Beste papillon, het is geenzins mijn bedoeling je aan te vallen, ik weet dat je alles vanuit je zijn goed bedoelt, mijn leeftijd staat daar verre van, maar ik kan je verhaal als buitenstaander benaderen.
We hebben dan te maken met realisme ook, en realisme kan pijn doen.
Wat ook pijn kan doen is de situatie waar je nu in verkeerd, met je dochter.
Ik zie dat je tegen bepaalde zaken op botst zoals je in je eerdere bericht typte. wat betreft mijn leeftijd heeft daar niet zo veel mee van doen, wel mijn ervaring in het aardse bestaan.
Wat voor het oog zichtbaar is en wat niet zichtbaar is.
Zoals een puber, die met hormonen en veranderingen in de beleving te maken krijgt, met de buitenwereld te maken krijgt, en met het ontwikkelen van een eigen energie te maken krijgt.
Ik benoemde iets wat je zelf schreef, en je wordt boos, je voelt je aangevallen, maar dat is dus de energie die je steeds inhoudt, opkropt, en eigenlijk komt dat nu een beetje in je groene teksten naar voren.
Zoals ik al zei, je zet je mars energie voor je dochter in, je wilt haar vooruit helpen, nu na het lezen van mijn bericht zet je ook je mars energie in, je voelt boosheid die eigenlijk al in je zit, de machteloosheid in je bericht.
Je doet alles voor je dochter vertel je maar zelf wil (mars is de wil) ze er met smoesjes (mercurius) proberen onderuit te komen typte je in je bericht in.
Inderdaad probeerde ik je te vertellen hoe dat precies zit op deze planeet.
Ga er even vanuit dat je zelf de vrijheid hebt of je iets van mij aan wil nemen of niet.
Ik ga je niet dwingen anders te zijn dan wie je bent.
Maar je zet je marsenergie in voor je dochter, je helpt haar vooruit, opzich niks mis mee.
Maar zoals je zelf al aangaf botste je met haar vanaf haar pubertijd, ze werd langzaam een vrouw en was geen klein meisje meer.
Ik wil je niet kwetsen, maar maak je haar door je vele hulp op deze manier niet erg afhankelijk omdat ze zelf niet echt haar marsenergie in wil zetten zoals ik in je bericht lees, en jou dat weer verdriet doet.
Je typte ook dat je eigenlijk stiekem wel een beetje blij zal zijn als ze op eigen benen staat.
Maar waarom doe je dat stiekem?
Is dat omdat de etiqueten de waarheid niet toelaten?
Tuurlijk help je je dochter en in je hart hou je van haar.
Je wilde haar helpen, prima maar je botst nu zelf op een muur.
Even weer buiten mijn leeftijd om, ik ken alle planeetstanden en ken alle huizen in welke deze standen zich uitleven in de mensen hier op aarde.
Hoe je dus reageerd op mijn bericht die ik gaf, daar zie ik weggestopte boosheid omhoog komen naar mij, omdat ik ver weg ben en dat geen invloed heeft in je nabije omgeving.
Snap je dat?
Dus ik oordeel niet over jou, ik zag waar je mee zat.
Eigenlijk ben je steeds de gevolgen aan het tegenkomen maar leerde je (en dat leer je in deze cultuur niet) de oorzaken niet zien (Saturnus)
Ook al klinkt het hard wat ik nu zeg, je hebt de neiging je dochter niet meer te willen helpen omdat je dochter zich zo gedraagt.
doet het je misschien pijn van binnen, ze is nu groot en het is je kind, uiteraard kan dat alles in emotioneel (maan) opzicht pijn doen.
Ik reageer niet om te oordelen, ik ben net als beschermengel een boogschutter.
De woede die je ervan voelt, hoe uit je die?
iedereen heeft een stand van mars, dat we in deze cultuur dat maar op zijn beloop laten neem ik jou niet kwalijk, neem dat mij ook maar niet kwalijk.
Mars - De wil tot zelfrealisatie
De omlooptijd van Mars rond de Zon bedraagt ca. 687 dagen. Hij is met een diameter van 6800 km kleiner dan de aarde, en staat bekend om zijn rode kleur, die van oudsher met agressie in verband wordt gebracht. Daarom werd hij in de mythologie ook als god van de oorlog vereerd, die bij de Grieken Ares genoemd werd. Hij was beroemd vanwege zijn moed en dapperheid en stortte zich in iedere slag. Traditioneel symboliseert hij de krijger, die in vredige tijden echter ook het veld moet bewerken om zijn familie te voeden. Daarmee staat hij voor mannelijke energie, terwijl Venus de vrouwelijkheid belichaamt. Toch wordt het gelukkig steeds moeilijker om met deze, toch wat achterhaalde, opvatting astrologisch te werken. Daarom is het zinvoller om hem met onze driftenergie te vergelijken die, in welke vorm dan ook, zowel mannen als vrouwen bezitten.
Mars staat voor doorzettingsvermogen, dadendrang, agressie, moed en ook voor de seksuele drift. Hij wordt aan het teken Ram, en samen met Pluto ook aan Schorpioen toegekend.
Dus hoe stonden de planeten toen je werd geboren en in welke huizen leven die zich uit in jou en je dochter, die beide verschillende standen beziiten, en dus beide verschillende energie uitleven? misschien het haar zelf laten doen en alleen steunen waar nodig, zodat ze zelf leert bewegen?
Is een goed bedoelde suggestie hoor.
Of mag dat niet gezegd worden?
Ken je Nicolaas Copernicus?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nicolaas_Copernicus
ken je kepler?
ken je hubble?
kan je ganimedes?
ik kan nog wel een tijdje doorgaan maar dat lijkt me onnodig.
Ik wens je erg veel sterkte toe Papillon-Blanc
En als je wat tijd over hebt nog:
Klik op de afbeelding om de youtubelink te openen:
dat duur wel 1:18:25
Ik begrijp dat je veel van je dochter houdt, hier kan je onze positie in een iets groter geheel zien: