Hoi allemaal,
Sinds een aantal dagen ben ik opeens een frequente bezoeker van Merudi. Ik weet niet waarom, maar de laatste weken ben ik opeens weer heel erg bezig met mijn spirituele ikje. Ik heb periodes van heftige interesse en dan weer luwt het wat.
Ik heb in het verleden minder leuke ervaringen gehad; wist bijvoorbeeld dat iemand dood zou gaan. Daar schrik je best wel van, zeker als dat ook uitkomt.
Ik ben nu moeder van 3 kinderen; ze zijn 11, 9 en 3 jaar jong. Ik ben bewust thuisgebleven na de 3e, omdat ik het best intensief vind om voor 3 kinderen te zorgen.
Mijn grootste hobby is schilderen en ik wil daar graag in doorgroeien.
Binnenkort ga ik een reiki-cursus doen, omdat ik voel dat mijn handen meer kunnen dan ik weet. Ben erg nieuwsgierig en heb al heerlijk veel kunnen lezen op deze site.
Mijn gevoel is dat ons leven hier een leerschool is. Ik leer elke dag weer wat bij; niet alleen door te lezen of door cursussen ofzo, maar juist ook van bijvoorbeeld mijn kinderen.
Vind het heel erg fijn om te zien dat ik niet de enige ben die me met dit soort dingen bezig houd, en ik kijk er naar uit om veel met jullie te delen op dit gebied.
Lieve groetjes Jorine