Hey Songbird en Phoenix,
Wat leuk om jou op foto te zien Songbird!
Ik zal eens kijken...
* Ik heb het gevoel dat je min of meer achter een soort van gordijn staat. Daarmee bedoel ik dat je niet helemaal te zien bent, je lijkt wat ingetogen en minder glanzend. Dit terwijl je daaronder wel stralend en vrolijk bent, het komt er alleen nu niet helemaal uit.
* Je voelt je anders dan anderen. In groepen ben je niet altijd helemaal jezelf. Je bent aan het onderzoeken wat er bij je past. Bij welke mensen je je wel goed voelt.
* Je bent een gevoelig type. Pikt snel sfeer op. Jij weet meestal wel wat je moet doen of zeggen om de sfeer te verbeteren en mensen zich lekker te laten voelen. Het moeilijke is dat je dingen/emoties van anderen moeilijk los kunt laten.
* Volgens mij ben je creatief, je kunt denk ik mooi tekenen.
* Je vindt dieren geweldig en voelt je prettig als je daar mee bezig kunt zijn. Het zou bij je kunnen passen daar je werk van te maken.
* Pieker niet te veel. Je bent een denker. Pluist graag dingen uit en hebt vaak genoeg aan jezelf en je eigen gedachten.
* Je leest ook graag kunt helemaal in de wereld van dat boek stappen.
Dat was het Songbird en Phoenix. Ik ben benieuwd wat er klopt en wat er minder herkenbaar is.
Slaap lekker!
Liefs