijk kleuren kan laten overlopen enzo.
Natalie1986
Natalie1986 apr 7 '09
met photopoep?
Emuca
Emuca apr 7 '09
Haha, mijn bijnaam voor photoshop cool
Natalie1986
Natalie1986 apr 7 '09
oohh hahahaha ik dacht al tongue

ik dacht misschien loop ik achter ofzo.
Cialara
Cialara apr 7 '09
Ik heb geen fotoPOEP, maar ik kan met schilderen aardig uit de voeten; deze heb ik vorig jaar gemaakt...

http://images.merudi.net/albums/userpics/11171/thumb_Deep_in_to_the_blue-avatar
Emuca
Emuca apr 7 '09
Cool. smileDe kleuren zijn mooi. Ik moet nog flink veel schilderen om beter te worden.
Cialara
Cialara apr 7 '09
Niet verder vertellen hoor, maar 't is een trucje; je werkt met 2 kleuren acryl en retarder (droogvertrager) en dan heel zachtjes door elkaar vegen. Het is niet zo moeilijk als het lijkt, als je maar weet hoe je het moet doen; eigenlijk net als bij fotopoep.
Emuca
Emuca apr 7 '09
Ahhh... Dus dat is de grote truc. tongueIk werk, als ik schilder, vaak wel met acryl. Ik zal binnenkort wel eens wat maken en hier plaatsen. smile
Cialara
Cialara apr 7 '09
Ja leuk! Ben benieuwd of je net zo schildert als je tekent, dat kan soms heel verschilllend zijn...
Emuca
Emuca apr 7 '09
Mijn schilderkunsten zijn wel anders, vooral omdat we op school best wel abstract werken enzo. Met photoshop is tekenen echt heel anders.
Cialara
Cialara apr 7 '09
Ja, dat denk ik ook. Wel leuk altijd om die verschillende stijlen te gebruiken. Soms ook erg leuk om ze door elkaar te gebruiken hoor!
koenewoen
koenewoen apr 7 '09
Emmy,

Een hele dikke merci, voor de mooie tekening die je voor me hebt gemaakt!
Ik heb hem zojuist uitgeprint, en ik zal hem hier thuis een heel mooi plaatsje geven!

Je bent een echte engel!

Dikke zoen! wink
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy