Loading...
nl

Into the deep

Emuca
Emuca mrt 23 '09
Ik vond nog een oudere tekening tussen mijn foto's. Dit is de achterkant van mijn tekendummy. smile

Beschermengel
Beschermengel mrt 23 '09
Wow.... mooi zeg!! smile
Emuca
Emuca mrt 23 '09
Bedankt.

Helaas ben ik het kabeltje van mijn fotocamera vergeten, waardoor ik nu geen foto's op mijn laptop kan zetten. Balen.
koenewoen
koenewoen mrt 23 '09
Ja dit is inderdaad ook weer een mooie tekening!
Emuca
Emuca mrt 23 '09
Dankje. Het is maar een krabbeltje, omdat ik mijn tekenboek zo saai vond.
gast
gast mrt 23 '09
Echt heel gaaf hoe je dat in kunt kleuren!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 23 '09
Wauw wat mooi zeg! Je stijl spreekt me ook aan. Hoeveel tijd ben je kwijt geweest met zo'n tekening? En heb je nog meer van dit soort plaatjes? Wil ze wel zien allemaal wink.
Emuca
Emuca mrt 23 '09
Dankje. smileHet is altijd leuk om te horen dat mensen je werk leuk vinden. Ik zal snel eens wat (oudere) tekeningen laten zien.

Het verschilt nogal per tekening hoeveel tijd het kost. Een simpele schets op papier kost me nog geen half uur, terwijl digitaal al snel richting de 4 tot 8 uur gaat. En dan is het inkten en inkleuren afhankelijk van de details, grootte en diversiteit in het werk.
admin
admin mrt 23 '09
Heel mooi.
Een soort zelfportret, gezien je naam op dit forum?
Ik snap heel goed dat je op Illustratie zit.
Emuca
Emuca mrt 23 '09
Dankje.. Helaas zijn ze niet echt heel enthousiast voor deze stijl op mijn school.. Maar toch blijf ik het wel tekenen.

En ja, het is een beetje te zien als een zelfportret. smile
Emuca
Emuca mrt 23 '09

Zo... dit zijn er een paar. Ze zijn al vrij oud... De bovenste zijn nieuwer. smile
gast
gast mrt 23 '09
Vooral je eigen stijl houden. Of ze dit nu wel of niet waarderen op school, het gaat om jouw eigenheid en niet om de school stijl te vertegenwoordigen. Ze mogen je technieken aanrijken/leren maar niet een stijl opdringen.
Emuca
Emuca mrt 23 '09
Ze proberen je een eigenere stijl te geven, door iets totaal anders te doen dan dat je normaal doet... Omdat het anders niet echt uniek zal zijn. Toch blijf ik toch wel zo tekenen... :3
gast
gast mrt 23 '09
Oké, dat kan ik wel begrijpen. Maar ik denk dat die eigenere stijl hier ook uit kan ontwikkelen. Dat ik heb zelf ook gemerkt met mijn fotografie. Eerst probeer je anderen wat te immiteren en tegelijk doe je veel van de techniek op en langzaam aan ontwikkel je je eigen dingetjes. Niet dat mijn fotografie nu zo spectakulair anders is dan anderen winkIk probeer meer de mooie dingen die ik tegen kom zo goed mogelijk vast te leggen, dus feitelijk is het de natuur die het doet, ik leg het alleen maar vast.
koenewoen
koenewoen mrt 23 '09
Mooie tekeningen Emmy! smile

Ik vind de stijl zeker heel mooi, het is natuurlijk wel een eigen stijl maar dit maakt jou ook uniek!

Heb je misschien een voorbeeld van wat ze dan meer van je verwachten op de academie?
Emuca
Emuca mrt 23 '09
Ja, ik maak uiteindelijk toch wel dingen die dichtbij me staan. En als ze dat minder vinden, tja. Pech voor hen. Nu neem je zegmaar de middenweg, zodat je voldoendes haalt, maar je eigen stijl niet verliest.
Emuca
Emuca mrt 23 '09
Wat ik zoal op de kunstacademie maak is te zien op mijn studie weblog. http://zonenmaan.blogspot.com

Verwacht er niet zo veel van, heel mooi vind ik het allemaal niet. En ook niet alles staat online.
koenewoen
koenewoen mrt 23 '09
Het is in ieder geval iets anders, ik zie ook liever je werk zoals hierboven. Dus ik zou die stijl zeker aanhouden.
Wel zien dat je natuurlijk voldoende's haalt op de academie!
Emuca
Emuca mrt 23 '09
Daarom. En alle vreemde abstracte dingen die ik op de academie leer, verfijnen mijn techniek alleen maar, waardoor mijn eigen stijl ook vele malen gemakkelijker te maken is. smile
koenewoen
koenewoen mrt 23 '09
Dat is wel waar natuurlijk. Je kunt altijd maar bijleren hé!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420