Hoi NiMS,
Bedankt voor het lezen van mijn foto. Hieronder mijn interpretatie van jou lezing...
Meelevendheid: ja, dat heb ik wel. Ik kan huilen om andermans leed en of pijn. Met dieren? Ik vind dieren geweldig, maar heb geen huisdieren of zo en eet wel gewoon vlees hoor, maar dan het liefst wel biologisch...
Moeite met me te uiten; soms, naar bepaald personen ja en zeker naar overheersende mensen; die ga ik inderdaad liever uit de weg. Ik wil mijn vrijheid en mijn eigen keuzes kunnen maken.
"Je wilt dat de dingen op jouw manier gaan en liever niet anders. Je hebt enorm veel behoefte aan structuur omdat jouw leven niet zo gestructureerd is. Je compenseert dit door "de gekste regeltjes" erop na te houden voor jezelf."
De dingen op mijn manier... ja, als het kan, maar ben niet zo heel erg vasthoudend hoor.
Behoefte aan structuur heb ik zeker. Lang leve de schooltijden zou ik bijna zeggen. Ik ben zelf anders zo uit m'n ritme! Maar ik heb (naar mijn idee) geen gekke regeltjes ofzo.
"Jouw oplossingen zijn vaak zeer complex en je bedenkt echt de meest creatieve oplossingen voor problemen, waar anderen niet eens op zouden komen. Toch zijn het niet altijd de meest handige, maar goed een oplossing is er wel."
Dit klopt denk ik wel aardig. Alleen zijn ze voor mij soms heel helder, maar voor anderen niet. Maar inderdaad vind ik vaak wel een oplossing die dan door de ander vereenvoudigd kan worden!
"Je bent zeer gesloten en laat bijna niets van je binnenwereld zien. "
Dit lijkt voor mij veel op het "masker" waar Maryssa
het ook over had. Ik heb zelf niet het idee dat ik gesloten ben; ik praat graag met andere mensen. Maar misschien laat ik niet zo m'n gevoelens/emoties zien, is dat wat jij bedoelt?
Dank je voor het lezen van mijn foto.