Loading...
nl

De ziel

Thomas A
Thomas A jul 19 '06
Ik ben Thomas en vooral bezig met onderwerpen als de Ziel, ons leven hier, maar ook onze verbondenheid met het kosmische, intuïtie, onthechting, enz.
Dit forum kwam ik tegen door dat ik weer de dag begon met op internet te lezen over de Ziel.
Steeds beter leer ik be-grijpen wat wij hier in dit leven te doen hebben en wat werkelijk onze essentie is.
Ik schrijf vaak en veel en het is voor mij voor-al werkzaam vanuit afstemming te schrijven.

Ben benieuwd wat dit nieuwe stukje pad zal brengen.

Hartelijk

Thomas
Delen:
LPChip
LPChip jul 19 '06
Welkom op het forum.

Misschien heb je het al gezien, maar er staat een heel stuk ook over de ziel op de hoofdpagina: http://www.nims.nl/ziel

Is zeker de moeite waard om te bekijken als je dat nog niet gedaan hebt.

En wees vrij in het delen van je kennis :)We zijn erg open en benieuwd. :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 19 '06
Hoi Thomas, welkom! Ik ben ook erg benieuwd welke wijsheid je meebrengt :). En zoals lpchip al zei, vergeet ook de hoofdsite niet :D.
Thomas A
Thomas A jul 20 '06
Nou ja, voor-al veel eigen-wijsheid. Mijn pad ging wel over rozen, maar dan ook met name veel over de doornen aan de steel van deze bloem des levens..........kan er wel om lachen hoor.
De meeste beproevingen hebben ook daadwerkelijk tot verdieping geleid. Een mooie bijkomstigheid van een niet zo gemakkelijk leven voor hen die dit willen zien.

Thomas
eefje
eefje jul 20 '06
van harte welkom hier

veel lees, leer en type plezier

liefs eefje
Debiorah
Debiorah jul 27 '06
Vergeet gewoon iedereen te verwelkomen :o
En thomas wel toevallig, weet je wat ik vaak zeg:
Mijn leven gaat wel degelijk over rozen, by elke stap die ik zet prik ik mij! :)
Hoewel er mensen zijn die it meteen negatief opvatten bedoel ik t niet zo. Want wie zegt dat ik niet liever die prikkels heb ;)
Thomas A
Thomas A jul 28 '06
Thanks debiorah

"maar wie zeg..........."
JIJ

Thomas

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki