zoo..
Wat een sterk gevoel krijg ik bij die site, zeg!
Een gevoel uit mijn hartchakra...
waarschijnlijk is het de goedheid, en de wijsheid die er vanaf komt!
Ik weet niet hoe ik het weet, (gids denk ik) maar deze man leefde
bewust, wist precies wat hij te leren had, op, waar die enthousiast mee aan de slag ging!
Zijn onderbewuste en bewustzijn lagen naast elkaar op 1 lijn...
100% vertrouwen
Hij wilde het van alle kanten bekijken, en in zich opnemen...
Gewoon om het te kunnen begrijpen.....
Daardoor had hij het "geesten-oog" « Of hoe noem je dat?
Hij kon communiseren met met zijn gidsen, hij kon ze ook zien!
Het waren zijn vrienden voor het leven, en misschien nog wel...
Hij was eigenlijk nooit alleen, terwijl hij door andere mensen als: eenzaam werd gezien, in die tijd dan!
~~~~~~~~~~~~~~~~
"Ik heb de mystieke weg bewandeld: het hart, de gevoelens, sensaties en de liefde.( als kind zie ik hem voor me, onschuldig, nieuwschierig, angstig , overwinnen, liefdevol, de (heftige) emoties voor en
door andere mensen te begrijpen, het goede uit alle dingen weten te filteren, en te behouden in zijn bewuste onderbewuste)
( is dat niet de ziel? )
Ik heb de spirituele weg bewandeld: studie en wetenschap.
Dmv zijn reizen, naar verschillende culturen, verschillende Godsdiensten, het op 1 lijn krijgen van de spirituele lessen,ervaringen opgedaan.
het (h) erkennen dmv de wetenschap, ervaringen uit wisselen (leren van anderen, en andere ook zijn bevindingen te vertellen, geven en nemen...
gewoon zoals het beleeft is, niet geromantiseerd, of overdreven)
Ook daar heeft hij de waarheid eruit weten te filteren...
Ik heb ook de weg van de concrete realisatie gevolgd door werk en het versterken van de wil.
Ook bleef het niet bij het aanhoren, van andere mensen, hij wilde het allemaal zelf ondervinden...
Om het woord te kunnen onderbouwen vanuit zijn eigen beleving...
Ik heb deze drie wegen bewandeld, de een na de ander, en in iedere weg behaalde ik resultaten.
En toch wil ik noch de ene noch de andere weg volgen: Ik wil ze alle drie."
^^ Ik denk dat het een vlecht geworden is , Als je symbolisch kijkt naar de rode draad in zijn leven...
Hij heeft heel bewust gekozen voor een sterker draadje erbij, en nog een draad om deze 2 eigenlijk bij elkaar te houden
Tja ^ ik bedoel met draden, de wegen die hij bewandelde...
~~~~~~~~~~~~~~~~~
^^ van dit stukje krijg ik zo'n (h)erkenning!
Mooi hoor
Bedankt dat ik kennis mocht maken met deze wijze man...
Het zet me zeker wel aan het denken
en denken doe ik in beeld, in dit soort gevallen
Dat is best moeilijk soms
Misschien word het tijd dat ik mijn onderbewuste en mijn bewustzijn op 1 lijn krijg...
En het leer te uiten...
Ik weet zeker dat dit de sleutel is naar genezing van al mijn klachten
groetjes moonflowertje