Loading...
nl

Foto Denzil

Richie Richard
Richie Richard mrt 13 '09
Allue

Dit leek me erg interessant dus here is mine.

Ik weet dat deze vrij klein is.. Ik kan ook eventueel wat oudere neer plaatsen.

En hier wat oudere:
Delen:
Maryssa
Maryssa mrt 13 '09
Hallo Denzil,

Welkom op dit forum! Ik zal eens naar je foto's kijken:

* Ik krijg een benauwd gevoel te voelen. Alsof je vastzit in jezelf, niet zo goed weet welke kant je op wil. De blauwe kamer geeft je volgens mij ook een beklemmend gevoel. Woon je daar nog?

* Je wilt zoveel doen maar het lukt je niet te beginnen. Iets houdt je tegen. Ik denk dat het een stuk verlegenheid is maar ook de gedachte of je dat wel kunt wat je wilt.

* Je bent iemand die anders is dan veel van je vrienden. Je merkt soms dat zij helemaal niet bezig zijn met waar jij in jezelf over filosofeert. Want dat doe je graag dingen analyseren en erover filosoferen.

* Ik heb het idee dat je rookt en ook wel blowt.

* Je houdt erg van zee en water. Je zwemt graag en bent graag op het strand.

* Dolfijnen komen in me op. Heb je daar iets mee? Volgens mij zou je daar graag eens mee zwemmen.

* Volgens mij kun jij aangetrokken voelen tot beide sexen. Je zet jezelf niet in een hokje m.b.t dat onderwerp. Je neemt de schoonheid van een persoon waar, ongeacht of dat nu een man of een vrouw is.

* Muziek is belangrijk voor je (al heb ik wat moeite om dat te typen omdat het voor de hand ligt door je hoofdtelefoon op de foto) Je hebt veel muziek en het geeft je een gevoel van thuis komen / thuis zijn. Ik denk dat je overal waar je gaat muziek bij je hebt.

* Je bent artistiek aangelegd. Ik denk dat je mooie teksten kunt schrijven maar ook dat je mooi kunt tekenen.

* Echt handig met technische zaken ben je niet volgens mij.

* Je hebt een heel gevoelig karakter en kunt echt wegdromen. Op muziek maar ook als iemand verhalen verteld. Ik denk dat je best visueel bent ingesteld. Je ziet dingen echt voor je

Dat was wat ik heb kunnen oppikken. Laat maar weten wat er klopt en wat niet.

Groetjes Maryssa
Richie Richard
Ik heb vaak een benauwd gevoel, inderdaad. Zowel mentaal als fysiek. (sinds de dag dat ik 16 ben heb ik moet ik redelijk veel moeite doen om te ademen)

Ik heb, inderdaad redelijk vaak iets van, dat wil ik beginnen. Maar vaak.. doe ik het niet. Ik weet zelf ook niet waarom.

Deze klopt helemaal, ik heb mijzelf zowiezo nooit echt in een groep gezien. Ik heb wel vrienden, maar ik ben niet vaak of graag bij ze.

Ik heb een jaar lang gerookt, klopt. Nu rook ik niet meer vast. Het is af en toe gezellig mee roken of nu bijvoorbeeld, dat er een nieuw project is.. tegen stress dus.

Ik hou inderdaad van zee en water, omdat het een vrij gevoel geeft. Ik zwem redelijk graag, ik vind een strand leuk, maar ik zwem daar niet.

Ik heb niet echt iets mee.. Maar als je er over na denkt, lijkt het me inderdaad wel leuk om daarmee te zwemmen

Ik voel me niet aangetrokken tot beide sexen. Maar ik zeg wel waarneer ik een jongen knap of mooi vind. Daar blijft het bij. Ik voel me echt aan getrokken bij de meiden.

Muziek is degelijk belangrijk voor mij ja. Ik vind het zowiezo leuk om een willekeurig instrument te spelen, ik heb inpreciepe altijd muziek bij me, maar ik luister het niet constant. Wel luister ik muziek die mijn emotie op dat moment vast legt.

Ik weet niet of ik goed kan schrijven, ik doe dat wel.. Maar deze oordeling is tot de lezers. Tekenen? Ja, ik vind dat ik aardig kan tekenen. Tevens heb ik tekenen als een examen vak.

In tegendeel zelfs. Ben ik juist wel. Ik vind het leuk om electronica te repareren. Vaak lukt mij dit ook.

Nogmaals, ik ben niet echt een persoon die zichzelf beoordeel. Maar van mijn vriendin hoor ik dat ik erg gevoelig ben. Ik kan wel bevestigen dat ik vaak weg droom met een verhaal of bij muziek. En voordat ik iets begin visualiseer ik het me inderdaad vaak.

Dat zijn ze dacht ik?
Maryssa
Maryssa mrt 13 '09
Hey Denzil,

Dank je wel voor je reactie.

Hmm dat is dus totaal anders dan ik zag, je bent dus wèl handig op technisch vlak.

Fijn dat de rest wel aardig klopt. Dat is altijd afwachten. Omdat ik het nog niet zo lang doe, ben ik nog druk aan het leren hoe ik indrukken die ik krijg bij foto's moet interpreteren /verwoorden.
Richie Richard
Mare, sorry ik ben mega nieuwsgierig over dit soort dingen.

Zie je nog meer? tongue
Maryssa
Maryssa mrt 13 '09
Het is zo bij een foto dat ik een stortvloed aan indrukken krijg die op een gegeven moment stopt. Dus dit was wat ik eruit heb kunnen lezen.

Misschien dat er anderen zijn die jouw foto ook willen lezen?
Richie Richard
Ahha.. En maakt het uit dat die foto waarbij je goed kunt zien dat ik een blauwe kamer heb, al meer dan 2 jaar oud is?
Maryssa
Maryssa mrt 13 '09
Ik heb de energie gelezen van beide foto's
Richie Richard
Wil je meerdere foto's anders? tongueErgens vind ik dit wel leuk.. tongue
Maryssa
Maryssa mrt 13 '09
Het is goed zoals het is, Denzil. Ik laat het bij wat ik uit je foto's heb gelezen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 14 '09
Hoi Denzel, ook ik lees graag je foto. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Hmm, op het moment dat ik ga lezen wordt je direct afgesloten. Daar zit dus een stukje oneerlijkheid in jezelf die je liever voor anderen verborgen houdt.

Misschien ben je gewend om altijd te moeten vechten voor jezelf en heb je je daarom zo hard gemaakt om je te beschermen, maar toch wordt het tijd om in de spiegel te kijken en jezelf af te vragen waar je nu mee bezig bent. Ben jij gelukkig met jezelf, of zou je liever open en eerlijk zijn?

Je bent zeer bijdehand of eigenwijs wink. Geeft niets hoor, ben ik ook. Alleen als je ongelijk hebt, probeer dit dan ook gewoon toe te geven.

Je kan zeer veel maken bij anderen. Wat dat betreft heb je je ondeugende koppie en uitstraling erg mee. Pas alleen op dat je niet over de grenzen van anderen heengaat. Die kunnen namelijk anders zijn dan die van jou.

Ik mis wat liefde in je leven. Het gevoel dat er iemand trots op je is.

Ik zie ook eenzaamheid. Soms is het best moeilijk als je je alleen voelt.

Goed, ik wil je alleen nog meegeven dat je best wat meer je maskers kan laten vallen en je ware gezicht aan mensen te laten zien. Dan zul je ook snel zien dat er veel inzichten op je pad terecht gaan komen.

Ok, dit was mijn lezing. Ik hoor heel graag wat er wel / niet klopt.
Richie Richard
Richie Richard mrt 15 '09
Ehm, er is wel iets wat ik afgesloten heb, maar dat is gewoon mijn verleden.. meer niet?

Ik kan zeggen dat ik er vaak alleen voor stond, dus ik heb als je het zo bekijkt inderdaad veel moeten vechten. Ik ben gelukkig, maar niet met mij zelf. Ik ben maar tegen een paar personen open en eerlijk.

Dat klopt tongueBijdehand zeker. Ik heb ook wel eens moeite om iets toe te geven, maar het is niet zo dat ik door blijf rammen.

Deze snap ik niet totaal.. Ik ben er ook niet zeker van of dit klopt, want ik durf juist niet veel.. dus?

Hier ben ik niet zo zeker van, ik bedoel, ik heb een vriendin waar ik ziels veel van houd. Maar het missende gevoel dat iemand trots op mij is.. Nee ik denk dat dat eerder twijfel is.

Eenzaamheid, ja zeker. Ik ben erg op mijzelf gesteld, maar nogmaals, dit is deels mijn eigen schuld. Ik ben liever bij de mensen die ik echt kan vertrouwen.. en tja, die kan ik op 1 hand tellen. En de rest.. ja.. daar hoef ik weinig van te weten.

En dan de maskers.. zoals welke? Zover ik weet ben ik alleen niet open tegen iedereen.

En bedankt voor je lezing natuurlijk tongue
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 15 '09
Hoi Denzil. Is het misschien mogelijk dat je jouw reactie en mijn tekst een beetje samenvoegt, want ik vind het nu moeilijk om te begrijpen waar je nu precies op reageert laugh.

Ik zal kijken of ik dan ook je opmerkingen begrijp en kan beantwoorden.

Overigens heb ik wel de 2e foto gebruikt, dus het kan zijn dat ik dingen omschreef zoals je je toen voelde op de foto. Als er dingen nu anders zijn, dan kan het ook zijn dat ik dat anders oppikte.
Richie Richard
Richie Richard mrt 15 '09
Hmm, ik zal dan z.s.m. een meer recente foto plaatsen tongue
Ik had geen idee of dit eventueel wat zou veranderen of zo. Dus..

Ik zal er zo eentje schieten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420