Loading...
nl

Into the deep

Emuca
Emuca mrt 23 '09
Daarom. En als ik er al zo goed in was, was ik niet naar de academie gegaan. tongue
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 23 '09
Nou ik vind zeker dat je je eigen stijl moet houden! Ik vind het echt heel veel aanspreken. Laat je niet teveel van je eigen stijl afhouden hoor laugh.
Emuca
Emuca mrt 24 '09
Haha, dat zal ik ook zeker niet doen hoor. smile
Emuca
Emuca mrt 24 '09
Mijn nieuwste dingetje; vanmorgen gemaakt:

koenewoen
koenewoen mrt 24 '09
Leuk!!
Emuca
Emuca mrt 24 '09
Dankje. smileIk ben er nog meer aan het maken. Als ik een verzamelingetje heb, zal ik ze plaatsen. smile
Emuca
Emuca mrt 24 '09

De eerste paar die ik heb gemaakt... :3
Beschermengel
Beschermengel mrt 24 '09

Erg mooi!...en leuk zijn ze..zulke frisse kleuren smile
Emuca
Emuca mrt 24 '09
Dankje. Ik werk graag met dit soort kleuren. Niet te fel, niet te flets. smile
Natalie1986
Natalie1986 mrt 25 '09
Wauw jij hebt echt talent niet normaal! Je kan echt zo mooi tekenen he eek
Emuca
Emuca mrt 25 '09
Dankje :3
koenewoen
koenewoen mrt 25 '09
Ja dit is echt uniek hier!
Je hebt heel veel talenten!
Op alle gebieden!
Emuca
Emuca mrt 25 '09
Haha, dat zal vast wel meevallen tongueMaar toch heel erg bedankt. smile
Helma
Helma mrt 25 '09
Hai Angel!

Mijn dochters zijn helemaal verrukt van jou tekeningen. Mijn oudste heeft een boek met manga-afbeeldingen, en de jongste probeert nu iets na te tekenen, en dat gaat best goed. Je schreef al iets over de programma's die je gebruikt, zijn die te downloaden van een webshop, of moet je die kopen in een speciaalzaak? De oudste heeft voor haar opleiding wel eens iets gemaakt, ik zal haar eens vragen waar ze ze heeft gelaten (ik denk op haar externe harde schijf)om ze te laten zien. En zo'n tablet, weet je zo wat dat kost? Ik zoek nog een extra cadeautje voor d'r verjaardag, vandaar. De jongste is er ook nieuwsgierig naar.

Zij zit nu te tekenen en ik maak een dromenvanger, lolll... gezellig!
Emuca
Emuca mrt 25 '09
Hoi hoi

Wat leuk dat ze ze leuk vinden. smileIk ken die manga boekjes ook, maar ik teken toch liever zelf. Veel oefenen helpt het best.
Ik gebruik zelf photoshop, maar dit is een vrij duur programma. Maar er zijn free trials te downloaden. smileDie zijn 30 dagen geldig.
Tablets kunnen redelijk prijzig zijn, vooral als je een goede wilt. De fijnste zijn wacoms, maar die zijn vrij duur. Ik heb zelf een ouder wacom model, en die vind ik heel erg fijn. Er zijn wel kleinere van wacom te koop die goedkoper zijn en ook goed werken. Je hebt ook nog merken als 'trust' maar die schijnen helaas niet te vertrouwen. tongue

Gezellig met z'n allen knutselen is fijn.
Helma
Helma mrt 25 '09
Wij hebben ook Photoshop! laugh
En moet ik denken voor een tablet (joost mag weten wat het is)aan honderd euro bijvoorbeeld?

Ze heeft nu net haar eerste gezicht klaar, en ze is er verbaasd over dat het haar zo goed lukte. Ze vraagt nog wel aan haar zus om hem in te scannen, dan kan ze hem gaan vullen. Blij dat ze weer wat vrolijker is hierdoor, want ze zit soms in een dip (erg veel last van de puberteit). Thanks, Angel!
Emuca
Emuca mrt 25 '09
Photoshop is goed, vooral als je een beetje weet hoe het werkt. smile

Manga tekenen lijkt misschien vrij makkelijk, maar er gaan snel dingen fout. Dat heb ik ook nog vrij vaak. tongueMet een tablet inkleuren is zeer fijn, omdat je dan lekker een pen in je hand hebt. Ik denk dat de prijzen van dat soort tablets wel rond de 100 liggen ja, ligt er denk ik ook wel een beetje aan waar je ze koopt. Ik heb de mijne voor mijn verjaardag gehad.

Geen probleem hoor, ik ken photoshop nu wel op mijn duim. tongue
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 25 '09
De goedkoopste wacom tablet die ik zie kost 30 euro:
http://tweakers.net/pricewatch/158754/wacom-colorelli.html

De website over de colorelli kun je hier vinden:
http://www.colorelli.com/index.asp?lang=nl

Lijkt me een heel leuk opstapje in de wereld van het digitaal tekenen!
Helma
Helma mrt 26 '09
Tof, Nims! Als de oudste naar Duitsland is over een paar weken, dan bestel ik die! Het zal dan wel A5-formaat zijn, denk ik...
Ik heb de site in mijn favo's geplaatst...

Maar: krijg je met colorelli wel de zelfde effecten als wat Angel hier liet zien? blush
Emuca
Emuca mrt 26 '09
Wel, dat denk ik wel. Een tablet vervangt de muis, dus in plaats van een groot lomp ding, heb je een fijn pennetje in je hand. Het is even wennen, omdat je in plaats van naar je handen, naar het scherm moet kijken, maar dat heb je al snel onder de knie. Het fijne van een tablet/op de computer werken is: ctrl+Z tongue
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420