Loading...
nl

mause

mause
mause jul 17 '06
hoi ik ben maureen geboren op 6-8-1977. ik woon in twente. ben getrouwd en sinds kort moeder van een jonge dochter. ik ben op deze site terecht gekomen omdat ik op zoek was naar de betekenis van nieuwedag(tijds) kinderen. dit omdat een kennis van mijn moeder tegen haar gezegt heeft dat mijn dochtertje dat is. deze vrouw is paranormaal begaaft en doet heel veel met een pendel.

zelf heb ik ook best wel veel( rare) dingen meegemaakt wat dat betreft.zoals ik heb mijn overleden opa naast mijn bed gezien, die me kwam vertellen dat het goed met hem ging en verder zie ik zwarte schimmen die me angst aanjagen.ook heb ik vaak dat ik bij de eerste ontmoeting met mensen een gevoel heb, dat ik iemand moet of niet( dus of ze zo zijn als ze willen doen geloven) en heel vaak blijkt achter af dat als ik geen goed gevoel bij iemand heb, deze persoon ook niet is zoals deze zich voordoet. ik trek ook altijd mensen aan met problemen, waarvan ik het hele levensverhaal krijg te horen. op de een of andere manier denk ik dat ik het uitstraal, dat ik een luisterent oor heb. ik krijg heel vaak te horen van mensen die verder zijn in hun ontwikkeling van het paranormale, dat ik dingen voel en zie.
ik weet alleen niet goed wat de bedoeling hiervan is en hoe ik het verder moet ontwikkelen. ik hoop hier dan ook antwoorden te vinden.

mochten jullie vragen hebben stel ze maar.

liefs mause.

ps. mijn dochtertje is geboren op vrijdag de 13de. best een bijzondere datum vind ik.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 17 '06
Hallo Mause, welkom hier! Ik ben heel blij dat je probeert informatie te vinden over nieuwe tijdse kinderen. Hoewel ik het nog allemaal moet uitzoeken, komt hier de informatie die ik al voor je heb hierover. Ik ga het nog wel herschrijven, en dan komt het op de site zelf, maar om je toch alvast wat verder te helpen komt het hier:

1 De nieuwe kinderen
1.1 Wie zijn de nieuwe kinderen?

Als individuen hebben de Indigo- en Kristalkinderen vele grote gaven en talenten. Vaak zijn zij bijzonder intelligent, creatief en paranormaal begaafd. Zij kunnen gidsen en engelen zien en met hen communiceren, en zij voelen zich net zo thuis in de Materiële als in de Spirituele wereld.

Het is hun taak om een nieuwe samenleving te creëren die gebaseerd is op Liefde en Bekrachtiging. Het is een samenleving die voorbij dualiteit bestaat, in het domein van "Eenheid". Het is een groepsproject van kinderen over de hele Planeet, en het dient om de menselijke familie samen te brengen en te verenigen in het concept van een Nieuwe Samenleving of een Gouden Tijd voor de planeet.
1.2 Tijdslijn

De eerste Indigowezens kwamen naar de planeet in de 40er jaren. De oorlog die bekend is als de "Tweede Wereldoorlog" had veel negativiteit van de planeet verwijderd waardoor de eerste hoogontwikkelde wezens in fysieke vorm konden incarneren. Op dat moment werd in de Hogere Dimensies de beslissing genomen dat de Aarde zou blijven voortbestaan en dat de nieuwe Gouden Eeuw zou komen.

In de jaren 40, 50 en 60 werden "de leiders" van de Nieuwe Aarde, de eerste "Nieuwe Kinderen" geboren. Zij werden overal op de planeet geboren en het was hun missie om het proces te beginnen van 'in twijfel trekken' en 'op de proef stellen'. En op dit moment zijn veel van deze vroege Indigo's de leiders en verlichters voor de bewustzijnsverschuiving die deel uitmaakt van het proces van Opstanding en Overgang.

Deze Vroege Indigo's bereidden de weg voor de eerste "golf" Indigo's, die we een "massale landing" kunnen noemen. In de jaren 70 incarneerde een enorme golf van Indigo's op Aarde en begon de energie op de planeet "op te krikken". Met de geboorte van elk nieuwe Indigo- of Kristalkind wordt het bewustzijn in het Collectief automatisch verhoogd. Als grote aantallen van hen tegelijkertijd incarneren, wordt het Collectief in versneld tempo verhoogd. De snelle vooruitgang in technologie in de laatste 30 jaar kan worden gezien als een geschenk van de Indigo's, wier hoogontwikkelde bewustzijn de menselijke soort tot versnelde ontwikkeling dreef op dit en vele andere gebieden van menselijk streven.

De eerste golf Indigo's bereiken nu volwassenheid en zijn achter in de twintig en dertig. Zij zijn klaar om de hoofdstroom van de samenleving te betreden om ook daar een grote verandering teweeg te brengen.

In de jaren 80 incarneerde de tweede golf Indigo's, opnieuw een golf hoogontwikkeld bewustzijn en, zoals eerder gezegd, kon met behulp van deze energie de Harmonische Convergentie plaatsvinden waarbij het Nieuwe Rastersysteem voor de Nieuwe Aarde werd geïnstalleerd en de activaties van dit rastersysteem begonnen.

In de jaren 90 bleven Indigokinderen incarneren, maar nu begon een nieuw type kind te arriveren. De eerste Kristalkinderen begonnen eind jaren 90 te arriveren. Op dat moment was het nieuwe Kristallen Rastersysteem van de Aarde voldoende "online" om de incarnatie van deze hoogontwikkelde kinderen mogelijk te maken. Wat belangrijk is om van deze kinderen te weten, is dat zij geaard zijn op het Nieuwe Rastersysteem. Zij zijn voor mensen de drijvende kracht in hun gezinnen en gemeenschappen om de verschuiving te maken van het Oude Rastersysteem naar het Nieuwe. Uiteindelijk zullen alle wezens in het Nieuwe Rastersysteem geboren worden en zal het oude systeem wegvallen. Dan zal de Nieuwe Aarde volledig gevestigd zijn!

In 2003 vond een gebeurtenis plaats die bekend is als "Harmonische Convergentie", waarin volwassen mensen en Lichtwerkers zich in groten getale begonnen af te stemmen op de Nieuwe Rasters en Kristallen volwassenen of Christusvolwassenen of Menselijke Engelen werden. Dit vereiste een snelle overgang van het ene Raster naar het Andere, en voor sommigen was het heel traumatisch en moeilijk omdat zij met hun "voeten" in de nieuwe energieën stonden. Deze nieuwe energieën zijn sterk en krachtig en zij vereisen absoluut dat het Hartchakra open is, want de Nieuwe Kristallen Rasters stemmen zich af op het Hartchakra en niet op de lagere chakra's die het Oude Raster voedden.

En zo wordt met het online komen van de Nieuwe Rasters, ons als mensen door onze kinderen de keuze gegeven om die verschuiving te maken.

Het is een gezegend pad en de Nieuwe Kinderen tonen de weg!
1.3 De kristal kinderen

Rond 1995 begonnen de eerste echte Kristalkinderen of "Christuskinderen" te incarneren. Dit was omdat, het Nieuwe Rastersysteem op de Planeet deze heldere en machtige wezens kon voeden.

Hun Aura's zijn heel helder en sterk en zij kunnen alle Stralen van de energetische activaties van de Nieuwe Aarde dragen - de Gouden, Magenta-Roze, Aquamarijne, Zilveren-Indigo en Oranje-Roze Stralen. Sommige vroegere Kristalkinderen kwamen alleen via de Gouden of de Magentastralen om deze te helpen stabiliseren. Maar de latere Kristalkinderen zijn geboren met het vermogen om al de verschillende Stralen naar behoefte vast te houden en te gebruiken, en deze kinderen worden de "Regenboog-Kristalkinderen" genoemd.
1.3.1 Waar zijn ze te vinden?

Kristal Kinderen zullen een familie uitzoeken waar er Indigo ouders of broers en zussen zijn, want op het energetisch niveau vertrouwen de Kristal kinderen op de sterke krijger energie van de Indigo's. De Indigo's "houden" de energie vast voor de Kristallijnen.

Elk Kristalkind dat wordt geboren, wordt geboren in het Nieuwe Rastersysteem van de Aarde en heeft de potentie om een volledig ontwaakte en bewuste Meester te zijn op het niveau van het Christusbewustzijn. Zij zijn hun eigen Spirituele Meesters.

De Kristallen Wezens zijn werkelijk prachtige kinderen! Zij hebben over het algemeen grote, heldere ogen die in je ziel lijken te kijken, en dat is precies wat ze doen! Zij zijn vaak rustig en gericht, maar zij kunnen hyperactief worden als hun energie niet in evenwicht is. Zij zijn heel Liefdevol en Zorgzaam, en genieten ervan om hun energieën te delen met anderen die er misschien behoefte aan hebben. Zij zijn krachtig en hebben vaak in het geheel geen angst. Zij kunnen heel gevoelig zijn voor voedsel en de omgeving, aangezien zij zijn geboren met de heldere systemen die nodig zijn voor de Nieuwe Aarde.
1.3.2 Wat zijn hun gaven?

Zij zijn Paranormaal en helderziend; zij zien engelen en spirituele gidsen en kunnen vaak de toekomst voelen en zien. Zij zijn zich bewust van vorige levens en kunnen vaak praten over wie zij in vorige levens waren.

Zij zijn ook heel erg verbonden als Groep, en veel van hun werk voor de Planeet wordt gedaan op de niveaus van het Hogere Zelf als een groep. Dit is een reden waarom Kristalkinderen soms moe, geïrriteerd en humeurig zijn. Zij hebben vaak heel hard gewerkt op de Hogere Niveaus om de energieën voor het Opstandingsproces te helpen vasthouden.
1.3.3 Waarom zijn ze hier?

De Kristalkinderen helpen ons onze macht en de Ruimte van ons Hart op te eisen en om onszelf stevig te aarden in het Nieuwe Raster. Zij leren ons om onze spirituele gaven te accepteren als ons geboorterecht en om de creatie van wonderen te zien als een normale activiteit.

Zij leren ons om eerbied te hebben voor onszelf en voor onze Planeet, om de schoonheid en het wonder en de vreugde te zien van de hele Schepping, en te beseffen dat wij allemaal Medescheppers zijn in dit prachtige project genaamd "Nieuwe Aarde".

Wij leren om te leven zoals zij dat doen, in het huidige moment, niet beïnvloed door verleden of toekomst. Wij leren om vanuit het Hart te leven, om te vergeven en tolerantie en onvoorwaardelijke acceptatie te oefenen.

Wij leren om te scheppen door Intentie en Concentratie, en wij leren dat de ware betekenis van Overvloed niet individuele hebzucht is maar collectieve behoefte en delen. Wij leren het belang van steun en liefde en eigenwaarde.

En tenslotte leren we over de Hogere Realiteit van Zielfamilies en Engelenstammen! de toekomstige sociale eenheden van de Nieuwe Aarde.
1.3.4 Hoe ga je ermee om?

De toekomstige generaties van Kristal personen zullen jullie eren als de wijze ouderen die de Nieuwe Aarde Archetypes creëerden voor anderen die hen navolgen.
1.4 De Sterrenkinderen
1.4.1 Waarom zijn ze hier?

Zij zijn hoger dimensionele wezens die ervoor gekozen hebben toe te laten dat het grootste deel van hun energie in de hogere niveaus verblijft. Door dit te doen verrichten zij een waardevolle "dienst" voor de planeet. Zij houden de energetische portalen in de hogere frequenties vast, iets waartoe jullie zelf tot dusver niet in staat waren gezien jullie het grootste deel van je energie in de lagere niveaus en frequenties vasthielden. Daarom komen er op dit moment zoveel autistische kinderen naar de planeet. Ze zijn een belangrijk deel van de ascensie van de planeet naar de hogere frequenties. Hun werk is erg waardevol. Zij zijn waardevol.

Wanneer jullie naar hogere frequenties ascenderen zullen jullie deze kinderen "ontmoeten" en leren hen te eren als hoger dimensionele sterrenreizigers. En, wanneer jullie hen begrijpen zullen jullie meer zoals zij worden, in plaats van te verlangen dat zij meer zoals jullie worden! Maar dit is een mysterie en een les die jullie de komende jaren onthuld zal worden wanneer jullie je harten openen voor deze kinderen die gekomen zijn om jullie leraren te zijn op het pad naar de sterren!
1.4.2 Hoe herken je ze?

Deze zogenaamde "autistische" kinderen hebben ervoor gekozen om de energie in de 6de dimensie en hoger, vast te houden. Dit maakt het hen tamelijk "ongemakkelijk" in de lagere frequenties. Hun zielsfrequentie is zo hoog dat ze ermee worstelen om op hun gemak te zijn in jullie realiteit. Ze kunnen niet zoals jullie zijn, en jullie staan hen niet toe om ze te laten zijn wie ze zijn.

Vele autistische sterrenkinderen worstelen met de etiketten die jullie op ze plakken. Jullie noemen ze "functiegestoord" en "leer onbekwaam" en zien de geschenken niet die ze jullie aanbieden. Het is jullie voorrecht om deze wezens die de deuren naar de sterren openhouden, te ondersteunen opdat jullie naar binnen zouden kunnen gaan.
1.4.3 Hoe ga je ermee om?

We vragen jullie te zien hoe liefdevol en mooi ze zijn. En hoe ze jullie in hun "vreemdheid" tonen dat mensen multi-dimensioneel kunnen zijn, en dat grotendeels in de hogere dimensies leven een heel andere ervaring creëert dan grotendeels in de lagere frequenties leven.

Deze kinderen zijn een heilig geschenk van de sterren. Het is jullie geschenk om ze te steunen en lief te hebben. Koester ze en zie ze voor wat ze werkelijk zijn. Een herinnering dat de Kosmos uitgestrekter, grootser en vreemder is dan jullie met je beperkte en geconditioneerde geloofssystemen in de lagere frequenties kunnen waarnemen.
1.5 De Blauwe Sterrenkinderen

De Blauwe Sterren-Kinderen hebben op dit moment gewacht om op de Planeet te incarneren. Zij hebben gewacht tot het Paradijsraster op z'n plaats was en het raster van het Christusbewustzijn was vastgehouden. Toen deze twee factoren eenmaal op z'n plaats waren konden de Blauwe Sterren-Kinderen incarneren om hun bijzondere werk te doen.

De Blauwe Sterrenkinderen incarneren om jullie te helpen omgaan met het Blauwe Sterrenveld en met het volledig activeren van de Blauwdruk voor de Blauwe Planeet.

Elk Blauw Sterrenkind wordt geboren op het 9-Dimensionale Bewustzijnsniveau en zij zullen hun materiële incarnatie verankeren in het Paradijsraster. Ze hebben een volledig geactiveerd Galactisch Lichtlichaam. Zij hebben een volledig Galactisch Bewustzijn en zijn in staat om de stellaire verbindingen voor de Planeet vast te houden. Feitelijk verankeren zij vanaf de conceptie het Blauwe Sterrenveld op de Planeet.

De Blauwe Sterrenkinderen dragen inzicht dat begint bij de Negende Dimensie, de plaats waar de meesten van jullie hun Opstandingsreis zullen hebben voltooid. De Blauwe Sterrenkinderen staan klaar om de reis naar het Licht te vervolgen. Maar dit zal nog veel generaties duren, want deze kinderen zullen zaden zijn en wat zij brengen zal worden gedeeld met de hele Kristallen en Gechristende bevolking van de Aarde.

Zij worden ook geboren met kennis en bewustzijn van hun Engelen- en Stellaire Families, en zullen volledig integreren met hun Engelenarchetypen. Zij zullen Engelenmensen zijn in plaats van Mensenengelen. Zij zullen zich voornamelijk identificeren met het Engelen- en Kosmische Bewustzijn, en met de velden van het Kosmische Licht. En dit bewustzijn zullen zij met jullie transmuteren tot een vreugdevol Paradijselijk thuis ofwel “de hemel op Aarde”.
1.5.1 Waar zijn ze te vinden?

Aanvankelijk zullen de Blauwe Sterrenkinderen in alle gemeenschappen incarneren, maar zij zullen proberen te incarneren in inheemse gemeenschappen, of bij ouders die nauwe banden hebben met inheemse gemeenschappen. De reden hiervoor is dat het hun eerste taak is om de inheemse tradities van de Aarde nieuw leven en nieuwe energie in te blazen.

Wanneer deze kinderen in deze gemeenschappen incarneren, zal hun aanwezigheid het effect hebben van Blauwe Lichtflitsen. Er zal in hun aanwezigheid een stroom van vitaliteit zijn die de tradities en wijsheden van de inheemse volken zal transformeren en belevendigen. Zij zelf zullen deze tradities eerbiedigen en groot respect bewijzen. Dit is nodig opdat de bevolking van de Nieuwe Aarde de Aardse Wijsheid van de Inheemse Gemeenschappen opnieuw zal leren accepteren en eerbiedigen en opdat deze gemeenschappen elk gevoel van uitbuiting en tekortkoming van zich af kunnen schudden en wederom de oorspronkelijke wijsheid in hun tradities en rituelen kunnen eerbiedigen.
1.5.2 Wat is hun invloed?

Met de komst van de Blauwe Sterkinderen die hun Hoger Bewustzijn in de Paradijselijke rasters verankeren, keert de energie van Vrede en Vriendelijkheid weer terug. Omdat ”Thuis' een zacht, lieflijk en vriendelijk oord is. Je zult in staat zijn aan te geven wanneer jij je in nieuwe energie bevindt. Je zult de zachtheid en de vriendelijkheid ervaren. Hun aanwezigheid zal vrede en rust uitstralen.

Diegenen van jullie die onlangs hun trilling hebben gevoeld, hebben ook gemerkt hoe gevoelig jullie zijn en hoezeer jullie verbonden zijn met de Stroom van gevoelens van jullie Hart. Dit is de energie van de Blauwe Sterrenkinderen. Diegenen van jullie die hun energie konden voelen, voelden zich duizelig en zweverig, en ervoeren een ontgiften doordat jullie lichamen “meestroomden” met de trilling van deze binnenkomende zielen die helpen de Aarde verder te verheffen op haar reis naar Opstanding.

Zij zullen immens krachtig zijn, maar het zal de kracht van absolute integriteit en afstemming zijn op de Hogere Beginselen. Zij zullen volledig afgestemd zijn op de Energie van het Hart en met het Licht van de Bron waaruit zij zijn geboren, en zij zullen die Hogere Verbinding nooit verliezen. Zij zullen machtig zijn, maar ook heel zacht. Juist hun zachtheid zal die vredige ruimte scheppen waardoor jullie hen zullen gaan herkennen.

2 Bijwerkingen
2.1 Je anders afstemmen

Wanneer je je opnieuw afstemt op de nieuwe dimensies kun je last krijgen van de volgende symptonen:

* Duizeligheid en misselijkheid naarmate de snelheid toeneemt!
* Drukkend gevoel in de Kruinchakra en het Derde Oog naarmate de snelheid “naar beneden toe” toeneemt. Het begint bij de Kruin en gaat langs de Chakra's naar beneden. Ook sufheid en niet-geaard zijn naarmate de Kruinchakra aanvankelijk sneller draait dan de lagere chakra's. Het zal heel snel z'n evenwicht vinden.
* Hoofdpijn bij de schedelbasis naarmate het “hologram”sneller draait.
* Depressie en Eenzaamheid. Je laat alle gehechtheden aan de Oude Aarde los. Het is een vorm van “sterven”.
* Intense gevoelens en heel veel willen huilen. Als de draaiing toeneemt, neemt alles toe. Al je intense gevoelens en emoties zullen worden versterkt.
* Vreemde en intense dromen. De toegenomen snelheid zal de psyche wekken en alle oude “zaken” die zijn overgebleven van de ervaring van de Oude Aarde zullen naar boven komen om te worden verwerkt en te worden losgelaten.
* Uitputting. Je hebt te maken met een hogere snelheid dan je ooit in deze incarnatie in je Lichtlichaam hebt meegemaakt. Rust en slaap als je daar behoefte aan hebt. Je lichaam zal zich spoedig aanpassen.


2.2 Leven in de 5e dimensie: Fysieke ervaringen met de Nieuwe Energie

De energieën zijn veranderd. Velen van jullie zullen ”symptomen' ervaren die jullie zullen herinneren aan voorgaande ascensie-ervaringen nu jullie de Vijfde dimensie binnentreden. Je beweegt opnieuw, een nieuw niveau kiezend en ervaart de symptomen van deze verschuiving.

Deze energieën zullen het volgende inhouden:

* Vreemde gevoelens in het lichaam, elektrische vibraties en stromingen en energiebewegingen door het lichaam heen, op sommige momenten. De Elektrische Blauwe energie van de Blauwe Sterkinderen zal vaak vreemd aanvoelen. Je lichaam zal zich aan deze nieuwe energie moeten aanpassen.
* Misselijkheid en duizeligheid en een vreemd ”draaikolkgevoel' in de Zonnevlecht. Wellicht samengaand met een gevoel van opwinding. Dit is je zenuwsysteem dat reageert op de nieuwe energieën.
* Intense emoties en gevoelens. Deze kunnen positief en liefdevol zijn, je zou diepe liefde en verbondenheid kunnen ervaren. Ook kan je negativiteit, boosheid, verdriet en depressie ervaren. Dit zal overgaan, het is slechts oude ”rommel' die opkomt om gezuiverd te worden.
* Vreemde dromen en vele dromen. Deze zullen geen waarlijk significante waarde hebben, maar veelal oude onderwerpen reflecteren die losgelaten moeten worden, in het bijzonder onderwerpen met betrekking tot minderwaardigheidsgevoelens en gehechtheid aan oude valide systemen. Het is de manier van je psyche om opruiming te houden en zich gereed te maken voor de nieuwe energieën.
* Gevoelens van uitputting en de behoefte veel te rusten en te slapen. Je lichaam ondergaat veranderingen!luister naar diens behoeften.
* Verandering van eetgewoonten en minder willen eten. Het lichaam verfijnd opnieuw zijn behoeften.


2.3 Iedereen leeft in verschillende dimensies

Wat zelfs meer uitputtend is voor velen van jullie is de constante schommeling tussen dimensionale realiteiten. Jullie leven je nieuwe realiteit, en toch worden jullie constant in het oude realiteitskader getrokken dat geleefd wordt door degenen rondom jullie. De constante verplaatsing van kaders en perspectieven is nog een bijkomende factor die bijdraagt aan jullie uitputting, verontrusting, en gevoel van niet gesteund te zijn.

Wij beseffen dat de meesten van jullie een beetje van streek zijn over jullie nieuwe realiteit, en dat je wenst dat je een of andere "handleiding" had om je verder te helpen. Allereerst vragen wij jullie dat jullie begrijpen hoe onstabiel en grillig je realiteit op dit moment is. De mensen zijn verward en onzeker. Degenen die zich niet bewust zijn van het ascensieproces hebben geen verklaring voor wat er in hun leven gebeurt, en voelen de meeste stress en verontrusting omdat zij enkel het bewijs van het uiteenvallen en de chaos zien. Zij worden steeds meer verward en ongelukkig. Maar begrijp dat wanneer zij deze emoties voelen, zij steeds dichter bij het "ontwaken" komen en begrijpen wat echt is, en een nieuwe realiteit met jullie beginnen te creëren.

Zo leven mensen op Aarde op dit moment op vele verschillende niveaus van bewustzijn oftewel dimensies van zijn. Wat dus ”waar' is voor jou hoeft niet waar te zijn voor hen. En zo zullen jullie een soort van ”verschuiving' en ”uitsortering' ervaren nu individuen van gelijk bewustzijn gemeenschappen zullen vormen van gedachten en bewustzijn. De beweging tussen niveaus is nog altijd erg vloeibaar en open, en het zal nodig zijn ”Thuis' te blijven verkiezen met haar energie van Vrede, Vriendelijkheid en Liefde, boven al de drama's van Afscheiding en Kwaadheid welke een offer zijn aan de lagere dimensies op dit moment.

Dit wordt met toenemende mate belangrijk als de keuzes zeer helder zullen worden wanneer elk ”niveau' van realiteit zich naar de opzettelijke richting van de groep of het niveau zal ontvouwen.
Debiorah
Debiorah jul 17 '06
Ook welkom van mij! :D
Zoals je ziet hier kan je informatie genoeg vinden.
Veel plezier!

[Kiss]
Deborah
mause
mause jul 17 '06
bedankt voor de snelle reacties. er staat inderdaad genoeg op de site, erg interessant allemaal. ik moet alles nog maar eens rustig doorlezen, heb al wel wat gelezen.

groetjes
eefje
eefje jul 17 '06
van harte welkom

veel lees en leer plezier hier

kus eefje
mause
mause jul 18 '06
dank je dat zal wel lukken.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 13 '06
De teksten kun je nu ook herschreven vinden op http://www.merudi.net Misschien dat dat iets prettiger leest?
mause
mause aug 14 '06
ik heb het bekeken. is inderdaad al wel een stuk duidelijker. al moet ik het denk ik nog wel een paar keer lezen om het echt te gegrijpen. het is op het moment zo onrustig in mijn hoofd dat ik het idee heb dat niet alles even snel doorkomt. heb trouwens de site al wel weer bij de favorieten gezet. en ik wil je nog ff zeggen dat ik het super vind dat je dit allemaal doet. bedankt daarvoor.
blue eye witch
blue eye witch aug 23 '06
hoi mause
ik heb al wat meer geschreven over mijn verhaal wat ik heb mee gemaakt.
ik zou zeggen veel lees plezier haha het is al heel wat.
en alle reactie's is welkom.. :-)
blue eye witch
blue eye witch aug 23 '06
ps ik vind het ook bijzionder dat je dochtertje op de 13 is geboren en ik wens je ook veel plezier hier en dat je je antwoorde hier zult vinden. groetjes
mause
mause aug 24 '06
dank je. ik ben alweer druk aan het lezen geweest. hihi.
blue eye witch
blue eye witch aug 25 '06
haha mooi zo,ik ga nu ook even lezen wat andere te zeggen hebben en te vertellen hebben ben wel benieuwd naar misschien kan ik wel iets betekenen. en misschien ook voor jou.;-)
mause
mause aug 25 '06
misschien wel. we zullen zien. hihi.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki