Loading...
nl

Dimensies: 3d,5d of 9d waar moet ik heen?

JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 2 '09
Als je de verschillende teksten erop naleest wordt er overal gesproken over verschillende dimensies. Wij leven nu op aarde in 3d. De nieuwe aarde is al over naar de 5d en hard op weg aan het gaan naar de 9e dimensie.

Als je gaat kijken naar de verschillende (engel)mensen, zijn zij heel druk bezig met hun aandacht te richten op de hogere dimensies en hebben ze het over het verlaten van de 3d en 5d. Het lijkt wel alsof men niet meer in 3d wil leven. Er wordt zelfs gesproken over een afsplitsing, natuurrampen of mensen die moeten komen te overlijden.

Als ik heel eerlijk ben, komt dit op mij over als spiritueel-wegvlucht gedrag voor de realiteit. Op dit moment leven wij nog wel degelijk in een 3d wereld, met zijn 3d regels. Wie de teksten nauwkeurig leest, kan ook lezen dat er wordt gesproken over een "hemel op aarde".

Loop niet met je hoofd in de wolken, maar laat de wolken neerdalen op de aarde zodat het directe contact tussen de 9d,5d en 3d wereld zijn vorm kan krijgen en de hemel ook echt op de aarde kan neerdalen.

In het eeuwige nu-moment zijn alle dimensies samengekrult tot één. Alles is weer terug naar de bron. En met alles, wordt dus ook de 3e dimensie bedoeld. Er moet een balans zijn tussen 3d, 5d en 9d. Wie zich volledig richt op 5d of 9d, is daarmee in onbalans.

Vlucht niet weg in een toekomst plaatje dat wordt neergezet, want met leven in het NU, wordt ook de 3d wereld op het moment bedoeld.

Moeder aarde heeft ons nodig in het hier en nu, en dat is toch echt 3d. Als je echt in 5d of 9d had moeten leven, waarom ben je dan toch op deze 3d wereld geïncarneerd?

Met dit bericht hoop ik moeder aarde weer een klein steuntje in de rug te geven en te laten weten, dat we haar niet zijn vergeten wink.

Stuur het door.
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/46771/Dimensies_3d_5d_of_9d_waar_moe.html#Post46771
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 2 '09
Lees ook het bericht van Ismael:

Het is veranderingstijd dus houd je ogen en je oren open. Leef niet in je eigen gedachten omdat je dan verdwalen kunt. Sta open voor de inzichten en visies die nu doorgegeven worden uit de Hemel.
(De hemel op aarde)

Iedereen zal creatiever zijn en meer aan durven pakken. Iedereen zal verstaan dat er op de aarde duidelijkheid gaat komen tussen alle volkeren en dat wij met elkaar, ja, de Hemel én de aarde, samenwerken om in de toekomst gemakkelijker, liefdevoller en begrijpelijker met elkaar te leven.
(3d,5d en 9d worden één)

Het wordt druk vanuit de Hemel naar de aarde. Je zult dat gaan merken in het ontwikkelen van nieuwe vormen die naar de aarde komen.
(5d komt naar 3d)
Je zult het zien in het ontwikkelen van mensen die naar de aarde gegaan zijn om de leiding te nemen. Je zult merken dat er meer van iedereen wordt verwacht en dat het zal leiden tot een energie die niet iedereen toejuicht. Je moet maar gewoon afwachten of het jouw leven ook raakt en beïnvloed of dat je gewoon je schouders kunt laten hangen en meer kunt doen met de energie die doorgegeven wordt.

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/46764/Engel_Ismael_Maart_wordt_weer_.html#Post46764
Lena
Lena mrt 2 '09
kun je wat richtingaanwijzers neerzetten wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 2 '09
Waarom deze vraag over richtingaanwijzers met een knipoog erbij?

Was het de bedoeling om grappig te zijn, of wilde je iets vragen of wilde je iets zeggen?
Lena
Lena mrt 2 '09
vond jij het grappig?
het was na aanleiding van dit stuk

Als je gaat kijken naar de verschillende (engel)mensen, zijn zij heel druk bezig met hun aandacht te richten op de hogere dimensies en hebben ze het over het verlaten van de 3d en 5d. Het lijkt wel alsof men niet meer in 3d wil leven. Er wordt zelfs gesproken over een afsplitsing, natuurrampen of mensen die moeten komen te overlijden.

Als ik heel eerlijk ben, komt dit op mij over als spiritueel-wegvlucht gedrag voor de realiteit. Op dit moment leven wij nog wel degelijk in een 3d wereld, met zijn 3d regels. Wie de teksten nauwkeurig leest, kan ook lezen dat er wordt gesproken over een "hemel op aarde".
gast
gast mrt 2 '09
Lena, da je bij die 3d regels uit van de natuurwetten die er bestaan of van de regels/wetten die door de mens zelf verzonnen zijn? (gedragsregels enzo)
Lena
Lena mrt 2 '09
nee ik bedoel leven in het Nu smile
beide benen op de grond
maar goed ik heb inderdaad wel moeite net zo als vele mensen,
met verzonnen regels door de mens.
wat gebeuren moet gebeurd toch wel.
Muin
Muin mrt 2 '09
Quote:
wat gebeuren moet gebeurd toch wel.


Ja zo zie ik het ook.

Als ik in het hier en nu gelukkig kan zijn dan heb ik toch al een hemel op aarde.
De hemel (4e of 9e dimensie) is dat klein stukje geluk binnen in mij en niet ergens anders.
Dimensies zijn voor mij slechts “ een staat van zijn “.
Een Zijnstoestand. IK BEN

Quote:
Moeder aarde heeft ons nodig in het hier en nu.


NiMS, ik vrees dat deze planeet aarde op een dag zal opdrogen. Ik bedenk me nu opeens dat het heel erg lang geleden is dat ik op het gras heb gelegen.. Mijn contact met moeder aarde is al geruime tijd verloren gegaan. Tijd om weer terug te gaan naar waar alles is ontstaan.

Liefs,
Anna
Begrip
Begrip mrt 2 '09
wauw, er zit echt veel wijsheid in hetgene wat je zegt, echt prachtig! was verschoten toen ik het las, ik denk ook zo alles gebeurd gwn omdat het moet gebeuren, ik zie zelfs in de regste dingn die er gebeuren, moorden enzo, de mooiste offers, tuurlijk is dit vreselijk als je dat meemaakt in je leven, maar er zit toch zoveel meer achter, mensen die een soort nuja zielsvebrond hebben hoe moet ik het zeggen, voor ze op aarde komen en ze willen een bepaalde ervaring meemaken, niet enkel goede dingen maar ook slechte dingen op aarde beleven, en vanop aarde gezien is dit dan ook wel werkelijk slecht en vreselijk, maar als je het op zielsniveau bekijkt is er toch niets mooiers dan dat, jezelf een gehele leven wijden aan de anderen het hem bijvoorbeeld zeer moeilijk maken, een slechte opvoeding bijvoorbeeld, idd dat is hard als je dit maakt maar, maar stel dat je hierdoor weer voor jezelf leert opkomen omdat je dit in een vorig leven niet kon, ik hoop gwn dat ik niet de enige ben die zo denk, want ik zie echt in alle slechte dingen iets moois op één of andere manier, ook in dingn die ik zelf meemaak, de bedoeling telt voor mij vooral, we willen geen kwaad doen, maar goed zijn
gast
gast mrt 2 '09
Quote:
Als ik in het hier en nu gelukkig kan zijn dan heb ik toch al een hemel op aarde.


En....ben je gelukkig?
Muin
Muin mrt 2 '09

Op dit moment wel.. ja..ik ben op dit moment gelukkig.
Maar ga zo slapen. Ook daar vind ik mijn geluk.
Ik heb de laken net verschoond. Mijn beddengoed ruikt naar bloemen.
Heerlijk.. Volgens mij was dat Silan.

Welterusten Gast
gast
gast mrt 2 '09
Slaap zacht wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 3 '09
Origineel bericht van: Muin

NiMS, ik vrees dat deze planeet aarde op een dag zal opdrogen. Ik bedenk me nu opeens dat het heel erg lang geleden is dat ik op het gras heb gelegen.. Mijn contact met moeder aarde is al geruime tijd verloren gegaan. Tijd om weer terug te gaan naar waar alles is ontstaan.

Liefs,
Anna

Ik vrees dat niet eigenlijk. Ik heb vertrouwen in de balans tussen 3d,5d en 9d. Hulp is onderweg, je hoeft het alleen maar te accepteren.
NiN
NiN mrt 3 '09
Ik vertrouw er simpelweg op dat ik daarheen ga waar ik behoor te zijn....
Muin
Muin mrt 4 '09
Quote:
Sta open voor de inzichten en visies die nu doorgegeven worden uit de Hemel.


De hemel? Is de hemel hetzelfde als de kosmos?
Emuca
Emuca mrt 5 '09
*wrijft slaap uit ogen*

Ik weet niet veel over de dimensies, maar als de aarde er zelf aan toe is, en de wezens die erop leven ook, om over te gaan naar iets anders, dan zal dat toch wel gebeuren.
Ze zeggen altijd dat de sluier tussen deze wereld en de geesteswereld ook steeds dunner wordt, maar ik denk niet dat hij ooit zal verdwijnen. Misschien moeten we soms juist wel even tijdelijk onze hoofd in de hemel steken, om zo meer over onszelf te leren waardoor wij het leven op aarde op een juiste weg kunnen vervolgen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 11 '09
Dimensies zijn de verschillende lagen waarop je leeft.
Wij leven in de derde dimesie. De geesten leven in de 5e dimensie.
Maryssa
Maryssa mrt 11 '09
Je hebt het over de 3e en 5e dimensie bestaat er dan ook een 4e dimensie en wat (welke levensvorm) is daar aanwezig?
koenewoen
koenewoen mrt 11 '09
Ja dat zou ik ook wel graag willen weten?
En bestaat er dan ook de eerste dimentie en 2de dimensie?
Waarschijnlijk wel. Is daar dan ook een levensvorm?
gast
gast mrt 11 '09
Het is meer een filmpje over quantum fysics maar hier komen de andere dimensies in voor.

http://www.youtube.com/watch?v=JkxieS-6WuA
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki