Loading...
nl

Fotolezing Songbird

JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 25 '09
Op verzoek van Songbird plaats ik hier ook een foto die zij niet geplaatst krijgt.

Wie hem wilt lezen is hierbij uitgenodigd
Delen:
Helma
Helma feb 25 '09
Dankjewel Nims!

Ze wilde er nog bij vermelden dat ze mijn jongste dochter is en ze is dertien jaar (weegschaal).

...en de foto is 2 uurtjes oud...
Maryssa
Maryssa feb 26 '09
Hey Songbird en Phoenix,

Wat leuk om jou op foto te zien Songbird! smileIk zal eens kijken...

* Ik heb het gevoel dat je min of meer achter een soort van gordijn staat. Daarmee bedoel ik dat je niet helemaal te zien bent, je lijkt wat ingetogen en minder glanzend. Dit terwijl je daaronder wel stralend en vrolijk bent, het komt er alleen nu niet helemaal uit.

* Je voelt je anders dan anderen. In groepen ben je niet altijd helemaal jezelf. Je bent aan het onderzoeken wat er bij je past. Bij welke mensen je je wel goed voelt.

* Je bent een gevoelig type. Pikt snel sfeer op. Jij weet meestal wel wat je moet doen of zeggen om de sfeer te verbeteren en mensen zich lekker te laten voelen. Het moeilijke is dat je dingen/emoties van anderen moeilijk los kunt laten.

* Volgens mij ben je creatief, je kunt denk ik mooi tekenen.

* Je vindt dieren geweldig en voelt je prettig als je daar mee bezig kunt zijn. Het zou bij je kunnen passen daar je werk van te maken.

* Pieker niet te veel. Je bent een denker. Pluist graag dingen uit en hebt vaak genoeg aan jezelf en je eigen gedachten.

* Je leest ook graag kunt helemaal in de wereld van dat boek stappen.

Dat was het Songbird en Phoenix. Ik ben benieuwd wat er klopt en wat er minder herkenbaar is.

Slaap lekker!

Liefs
NiN
NiN feb 26 '09
Mooie meid heb je Phoenix!
gast
gast feb 26 '09
Hé Songbird, leuk je te zien laugh
Helma
Helma feb 26 '09
@Maryssa: ik zeg nog even niks, wil niet voor mijn beurt praten laugh

@Nin: dank je wel!

@Gast: leuk dat je dat zegt hoor, zal ze leuk vinden om te lezen! Ze slaapt nog, ik zal haar zo roepen...
SongBird
SongBird feb 26 '09
Hartelijk dank allemaal!
ja, sommige dingen kloppen, vooral over die dieren, dat lezen en over het tekenen en creatief zijn enzo.
Dus nogmaaals heel erg bedankt!
Helma
Helma feb 26 '09
Eigenlijk klopt alles, lieve schat! wink

Maryssa, thanks: het oppikken van de sferen is er zo één: het heeft altijd zo'n weerslag op haar gemoedstoestand, en dat is wel lastig voor haar.

En inderdaad, wat SongBird ook zegt: ze is gek van dieren, en ontzettend creabea! Ze wil modeontwerpster of binnenhuisarchitect worden.
Maryssa
Maryssa feb 27 '09
Hey Phoenix en Songbird,

Graag gedaan! Leuk dat het aardig klopt. smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie