Loading...
nl

Ufo's

Koen
Koen jun 23 '09
Die ufo gespot in Amsterdam lijkt me echt. Check de site van niburu.nl . Daar staan namelijk drie verschillende video opnames van dat niet gekend ding. Ik dacht ook altijd dat zoiets fake moest zijn. Reden: hoe kon zo een log, niet aerodynamisch zo snel bewegen in de lucht. Het tart alle fysische tot nu toe GEKENDE wetten. Idd gekende wetten. Totdat ik gisteren een filmpje vond op youtube ivm anti gravity. Materie die een loopje neemt met onze zwaartekracht en dus volledig zwaartekracht vrij kan bewegen in de lucht. linkje volgt.
Maris1976
Maris1976 jun 23 '09
wacht ff, ik heb me vergist in een ander filmpje wat hier erg op leek.

Ik vind het er echt uitzien, tot dat wegschieten dan. Geloof wel in ruimteschepen hoor, maar dit is voor mij iets "to much"
Duze
Duze jun 23 '09
'Hoi Coen,

Ik ben altijd al zeer geprikkeld door het fenomeen ufo, ik geloof in vele vormen van "ander(s)"leven en ik heb er wel een paar gezien maar vaak realiseerde ik me dat pas veel later.

Ik denk dat je de spijker op zijn kop slaat wat betreft onze wetten en omstandigheden. Misschien moeten we ons verplaatsen in andere wetten c.q omstandigheden.

B.v. water kookt bij 100 graden, onze lichaam temperatuur is standaard 37 graden, al het leven heeft zuurstof nodig,onze omgevingsdruk is 1 atm., sneller reizen als het licht gaat niet ? Meestal zien wij 3 dimensies? wij zien alles in aparte kleuren. Al dit soort kennis betrekken wij op iets wat we niet snappen.
Al deze informatie is met onze opvoeding door de wereld om ons heen mee geven maar daar kunnen we geen ufo's mee maken.

Soms kan ik bijna alles loslaten ( buiten m'n denkraam stappen)en ontstaan er de meest mooi filosofieën en belevingen hoe het er "anders" aan kan toegaan.

xxx
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 13 '09
Origineel bericht van: Duze

Soms kan ik bijna alles loslaten ( buiten m'n denkraam stappen)en ontstaan er de meest mooi filosofieën en belevingen hoe het er "anders" aan kan toegaan.

xxx

Zou je deze eens kunnen delen met ons (in een nieuw topic)? Ben wel benieuwd ernaar.
Duze
Duze okt 14 '09
In een rechtstreeks gesprek deel ik ze met iedereen!!

cool
Beschermengel
Beschermengel okt 14 '09


In levende lijve bedoel je?
Duze
Duze okt 16 '09
Waneer die mogelijkheid ontstaat is dat mooi smile
Ik bedoelde in ieder geval dat het interaktief is laugh

xxx
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki