Loading...
nl

er achterkomen van vorig leven

Marina1987
Marina1987 mrt 22 '07
Ik wil graag meer weten over mijn vorige leven/s.. Weet iemand een goed adres ? Of heeft iemand een tip ?
Delen:
Mimi*
Mimi* mrt 22 '07
Ik heb werkelijk geen idee Marina! Ik dat ook wel intressant vinden om te weten!
mause
mause mrt 22 '07
sorry marina,

ik heb hier ook geen ervaring mee.
LPChip
LPChip mrt 23 '07
Ik weet alleen dat je dit kan doen door regressie therapie te volgen. Wellicht dat dit in google tot goede resultaten kan leiden?
Marina1987
Marina1987 mrt 23 '07
Ja , Ik ga eens googellen hihi... Maar zou vast veel geld kosten ... hmm ik begin dan eens met mijn zoek tocht ;)
Marina1987
Marina1987 mrt 23 '07
Die terapie bedoel ik he , dat zou vast veel geld kosten .. Googellen kost ja niks.
LPChip
LPChip mrt 23 '07
Niks is gratis, maar als je kijkt wat je ervoor terug krijgt, mag je ook wel nagaan dat het wat kost.

Geld zou wat dat betreft geen rol mogen spelen, tenzij je het echt niet hebt.
Marina1987
Marina1987 mrt 23 '07
Yeah I know...
Marina1987
Marina1987 mrt 23 '07
Wanneer denk je dat iemand bereid is om zo iets te doen ?... Ik bedoel het is toch wel inggrijpend, vind ik.
LPChip
LPChip mrt 23 '07
Dat hangt helemaal van die persoon zelf af.

Daarbij spelen factoren zoals: hoe graag wil ik dit, hoe hard heb ik dit nodig, ben ik bereid om met de gevolgen te leven, etc. een belangrijke rol.

Als je er niet 100% achter staat, moet je het niet doen. Pas als je zeker weet dat je het eigenlijk toch wel wil en alle concequenties hebt overwogen, dan pas zou ik eraan beginnen.
Anne
Anne mrt 23 '07
Ik denk dat ook een reden kan zijn voor mensen die regressie therapie doen dat ze nu ergens mee zitten in dit leven. Ze voelen zich niet helemaal compleet of zijn erg bang voor dingen fobieen zulke dingen. Als ze dan die regressie therapie doen dan kunnen ze tot antwoorden en gevoelens komen uit vorige levens waarbij in dit leven dingen beter op zijn plaats vallen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 26 '07
Je moet erg uitkijken met regressie therapie. Het is niet voor niets dat wij tijdens dit leven ons niets meer herinneren van een vorig leven. Dat is namelijk zo, dat wij dan in dit leven veel te veel zouden bezig zijn met onze vorig levens, waardoor het nogal eens kan voorkomen dat wij het huidige leven te weinig aandacht geven. Daarom wil ik graag de volgende opmerking plaatsen: "Gebruik niet een vorig leven als excuus om dit leven niet te hoeven leven."
LPChip
LPChip mrt 26 '07
Daar kun je zelfs een algemener spreekwoord voor gebruiken: Gebruik het verleden alleen ter informatie, de toekomst als vooruitzicht en het heden om in te leven.

Met andere woorden: alles dat in het verleden ligt is gebeurd en kan niet meer veranderd worden, en mag alleen als lesstof teruggekeken worden.
Debiorah
Debiorah mrt 26 '07
Als je echt nieuwsgierig bent, er zijn ook genoeg boeken over te vinden. Als ik jou was zou ik me er eerst eens goed in verdiepen alvorens stappen tot regressie therapie te ondernemen.
metatron
metatron jul 5 '07
Er zijn ook wel begaafde mensen die vorige levens uit je energieveld kunnen oppikken.
Zo ben ik erachter gekomen dat ik in een vorig leven een boedhistische monnik geweest ben ,een leraar.

Gr Raymond
Devil-Girl
Devil-Girl jul 6 '07
Hoi Marina, zelf kijk ik wel eens naar het tv programma Char !! Ik denk dat dit wel bekend is bij de meesten. Je kunt gaan google'n en kijken wat je er over kan vinden. Succes !!

Devil-Girl
es
es jul 7 '07
 Quote:
Origineel van NiMS:
Je moet erg uitkijken met regressie therapie. Het is niet voor niets dat wij tijdens dit leven ons niets meer herinneren van een vorig leven.
Ik ben het helemaal met je eens. Ik heb eens in een droom aan twee mensen (ik denk de gidsen van mijn dochter?)gevraagd wie mijn dochter in haar vorige leven was. Gewoon puur uit nieuwsgierigheid.
Toen hoorde ik een man achter mij zeggen 'dat mag ze niet weten.' Dus toen heb ik het maar zo gelaten natuurlijk. :D
Dus ja, ik denk ook dat we weten wat we weten moeten, en dat als je iets echt moet weten dat het vanzelf komt. Dus leef gewoon je leven nu. Daarom ben je tenslotte hier. ;)

Esther
linkie
linkie jul 13 '07
LP Chip schreef:
Met andere woorden: alles dat in het verleden ligt is gebeurd en kan niet meer veranderd worden, en mag alleen als lesstof teruggekeken worden.

linkie:
Ik kijk hier iets anders tegenaan. Ik heb bij een hypnotherapeut verschillende keren regressietherapie ondergaan.
Hierbij ga je terug naar een punt in je leven, waar een probleem is ontstaan bijvoorbeeld. Door middel van regressietherapie ga je tijdens de sessie dit bekijken en je gaat je denkbeeld aanpassen, na de sessie vormt dit opstakel dus geen probleem meer.
Je hebt hiermee je verleden aangepast aan je denken van nu, waardoor je toekomst anders is geworden. Je kunt hierdoor weer dingen ondernemen die je anders niet had gedaan door bijv. vervelende herinneringen.

Je bent naar mijn gevoel (in mijn beleving zeg maar) echt bezig je geschiedenis te herschrijven.....te relativeren en een plekje te geven zodat je er weer meer vooruit kunt.

Dus in theorie is geschiedenis wel al gebeurt, maar blijkbaar kun je het toch veranderen/aanpassen.
Thomas A
Thomas A jul 13 '07
Mooie en kraakheldere reactie Linkie en kan deze ook heel goed leggen naast de opleiding psycho energetisch therapie die ik enkele jaren geleden volgde.........

toch je zegt dit; "Dus in theorie is geschiedenis wel al gebeurt, maar blijkbaar kun je het toch veranderen/aanpassen".

Maar volgens mij is het zo dat niet gebeurtenis te wijzigen is maar de eigen houding in nieuwe gelijkende situaties, waardoor de uitkomst anders zal zijn.
Hierbij kan ik opmerken dat dit fenomeen ook in mijn leven een grote rol speelde/speelt.

leven vanuit de eigen be-zieling ipv. de misbruik/ontkenning....

groetjes
Thomas
LPChip
LPChip jul 13 '07
Ik ben het met Thomas eens, en zelfs in dusverre dat het eigenlijk verteld wat ik bedoel te vertellen.

Wat in het verleden ligt is nou eenmaal gebeurd, en tenzij je een tijdmachine hebt, kun je dit niet veranderen. Je kan deze ervaringen wel gebruiken om andere beslissingen te maken in het heden.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420