Persoonlijk heb ik al een paar mensen verloren die "dichtbij"stonden...
waarvan 1 jongen al zoveel waarschuwingen heeft gehad, eigenlijk...
dat besefte ik eigenlijk ook achteraf, hoor...
En ook al zou ik het tegen hem gezegd hebben, hij deed het toch...
allereerst had hij morfine bij zijn moeder uit het medicijnkastje gestolen en (ik weet niet hoe? ) maar hij heeft het "gebruikt" waardoor hij in het ziekenhuis terecht kwam...
Daarna (misschien 0,5 jaar later) had hij heleboel gedronken op vrijdagmiddag op het werk, waardoor hij ergens in het veld op de scooter werd aangereden, 2 weken in coma heeft gelegen, kantje boord...
en door drugsgebruik tegen de muur aan gereden is met de fiets, waardoor hij een klaplong had...
net toen hij alles weer op de rails had ( clean, nieuw werk, nieuwe vriendin, nieuw leven) stal hij rohypnol uit het medicijnkastje van zijn moeder, waarvan hij er 6 geslikt had...
dit werd hem fataal...
hij is eigenlijk elke keer gewaarschuwd, kijk en als je daar dan niet naar luistert....
Het houd een keer op, zeg maar
Het is erg sneu, maar hij kan niet zeggen dat hij nooit is gewaarschuwd!! want ik zie het toch ook?
misschien veel te laat...
maargoed, als je goed luistert naar zulke waarschuwingen, weet je voor jezelf dat je anders zou moeten omgaan met de dingen die je doet...
een andere vriend, die eigenlijk een beetje in het zelfde schuitje zit, (continue ongelukken meemaakt) heb ik wel gewaarschuwd! maar hij luistert niet!
na ja hij luistert aandachtig, maar ik hoorde dat hij nu weer zijn pezen in zijn arm heeft verrekt!
door een machine die is vastgeslagen...
de vorige keer kreeg hij een flinke klodder verf (180 graden) in zijn handschoen... en daarna lag hij in coma omdat hij met de auto over de kop sloeg...
^^ hij zegt: dat was niet eens mijn schuld!!
Maar daar gaat het niet om...
het gaat om de waarschuwing... dat hij gewoon zijn hoofd erbij moet houden
groetjes moonflowertje