Dank u BE, u bent ook erg lief voor mij.
Maar 1ding vat ik niet het heet niet voor niets 'Het zesde zintuig'. ^^
We zijn spiritueel van naturen door rekening met elkaar te houden, te zorgen voor onze gewassen en dieren.
Te zorgen voor elkaar met of zonder baat (werk of vrijwilligerswerk of simpel uit liefde) is ook spiritueel want je denkt erbij na en gedachten zijn energieën; Ideeën hebben is spiritueel!
Daarnaast het besef dat je zorgzaam moet zijn voor je gewassen en dieren tja anders kan dat aardse lichaam niet optimaal functioneren, toch?
We ontdekken de natuurlijke schoonheden en gingen genieten van niet producerende dingen, simpel weg omdat ze mooi waren.
Toen raakte we erdoor geïnspireerd en begonnen ideeën te krijgen en de eerste stap te ondernemen ondanks wat andere zeiden vonden we uit, ideeën werden uitvindingen en we evolueerde weer een stukje verder.
Nu hebben we vele patronen ontdekt en kunnen die zelf evenaren, hoe de hersenen met elektriciteit stroompjes signalen doorgeeft zo ontvangen wij dat ook via onze zintuigen.
Onze zintuigen zijn enkel daar om waar te nemen en daarop te reageren maar warempel we zijn inmiddels zo getraind wat sommige al versterkt van naturen hebben dat we niet meer waarnemen en deelnemen maar ook handelen en doorzenden, communicatie is erg belangrijk in de evolutie immers geeft informatie een breder zicht aan de verschillende patronen die er bestaan.
Hoe meer we door hebben, hoe beter we de patronen puzzels in elkaar kunnen plaatsen, hoe beter de samenwerking, terwijl we allemaal individueel blijven maar toch 1vormen.
Zonder 'ons' is er geen 'hun' en zonder 'hun' kunnen we 'ons niet Zijn' .
Wij zijn God en God is ons, hoe meer we patronen doorhebben, hoe meer God in je groeit omdat we meer inzicht hebben.
God groeit door ons, hij is alwetend omdat hij de kennis heeft van ons en de rest van het Universum.
Maar ik denk dat nieuwe ideeën hem voeden, nieuwe energieën-> zowel positief als negatief geleden , beide is nodig om te functioneren.
Zou zelfs God ook aan die wet moeten houden, het dualisme of zou hij zoooooo ver geëvolueerd zijn dat er een gevoel van sereniteit is .
Zou God sereen zijn?
Serene energie?!?!?! Bestaat dat?
Ik denk dat we met zijn alle 1 groot organisme zijn.... wellicht energetische gezien wel.
Maar zonder aardse dingen zouden er geen nieuwe energetische stromen komen dus het aardse en astrale lichaam heeft mekaar nodig... om te overleven.
Maar waar begint de kip en het ei verhaal?
De kip komt uit het ei en eieren bestonden al (alleen met andere diertjes, de diertjes zijn geëvolueerd dan denk ik.) ....... schijnt het antwoord te zijn.
Zo ik ben even uitgetikt! ^^