Loading...
nl

Foto Jorine

Cialara
Cialara mrt 9 '09
Hallo,

Wie wil mijn foto lezen? Het lijkt me erg interessant wat jullie over mijn foto kunnen vertellen.

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1343

Alvast bedankt voor de moeite die jullie willen nemen om hem te lezen.

Jorine
Delen:
Maryssa
Maryssa mrt 9 '09
Hallo Jorine,

Ik zal eens kijken naar je foto.

* Ik denk dat je niet je echte zelf laat zien aan de buitenwereld. Je draagt een soort masker

* Je bent erg gesloten het is niet makkelijk om je energie op te pikken

* Er is op het moment van de foto opname iets gebeurd dat je wereld doet stilstaan. Iets wat je niet had verwacht.

* Hockey of schaatsen zijn volgens mij sporten die je leuk vindt

* Je kleedt je graag sportief (sweatshirt ik zie een donkerblauwe met witte opdruk voor me. Heb jij zo'n trui?)je hebt een hekel aan te nette kleding. Krijg je het benauwd van.

* Ik krijg bij jouw foto ook een beetje gevoel van: "No matter What ik moet doorgaan, altijd." Het lijkt wel alsof je jezelf niet de tijd kunt geven iets te verwerken en je bijvoorbeeld heel concreet eens ziek te melden als je voelt dat het niet gaat.

* Je hebt geen grote hoeveelheid vrienden, maar dat vindt jij wel prima

* Ineens komt de zin "Nou dan laat maar dan doe ik het wel alleen" in mn hoofd op.

* Je bent iemand die niet zo gemakkelijk huilt. Je staat het jezelf niet makkelijk toe. Terwijl er volgens mij wel wat zit dat je er eens uit mag gooien.

Dat was wat ik heb kunnen "lezen". Ik ben benieuwd wat er klopt en wat niet.

Groetjes Maryssa
Cialara
Cialara mrt 10 '09
Heel veel dingen kloppen, over een aantal dingen moet ik even nadenken. Wel kan ik vast zeggen dat ik van m'n 7e tot ongeveer m'n 21 geschaatst heb! Knap dat je dat kon zien. Dat van de kleding klopt als een bus en dat van weinig vrienden en ik doe het wel alleen klopt ook heel aardig.
Het altijd doorgaan; tja als moeder van 3 kinderen heb je weinig keus soms.
Je komt heel dicht bij hoor!
Cialara
Cialara mrt 10 '09
Oh ja, dat "sweatshirt" is denk ik mijn pyama; een donkerblauwe met een wit (met rode) opdruk.
Maryssa
Maryssa mrt 10 '09
Hallo Jorine,

Dank je wel voor je reactie! Het is toch altijd afwachten of de lezing in de buurt zit of niet. Maar leuk dat het aardig klopt. Welkom hier op het forum trouwens!

Groetjes Maryssa
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 14 '09
Hoi Jorine,

Ik wil graag je foto lezen. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt. Ik heb overigens niets gelezen van wat hierboven staat zodat ik niet bevooroordeeld ben.

Ik zie een groot medelevendheid gevoel in je. Zeker ook naar dieren toe. Jij hebt een enorm groot hart voor dieren en kan niet tegen dierenleed. Ben je soms ook vegetarisch?

Je hebt moeite om je te uiten en zegt veel dingen vaak niet. Als mensen overheersend zijn ga je ze liever uit de weg.

Je wilt dat de dingen op jouw manier gaan en liever niet anders. Je hebt enorm veel behoefte aan structuur omdat jouw leven niet zo gestructureerd is. Je compenseert dit door "de gekste regeltjes" erop na te houden voor jezelf.

Jouw oplossingen zijn vaak zeer complex en je bedenkt echt de meest creatieve oplossingen voor problemen, waar anderen niet eens op zouden komen. Toch zijn het niet altijd de meest handige, maar goed een oplossing is er wel.

Je bent zeer gesloten en laat bijna niets van je binnenwereld zien.

Ok, ik krijg nu niet meer door, maar ik hoor graag wat er wel / niet klopt.
Cialara
Cialara mrt 15 '09
Hoi NiMS,

Bedankt voor het lezen van mijn foto. Hieronder mijn interpretatie van jou lezing...

Meelevendheid: ja, dat heb ik wel. Ik kan huilen om andermans leed en of pijn. Met dieren? Ik vind dieren geweldig, maar heb geen huisdieren of zo en eet wel gewoon vlees hoor, maar dan het liefst wel biologisch...

Moeite met me te uiten; soms, naar bepaald personen ja en zeker naar overheersende mensen; die ga ik inderdaad liever uit de weg. Ik wil mijn vrijheid en mijn eigen keuzes kunnen maken.

"Je wilt dat de dingen op jouw manier gaan en liever niet anders. Je hebt enorm veel behoefte aan structuur omdat jouw leven niet zo gestructureerd is. Je compenseert dit door "de gekste regeltjes" erop na te houden voor jezelf."

De dingen op mijn manier... ja, als het kan, maar ben niet zo heel erg vasthoudend hoor.
Behoefte aan structuur heb ik zeker. Lang leve de schooltijden zou ik bijna zeggen. Ik ben zelf anders zo uit m'n ritme! Maar ik heb (naar mijn idee) geen gekke regeltjes ofzo.

"Jouw oplossingen zijn vaak zeer complex en je bedenkt echt de meest creatieve oplossingen voor problemen, waar anderen niet eens op zouden komen. Toch zijn het niet altijd de meest handige, maar goed een oplossing is er wel."
Dit klopt denk ik wel aardig. Alleen zijn ze voor mij soms heel helder, maar voor anderen niet. Maar inderdaad vind ik vaak wel een oplossing die dan door de ander vereenvoudigd kan worden!

"Je bent zeer gesloten en laat bijna niets van je binnenwereld zien. "
Dit lijkt voor mij veel op het "masker" waar Maryssa
het ook over had. Ik heb zelf niet het idee dat ik gesloten ben; ik praat graag met andere mensen. Maar misschien laat ik niet zo m'n gevoelens/emoties zien, is dat wat jij bedoelt?

Dank je voor het lezen van mijn foto.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 15 '09
Je praat graag met andere mensen, maar niet over jezelf krijg ik het gevoel. En dan over de dingen die in jezelf zitten over je persoonlijkheid enzo.

Bedankt voor je reactie!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420