Loading...
nl

er achterkomen van vorig leven

Marina1987
Marina1987 mrt 22 '07
Ik wil graag meer weten over mijn vorige leven/s.. Weet iemand een goed adres ? Of heeft iemand een tip ?
Delen:
Mimi*
Mimi* mrt 22 '07
Ik heb werkelijk geen idee Marina! Ik dat ook wel intressant vinden om te weten!
mause
mause mrt 22 '07
sorry marina,

ik heb hier ook geen ervaring mee.
LPChip
LPChip mrt 23 '07
Ik weet alleen dat je dit kan doen door regressie therapie te volgen. Wellicht dat dit in google tot goede resultaten kan leiden?
Marina1987
Marina1987 mrt 23 '07
Ja , Ik ga eens googellen hihi... Maar zou vast veel geld kosten ... hmm ik begin dan eens met mijn zoek tocht ;)
Marina1987
Marina1987 mrt 23 '07
Die terapie bedoel ik he , dat zou vast veel geld kosten .. Googellen kost ja niks.
LPChip
LPChip mrt 23 '07
Niks is gratis, maar als je kijkt wat je ervoor terug krijgt, mag je ook wel nagaan dat het wat kost.

Geld zou wat dat betreft geen rol mogen spelen, tenzij je het echt niet hebt.
Marina1987
Marina1987 mrt 23 '07
Yeah I know...
Marina1987
Marina1987 mrt 23 '07
Wanneer denk je dat iemand bereid is om zo iets te doen ?... Ik bedoel het is toch wel inggrijpend, vind ik.
LPChip
LPChip mrt 23 '07
Dat hangt helemaal van die persoon zelf af.

Daarbij spelen factoren zoals: hoe graag wil ik dit, hoe hard heb ik dit nodig, ben ik bereid om met de gevolgen te leven, etc. een belangrijke rol.

Als je er niet 100% achter staat, moet je het niet doen. Pas als je zeker weet dat je het eigenlijk toch wel wil en alle concequenties hebt overwogen, dan pas zou ik eraan beginnen.
Anne
Anne mrt 23 '07
Ik denk dat ook een reden kan zijn voor mensen die regressie therapie doen dat ze nu ergens mee zitten in dit leven. Ze voelen zich niet helemaal compleet of zijn erg bang voor dingen fobieen zulke dingen. Als ze dan die regressie therapie doen dan kunnen ze tot antwoorden en gevoelens komen uit vorige levens waarbij in dit leven dingen beter op zijn plaats vallen.
JulienMoorrees