Loading...
nl

wou goed doen

nibel
nibel mrt 8 '09
Een vriendin van mij heeft ruzie met haar kinderen zo gaat maar dan gebeurd er terug iets waardoor het teug fout gaat ,met mijis er ook een jaar kort en langere tijd geen contact meer geweest , wat ik steeds zeg wat soms is het zo stom en geen echte reden voor dat alles , wie fout is zoek er best niet naar maar wel de vrede daar komt het opaan ,dus de laatste tijd was ze stiafweziger ik denk daar ze veel hulp van dokters nodig heeft ,te veel pillen ? bref ik wou goed doen ik belde haar zoon en zegde hem mijn ongerustheid over haar en vroeg hem zou haar niet eens bellen ze zou er erg gelukkig mee zijn , maar hij hed nog veel redenen om dat niet te doen hij wou er niets meer mee te maken hebben helaas ik zegde hen vrede is belangrijk wat hij beaamde maar nu ben ik gelukkig zegde hij ,ik vroeg hem niets over mijn tel. te zeggen dat was o.k maar later bleek vertelde hij het zijn zus die wel het haar belde zo gezeg had ik gezegd dat ze dood ziek was ,er zijn dan veel andere dingen gezegd tussen hun waar ik wel niets mee te maken had, dus in plaats van goed te doen was het nog veel slechter
. dat weet ik van een vriendin van haar ,mijn tellefoon neemt ze niet op
nu voel ik me slecht ,echter weet ik dat ik voor beide zowel moeder en zoon niets belastend gezegd heb
nooit meer zeg het maar
dag
Delen:
koenewoen
koenewoen mrt 8 '09
Beste Nibel,
De vrede bewaren is altijd het beste wat er is.
Dus je hebt eigenlijk zeker niets verkeerds gedaan.
Jij heb enkel geprobeerd haar zoon terug te helpen verzoenen met zijn moeder, wat zelfs een nobele daad is.
Waarover de ruzie gaat, weet ik natuurlijk niet. Wel weet ik, dat ik zeker ben dat de vrede zal terugkomen.

Mijn (ex)schoonzus, had ook enkele keren ruzie gehad met mijn (ex)schoonmoeder. Daardoor is zij met een scheldende ruzie, vertrokken en heeft ze samen met haar man. 3 jaar lang niets van zich laten horen. Dat doet natuurlijk veel pijn (zowel voor beide partijen). Toen mijn schoonzus haar eerste kindje had gekocht, had ze besloten de ruzie te laten voor wat het was, en hen uitgenodigd in het ziekenhuis. Dit is nu al 2 jaar geleden, en ze zijn nu terug echt goeie vriendinnen. Ook de relatie met haar zoon, is terug helemaal in orde!
nibel
nibel mrt 9 '09
danks koenewoen

ondertussen is er al een dag verstreken en lees ik wat ik


schreef eerst sorry voormijn schrijven mijn fouten ,maar mijn ogen zijn soms slecht en ik herlees niet dus , wel voel ik me niet goed en weet ik wat ik al lang voel als we in stress of wat ik nu door gans die storry voel , bevestigd als er in je geest geen rust is is je lichaam daar veel slechter mee ,en denk ik dat we veel meer aan ons moeten kunnen werken waar kan je deze soort sterkte vinden
dag
koenewoen
koenewoen mrt 10 '09
Ik ben eigenlijk ook nog op zoek naar de juiste ballans tussen lichaam en geest. Dus jammergenoeg kan ik je niet vertellen waar je ze kan vinden. Ik doe dagelijks een meditatie, om voor mezelf wat rust te vinden. Verder probeer ik te genieten van de kleine dingen in het leven, een kindje die lacht, vogels die me passeren, enzovoort.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki