Als je de verschillende teksten erop naleest wordt er overal gesproken over verschillende dimensies. Wij leven nu op aarde in 3d. De nieuwe aarde is al over naar de 5d en hard op weg aan het gaan naar de 9e dimensie.
Als je gaat kijken naar de verschillende (engel)mensen, zijn zij heel druk bezig met hun aandacht te richten op de hogere dimensies en hebben ze het over het verlaten van de 3d en 5d. Het lijkt wel alsof men niet meer in 3d wil leven. Er wordt zelfs gesproken over een afsplitsing, natuurrampen of mensen die moeten komen te overlijden.
Als ik heel eerlijk ben, komt dit op mij over als spiritueel-wegvlucht gedrag voor de realiteit. Op dit moment leven wij nog wel degelijk in een 3d wereld, met zijn 3d regels. Wie de teksten nauwkeurig leest, kan ook lezen dat er wordt gesproken over een "hemel op aarde".
Loop niet met je hoofd in de wolken, maar laat de wolken neerdalen op de aarde zodat het directe contact tussen de 9d,5d en 3d wereld zijn vorm kan krijgen en de hemel ook echt op de aarde kan neerdalen.
In het eeuwige nu-moment zijn alle dimensies samengekrult tot één. Alles is weer terug naar de bron. En met alles, wordt dus ook de 3e dimensie bedoeld. Er moet een balans zijn tussen 3d, 5d en 9d. Wie zich volledig richt op 5d of 9d, is daarmee in onbalans.
Vlucht niet weg in een toekomst plaatje dat wordt neergezet, want met leven in het NU, wordt ook de 3d wereld op het moment bedoeld.
Moeder aarde heeft ons nodig in het hier en nu, en dat is toch echt 3d. Als je echt in 5d of 9d had moeten leven, waarom ben je dan toch op deze 3d wereld geïncarneerd?
Met dit bericht hoop ik moeder aarde weer een klein steuntje in de rug te geven en te laten weten, dat we haar niet zijn vergeten .
Stuur het door.
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/46771/Dimensies_3d_5d_of_9d_waar_moe.html#Post46771