Loading...
nl

Stress of wat anders?

JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 30 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Oeeeh, ik snap het. Heel erg bedankt. Ik hoop dat het helpen zal, want die hoofdpijn word ik een beetje zat.

Heb je dit eigenlijk nog gedaan (paarse steen gebruiken) en hielp het ook een beetje?
Emuca
Emuca mrt 30 '09
Er ligt een paarse steen in mijn buurt, maar die bevind zich sowieso altijd al in mijn kamer. Ik barst nu bijvoorbeeld van de koppijn. Vrees door wat negatieve emoties van andere, stress om morgen en ik weet niet wat.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 30 '09
Maar je hebt hem niet bij je gedragen? Want dat is wel belangrijk namelijk.
Emuca
Emuca mrt 30 '09
Dat zal ik eens proberen, goed?
Soulmate
Soulmate mrt 30 '09
hoi Angel of death. ik word ziek van het meeste voedsel tegenwoordig, voornamelijk van dierlijke afkomst waaronder ook zuivel natuurlijk. hoofdpijn is een symptoom. in de meeste gevallen afkomstig van de darmen. psychologisch gezien heb je vaak ook veel te verwerken (spanning). Letten op wat je eet kan zowiezo al veel verlichting brengen. Als darmen gereinigd worden heeft dit ook een heilzaam effect.

sterkte in ieder geval. groetjes, Anja
Emuca
Emuca mrt 30 '09
Dus ik zou dan moeten kijken of het werkt als ik minder dierlijke producten eet? Bedankt in ieder geval. smile
Soulmate
Soulmate mrt 30 '09
Ik zelf pak altijd een dag tussendoor waar ik dan alleen op fruit en groente leef. Dan krijgt mijn lichaam weer rust. Ik probeer niet te veel andere zaken er bij te eten, want ik merk dat ik direct de griep krijg. voor mij dan weer een signaal dat ik weer te veel troep heb binnen gekregen. Ik ben er van overtuigd dat een mens kan leven op groente en fruit, maar wel in grote hoeveelheden. ik kan ook niet op 1 appel per dag leven. Maar wel op 4 bananen, 5 appels, druiven en groenten. Ik merk ook dat soyaproducten licht verteerbaar zijn en toch voedzaam. ik eet dus ook regelmatig soyayoghurt en soyaproducten als vleesvervangers. Eigenlijk zouden we een paar kilo groente en fruit per dag moeten eten. Dan is het lichaam snel weer in balans, dit kunnen ook sappen zijn, bijvoorbeeld uit de centrifuge. Voornamelijk inheems fruit eten dat uit Europa komt zeg maar. Nou komen bananen niet uit europa, maar die zijn wel lekker voedzaam. Inheems fruit bevat de voedingsstoffen die wij nodig hebben.
groetjes, Anja
Natalie1986
Natalie1986 mrt 31 '09
drink je misschien ook veel cola? of andere prikfrisdranken?
Emuca
Emuca mrt 31 '09
Nee, ik vind prik echt vreselijk. En cola vind ik zelf de goorste drank die er bestaat. tongue
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki