Loading...
nl

Even voorstellen

Cialara
Cialara mrt 12 '09
Hoi allemaal, smile

Sinds een aantal dagen ben ik opeens een frequente bezoeker van Merudi. Ik weet niet waarom, maar de laatste weken ben ik opeens weer heel erg bezig met mijn spirituele ikje. Ik heb periodes van heftige interesse en dan weer luwt het wat.

Ik heb in het verleden minder leuke ervaringen gehad; wist bijvoorbeeld dat iemand dood zou gaan. Daar schrik je best wel van, zeker als dat ook uitkomt.

Ik ben nu moeder van 3 kinderen; ze zijn 11, 9 en 3 jaar jong. Ik ben bewust thuisgebleven na de 3e, omdat ik het best intensief vind om voor 3 kinderen te zorgen.

Mijn grootste hobby is schilderen en ik wil daar graag in doorgroeien.

Binnenkort ga ik een reiki-cursus doen, omdat ik voel dat mijn handen meer kunnen dan ik weet. Ben erg nieuwsgierig en heb al heerlijk veel kunnen lezen op deze site.

Mijn gevoel is dat ons leven hier een leerschool is. Ik leer elke dag weer wat bij; niet alleen door te lezen of door cursussen ofzo, maar juist ook van bijvoorbeeld mijn kinderen.

Vind het heel erg fijn om te zien dat ik niet de enige ben die me met dit soort dingen bezig houd, en ik kijk er naar uit om veel met jullie te delen op dit gebied.

Lieve groetjes Jorine
Delen:
Emuca
Emuca mrt 12 '09
Hoi hoi!

Ik wens je heel veel fijne en mooie leermomenten toe. Wat leuk dat je die cursus wil gaan doen.. Ik zit er ook aan te denken.

Enne.. Schilderen is cool!
admin
admin mrt 12 '09
Welkom Jorine!

Ja, ik herken wel wat. Reiki, schilderen....
Fijn dat je er bent!

Groeten,
Hans
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 12 '09
Hoi Jorine. Van Harte Welkom op Merudi. Je wilt graag leren en dan ben je hier zeker aan het juiste adres! Als je wat te vragen hebt, dan horen wij dat graag.

Groetjes Julien.
Cialara
Cialara mrt 12 '09
Jullie welkom voelt aan als een warm bad, dank jullie wel.
koenewoen
koenewoen mrt 12 '09
Hey Jorine,
Van harte welkom op dit forum.
Ik lees dat je graag creatief bezig bent met verf, het is altijd fijn als je je emoties kunt uitdrukken in één of andere vorm.
Die Reiki cursus is volgens mij een heel goed idee!
Ik wens je veel succes!

Groeten,

Koen
gast
gast mrt 13 '09
Welkom laugh
Lena
Lena mrt 13 '09
welkom smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki