Dank u wel BE, u bent er vriendelijk en lief voor mij.
Het risico is wel dat jij en jij alleen verantwoordelijk bent voor hetgeen wat je gaat doen met die verworven informatie.
Want de kennis is er dan wel ,aar het lef om die kennis te accepteren is zoveel moeilijker dan iemand anders te volgen want als het mis gaat ben jij en niet een ander verantwoordelijk voor de gevolgen daarvan.
En dat kan zowel geod of fuot zijn ik geloof daarom denk ik dan ook dat het wel een bevorderlijk iets zal zijn immers Godswegen zijn ondoorgrondelijk.
Boeken, geschriften, filosofieën lijken mij allemaal voorbeelden van een mogelijke werkelijkheid, de één nog sterker overtuigend als de ander.
Maar het blijft een mógelijke werkelijkheid dus niet per definitie dé werkelijkheid, dat vul je dan weer zelf in denk ik. ^^
Misschien is het juist goed dat eenieder meedenkt want ook die gedachtes sijpelen door naar de ether waarna er wél mee gewerkt word...
Heel bijzonder vind ik dat wel.
God is veel meer dan een persoonlijkheid, een licht, een chemische samenstelling, een spirit, een opperwezen veel veel meer dan dat.
De 99namen van Allah voldoen echt niet volledig aan de gehele omschrijving van God.
Ik denk ook niet dat je God kan verwoorden want de communicatie gaat verder dan het woord of schrift ons kan vertellen.
Het is denk ik meer een gevoel en ook weer een weten maar ook krijg je bevestigingen via het oog.
Kijk maar naar de vele en vele schoonheden om je heen en dan maar niet te spreken voor de schoonheden die wij niet met het blote oog kunnen zien of met onze aardse ogen.
Als ik me nader tot God voel zie ik mezelf als mist uit elkaar vernevelen, ik los op en verdwijn in het geheel.
Ik ben dan niets en toch zo dichtbij bij God.
Heel zacht zoals katoenen pluizen bolletjes kunnen zijn leg ik mijn ziel te rusten.
Heel kalm en sereen gevoel vind ik.
Ik adem ook vrij en een euforisch gevoel komt naar boven.
Ik sluit nu mijn ogen en voel.
Voel me één met God zijn.
Liefs.