Loading...
nl

Dagtekst

Beschermengel
Beschermengel mei 4 '12


Dankje Erix smile...en dankje Moonflowertje, lief dat je het wilt overnemen en niets is verplicht dat weet je smile
Enigma
Enigma mei 4 '12
Hey Moonflowertje smile

Wat leuk dat je tijdelijk de dagtekst overneemt laugh
En ja .., dat "verplichte gevoel" daar herken ik mijzelf ook in wink
Net als wanneer iemand mij wilt claimen

Ik vind het in ieder geval heel leuk dat je het doet voor zolang het duurt smile

Lieve groetjes, Enigma
Novi
Novi mei 4 '12
Hej leuk moonflowertje!
We zien wel hoe het gaat met plaatsen.
Enigma
Enigma mei 4 '12
smileMNFLWRTJE

Deze dagtekst, de eerste van jou, slaat ook op de post die je hierboven schreef over het "verplichte gevoel" wink

Je schreef in jou post:
Misschien is dit meteen een uitdaging om te leren omgaan met de dingen die telkens terug komen ...

Jou succes of falen met het omgaan van je moeite hebben met dat "verplichte gevoel" wordt "NU" bepaald voor jou volgende incarnaties laugh
Best wel mooi en toeval bestaat niet wink

Natuurlijk zul je nog meer kansen krijgen in dit leven om daar mee om te leren gaan, net als ik smile
Dus het is voor dit moment vooralsnog geen verplichting tongue

Dikke knuff Enigma
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 4 '12
Ik moest er ook wel een beetje om lachen omdat ik net in een prive bericht naar iemand had geschreven:

Sommige dingen uit een vorig leven worden meegenomen in het bewustzijn, omdat ze moeten worden verwerkt of vergeven...
Die dingen kan ik me niet herinneren, zodoende wil ik in regressie of reïncarnatie therapie, omdat dit voor mijn gevoel zeker wel nuttig kan zijn...

Dus als deze dagtekst daar geen bevestiging op is tongue

groetjes moonflowertje

PS Bedankt voor jullie steun wink
Enigma
Enigma mei 4 '12
Hahaha ... Ja Moonflowertje smile

Grappig heh ... die schijnbare toevalligheden wink
Ik ben benieuwd naar je verhaal, als je besluit om die regressie te gaan doen laugh

Lieve groetjes, Enigma
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 5 '12
^^ dank je wink

Dagtekst van zaterdag 5 mei 2012

"Zolang je niet je hele innerlijke wezen wijdt aan een goddelijk ideaal, kun je er niet zeker van zijn wie er gebruik maakt van je energie, van je leven. In de onzichtbare wereld zijn er zoveel duistere geesten, die klaarstaan om ze te gebruiken voor hun kwalijke plannen en dat zal een dubbel verlies voor je zijn. Ten eerste zul je verstoken blijven van iets heel kostbaars en vervolgens zullen de lichtende entiteiten weigeren hun hulp en zegeningen te schenken aan onbewusten, die deze niet op prijs stellen: aangezien zij zich door boosaardige schepselen laten inpalmen, is het wel duidelijk dat ze deze niet op prijs stellen.
Niets van wat je beleeft, blijft zonder gevolgen, niets. Zeg daarom zo vaak als je kunt: ‘O, hemelse wezens, ik ben tot jullie beschikking, gebruik mijn capaciteiten, gebruik mijn krachten, laat mij met jullie deelnemen aan het werk dat jullie in de wereld tot stand brengen.’ "
Omraam Mikhael Aivanhov
Marije22
Marije22 mei 5 '12
Ten eerste super Moonflowertje dat je de dagtekst een tijdje wilt neerzetten!!

Ten tweede.. ik denk dat veel mensen niet eens doorhebben dat ze zich door boosaardige wezens laten inpalmen..of door hun ego. Wisten mensen maar wat voor moois ze kunnen kiezen. Volgens mij willen ze het gewoon niet weten of geloven.. daar zorgt het ego wel voor winkmoeilijk hoor.

Groetjes, Marije
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 5 '12
Origineel bericht van: MoonFlowertje
Ik zou het jammer vinden als het stopt, zodoende zal ik de dagtekst een tijdje overnemen
Zolang het me geen verplicht gevoel geeft, want dat is voor mij best moeilijk om te kunnen accepteren...
Misschien is dit meteen een uitdaging om te leren omgaan met de dingen die telkens terug komen...


Ik vind het altijd leuk om het verhaal (het gedeelte wat ik ervan leer als reactie te geven)
En dat kan nog steeds, bedacht ik me wink

groetjes moonflowertje wink

Super fijn moonflowertje! En voel het niet als een verplichting maar zie het als Karma Yoga. Daarmee heb je iedere dag weer een positief puntje op je lijst en je goede daad van de dag alweer gedaan wink.
Novi
Novi mei 5 '12
Nee idd, ik heb t ook niet zo op boosaardige wezens die je laten inpalmen.
Als je er niet in gelooft word het misschien ook moeilijker om je te laten inpalmen??
Marije22
Marije22 mei 5 '12
Misschien juist gemakkelijker.. als je oogkleppen op hebt zie je het gevaar eerder over het hoofd.
Ik denk dat mensen die bijvoorbeeld veel vloeken, roddelen over anderen of geweld gebruiken om hun zin te krijgen (of zelfs zonder enige reden) niet in de gaten hebben wat voor negatieve energie dit oplevert.. maar omdat zij denken dat dit geen kwaad kan of geen/nauwelijks gevolgen heeft zullen ze er eerder aan toegeven. Denk ik dan smile
Erix
Erix mei 5 '12
http://www.youtube.com/watch?v=pT4zUh6Fb50

Deze duurt 4 en half uur, maar dan snap je wel iets van de mensheid, en hoe oogkleppen werken.

En mijn dagtekst is dat de nederlandse regering nu met desi bouterse in suriname het werk ziet van een weegschaal met mars in kreeft (lastig he, zelfde mars net als khaddafi) en de maan in steenbok (oei, dezelfde emoties als joran en adolf)

En dan die assad, en waarom wordt deze mensheid eigenlijk zo dom gehouden op deze planeet?
Novi
Novi mei 5 '12
@ marije, ah ja op die manier snap ik het wel.
Alleen ik geloof niet in boosaardige wezens.

Ja vloeken en schelden, geweld(zonder reden) en meer dingen. Mja, daar ben ik gewoon niet van. Op één of andere manier heeft me dat wel veel moeilijkheden gebracht. Vooral als kind. Toen wist ik ook niks van al deze materie, maar toch erg tegen al die dingen die je iemand aan zou willen doen. Waarom zou je dat doen? Dat wil je zelf toch ook niet

Wat ik eigelijk wel kwijt wil is dat als je het zo bekijkt. Dat iemand het doet zodat die persoon denkt dat het geen kwaad kan. Dat vind ik wel negatief, en daar zenden zij wel een negatief signaal mee uit. Mijn geloof is dat dit wel weer bij hen terug komt.
Gerelateerd aan de vorige berichten, zou het dan betekenen dat zij beïnvloed worden van buiten af om zo te doen?
Marije22
Marije22 mei 5 '12
Lange film Erix, maar denk ik wel interessant smile

Dat mensen vervelende dingen doen naar elkaar toe.. denk dat dit het resultaat is van allerlei factoren, zoals karma, het ego (gedrag dat op angst en onbewust-zijn terug te voeren is), astrologie (persoonlijke eigenschappen en gebeurtenissen), maar ook energieën van buitenaf die invloed op je kunnen uitoefenen.

Ik vind het ook raar Novi.. ik heb altijd moeite gehad met anderen kwetsen. smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 6 '12
Dagtekst van zondag 6 mei 2012

"Kleuren zijn het resultaat van de ontbinding van het licht door een prisma.
Als je dus een idee wilt hebben van wat de ware kleuren zijn, neem dan een prisma en richt die volgens de stand van de zon.
De kleuren werken in op de hersenen en via de hersenen op heel het lichaam.
Kies dus een kleur en concentreer je daarop.
Probeer je deze te visualiseren en daarna dat je er in duikt, dat je van haar doordrongen wordt…
Van rood naar violet en van violet naar rood, je kunt al je centra bewerken, alle delen van je lichaam,
en er is dus geen enkel orgaan dat niet door de zeven stralen wordt aangeraakt.
Als je er een gewoonte van maakt je te concentreren op de zuiverste kleuren,
je te laten doordringen van die kleuren, zul je op een dag voelen dat je de kosmische harmonie ingaat,
dat je in contact komt met de hemelse hiërarchieën, en elk daarvan zal jou zijn deugden schenken.
De oefeningen met de kleuren en de overeenkomstige deugden zijn een sleutel tot het spirituele leven."

Omraam Mikhael Aivanhov
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 7 '12
Dagtekst van maandag 7 mei 2012

"De cellen van ons lichaam zijn kleine, intelligente zielen.
Het is een heel volk dat we in ons hebben, een volk waarmee we in relatie kunnen treden en dat we behoren op te voeden.
Ben je je daarvan bewust? Nee, of heel zelden.
Daarom gehoorzamen je cellen je niet.
Je wilt de toestand van je lever, je maag, je hart, je hersenen, enz. verbeteren,
maar dat kun je niet: de cellen van al die organen gehoorzamen je niet, het lukt je niet jouw wil aan hen op te leggen,
ze werken volgens hun eigen wil.
De Wetenschap der Ingewijden die de psychische anatomie van het menselijk wezen heeft bestudeerd en de regels die aan zijn werking ten grondslag liggen, leert ons dat wij de cellen van onze organen kunnen bevelen.
Maar daarvoor moeten we eerst de idee aanvaarden, dat het intelligente, bewuste entiteiten zijn en leren met hen in contact te treden."

Omraam Mikhael Aivanhov
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 7 '12
nu lekker slapen, ik ben echt moe shocked

groetjes wink
Novi
Novi mei 7 '12
Hallo lieve cellen in het lijf willen jullie gezonder worden?
NLP en de MIR methode zijn daarop gebaseerd nietwaar?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 7 '12
Nee, NLP is daar niet op gebaseerd. Meer info over NLP:
http://www.merudi-praktijk.nl/cgi-bin/cl/index.pl?page=/therapievormen/NLP.htm
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 8 '12


Dagtekst van dinsdag 8 mei 2012

"Hoeveel mensen zouden er niet verbaasd zijn als ze te horen kregen, dat door alles waarnaar ze ook maar streven: liefde, rijkdom, roem, het eigenlijk God is die zij zoeken.
Ja, omdat in werkelijkheid niets of niemand hun echte vreugde, waarachtige vervulling kan schenken, behalve God.
In een of andere vorm is Hij het altijd die ze zoeken: ze willen terugkeren naar de Bron, dat leven in het paradijs waar zij vandaan komen, terugvinden.
Maar aangezien de stakkers niet verlicht zijn, gaan ze langs modderige wegen, waar ze alleen maar ploeteren en vast komen te zitten.
Aangezien God een deeltje van Zijn kwintessens in elk ding en ieder wezen heeft gestopt, is het mogelijk Hem overal te vinden.
Maar aangezien ze zich links en rechts versnipperen, zal de meerderheid van de mensen Hem in nog geen miljarden jaren vinden.
Om Hem van nu af aan te gaan vinden, moeten we Hem zoeken via de zuiverheid, via het licht."

Omraam Mikhael Aivanhov

Discussie is uitgelicht (Sticky)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki