Loading...
nl

Precious 2e poging

JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 25 '09
Hierbij een nieuwe en recente foto van Precious. Wie wil hem lezen? (ik zal zelf ook nog een poging wagen hoor wink).
Delen:
Maryssa
Maryssa feb 25 '09
Hallo Kim,

Ik wil een poging doen:

* Het eerste dat ik voel is dat je lang hebt nagedacht en nu tot je eigen opluchting een nieuw doel hebt gevonden. Het is een kwestie van uitvoeren.

* Ook lijkt het alsof er meer plezier is in je leven. Meer gezelligheid en fijne mensen om je heen

* Wat mooi is om te zien is dat je op je vorige foto van een tijdje terug een soort van breekbaarheid in combinatie met kwetsbaarheid uitstraalde. Het lijkt nu alsof die kwetsbaarheid er nog steeds is maar nu gaat deze samen met een stuk kracht. Je geeft jezelf volgens mij geregeld een boost als je iets eng vindt. Je pakt jezelf op en gaat ervoor. Volgens mij sta je op die momenten ook echt je mannetje.

* Als ik in je ogen kijk lees ik een stukje angst. Maar tegelijkertijd heb je ook zoiets van "Kom maar op"

* Ik vind je een warme uitstraling hebben. Je bent iemand die echt kan genieten van kunst, mooie muziek, theater. Je hebt een soort van aangeboren kleurgevoel. Je weet qua inrichting of meubilair wat bij elkaar past en wat niet.

* Ik krijg een soort van hartkloppingen te voelen bij je. Het gevoel dat je hart even een slag overslaat soms of ineens iets sneller dan normaal gaat zonder dat dat wordt veroorzaakt door een emotie. Is niet ernstig dat hebben we allemaal in een bepaalde mate. Maar ik heb het idee dat je het ook zelf voelt.

Dat was wat ik heb kunnen lezen, Kim. Laat maar weten wat er klopt en waar ik er naast zit. wink

Liefs Maryssa
Precious1
Precious1 feb 26 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Hallo Kim,

Ik wil een poging doen:

* Het eerste dat ik voel is dat je lang hebt nagedacht en nu tot je eigen opluchting een nieuw doel hebt gevonden. Het is een kwestie van uitvoeren.
Ja, zo zou je het kunnen stellen. Na mijn scheiding ben ik erg met mezelf en het hoe en waarom aan de slag gegaan en ben heel veel alleen geweest om na te denken en dingen te verwerken. Dat heeft me enorm veel inzichten gegeven en een grote verandering.

* Ook lijkt het alsof er meer plezier is in je leven. Meer gezelligheid en fijne mensen om je heen.
Klopt, heeft ook met bovenstaande te maken. Heb gebroken met negatievelingen en wil alleen nog maar echte lieve wijze en harmonieuze mensen en relaties in mijn leven.

* Wat mooi is om te zien is dat je op je vorige foto van een tijdje terug een soort van breekbaarheid in combinatie met kwetsbaarheid uitstraalde. Het lijkt nu alsof die kwetsbaarheid er nog steeds is maar nu gaat deze samen met een stuk kracht. Je geeft jezelf volgens mij geregeld een boost als je iets eng vindt. Je pakt jezelf op en gaat ervoor. Volgens mij sta je op die momenten ook echt je mannetje.
Ehm.. ja ik ben nu minder breekbaar en kwetsbaar als toen, heeft met verwerking te maken. Op de 1e foto zat ik nog midden in het gesloopt zijn en de verdriet en pijn. Dat is nu grotendeels over. Nog niet helemaal maar wel een stuk minder. Dat laatste herken ik niet zo, maar misschien gaat dat ook nu wel op een natuurlijke manier en sta ik er misschien niet eens bij stil.

* Als ik in je ogen kijk lees ik een stukje angst. Maar tegelijkertijd heb je ook zoiets van "Kom maar op"
Ehmm.. ja zou ook wel kunnen. Nog steeds soort van onzekerheid, maar dat druk ik tegelijkertijd ook weg met: wat nou onzekerheid!! Kan het niet precies omschrijven.

* Ik vind je een warme uitstraling hebben. Je bent iemand die echt kan genieten van kunst, mooie muziek, theater. smileKlopt! Sterker nog, ik kan er geemotioneerd van raken! Ik vind het alleen jammer dat ik sommige dingen niet kan delen. Maar misschien komt dat nog. Je hebt een soort van aangeboren kleurgevoel. Je weet qua inrichting of meubilair wat bij elkaar past en wat niet. Ja klopt, al moet ik ook soms wel lang nadenken hoor of ik iets mooi vind.

* Ik krijg een soort van hartkloppingen te voelen bij je. Het gevoel dat je hart even een slag overslaat soms of ineens iets sneller dan normaal gaat zonder dat dat wordt veroorzaakt door een emotie. Is niet ernstig dat hebben we allemaal in een bepaalde mate. Maar ik heb het idee dat je het ook zelf voelt.
Ja, klopt. Niet erg, maar wel voelbaar en een raar gevoel.

Dat was wat ik heb kunnen lezen, Kim. Laat maar weten wat er klopt en waar ik er naast zit. wink
Nou je had het goed dus! smileDank je wel!

Liefs Maryssa
lightshinning
lightshinning feb 26 '09
hoi ,ook maar ,s een poging,in het kort

in het verleden een dubbelleven gahd?vaak een masker gedragen en nu de tijd om die maar ,s af te zetten omdat je met andere mensen omgaat die je wel kunt en mag vertrouwen

paranormaal ben je ook bezig ,of je voelt van alles aan ,wegen ernaar toe komen eraan ! in het verleden iets meegemaakt wat nog jarenlang leed tot gevolg kan hebben ,zie intens verdriet,
warme hartelijke vrouw met het hart op de juiste plaats,je mag wel ,s wat harder worden indien nodig,alsmensen je echt krenken ,van je af bijten .
tot zover eerst maar ,muziek is een goede afleiding voor je,mag je vaker ,s doen wordt er gezegd en doe ,s gek ??hahaha humor ,
verder zie ik hangende schouders en last van je rug?schouders?
oorzaak weet je wel ,goed ik hoor ,t wel groetjes henkjan
je bent een warme persoonlijkheid nogmaals moet ik doorgeven
Precious1
Precious1 feb 26 '09
Dubbelleven? hihi.. nou nee, maar in de zin van me aanpassen aan wat mijn omgeving wenste wel. Mijn echte ikje heb ik lang niet durven laten zien. Oorzaak is dat ik vroeger veel gepest ben en dat laat zijn sporen wel na in je latere leven.
Nu ben ik inderdaad door een aantal zaken terug bij mezelf en heb nu ook inderdaad de houding van: Dit ben ik en als je dat niet trekt dan heb jij een probleem, ik niet. Heb inmiddels ook geleerd dat als je met "vrienden" of mensen in je omgeving alleen maar negatieve spanningen ervaart, die mensen niet bij je horen. Dat lucht ontzettend op! Want dergelijke mensen heb ik dus sort of "gebanned" uit mijn leven ipv dat ik me ging aanpassen en me in bochten ging wringen om alles gezellig en harmonieus te houden. Dus dat van me afbijten heb ik inmiddels wel geleerd. Al kan ik nog steeds niet bot en fel en assertief adrem zijn. Althans niet face te face, ik vind dat te confronterend. Doe dat dan liever per mail. Kan ik er ook over nadenken en het zo duidelijk mogelijk omschrijven. Daarin kan ik dan wel vrij bot zijn.

Het jarenlange leed is nu denk ik wel voorbij. Heb mijn portie nu wel gehad. smile
Paranormaal ben ik altijd wel bezig geweest, dan weer dit, dan weer dat. Maar nooit echt 1 ding echt helemaal. Wel geprobeerd er iets mee te doen, maar kwam niet van de grond. Nu heb ik het losgelaten en zie ik het als een manier van leven en hobby en als ik er iets in moet gaan doen komt dat vanzelf op mijn pad.

Muziek is inderdaad een goede afleiding, wordt er vrolijk van. Ik zou niet zonder muziek kunnen leven! smileWil, nu ik mijn leven weer opnieuw aan het inrichten ben, ook wat vaker naar concerten enzo. Maar of dat gaat lukken? Bekenden willen nooit mee. frown
En ben met pianolessen begonnen wat ik ook erg leuk vind om te doen.

Hangende schouders? Hm... ik druk ze vaak bewust naar beneden omdat dat beter is voor je ademhaling. (blijft je ademhaling ook laag, is een yoga oefening) Heb inderdaad vaak last van mijn nek en rug. Oorzaak weet ik eigenlijk niet.

smileWarme persoonlijkheid, dat zeggen er wel meer. Dat weet ik zelf niet.

Dank je wel Henkjan!
Doe je dit vaker?
Helma
Helma feb 26 '09
Hangende schouders? Hm... ik druk ze vaak bewust naar beneden omdat dat beter is voor je ademhaling. (blijft je ademhaling ook laag, is een yoga oefening)

Dankje, Precious, voor de tip: heb je daar meer info over? Met dat ik het las, trok ik mijn schouders naar beneden en merk dan dat ik makkelijker bij mijn buikademhaling kom. Thanks!
Precious1
Precious1 feb 26 '09
Geen dank Phoenix! smile
Heb er verder geen info over, heb het geleerd op de yoga en pas het toe.

Ja grappig he hoe dat werkt!
Je raakt gelijk meer ontspannen. smile
lightshinning
lightshinning feb 26 '09
hoi ,nee niet echt ,eerste keer ,wel spannend dus ,ik kijk en ervaar ,hangende schouders bedoel ik dat je teveel hooi op je vork soms neemt ,pijn eraan betekent stress en tijd dus voor ontstressen ,het mag !!!.heb het zelf ook gedaan en mischien daarom komen de dingen ook wel door ,heb gebroken met m,n schoonmoeder en met m,n zus en zwager en andere zwager ,dit omdat ik ook in bochten moet weingen voor d elieve vrede en dit kost me energie en loop ik dus leeg!!!!{ook voor jou}ben 1 jaar overspannen geweest en veel van geleerd waaronder je vrienden uitkiezen en de familie laten gaan die niks met je in de rete hebben ....lieve groet , henkjan
Precious1
Precious1 feb 26 '09
Ja dat klopt ja.. neem soms teveel hooi op mijn vork. Meer ben al aan het minder! smile

Klopt, negatieve relaties zuigen je leeg en dat kan niet de bedoeling zijn! Dus breken is dan gewoon het beste. Als het je iedere keer weer stress en gedoe oplevert dient de relatie en het contact niet meer.
In dat opzicht ben ik ook klaar met de oorzaak bij jezelf zoeken. Want dat doen mensen die met het spirituele bezig zijn vrij snel vind ik wink
"Ik zal wel iets moeten leren" is dan het motto.
Soms kan dat werken, maar gaat niet altijd op.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 3 '09
Hoi Kim,

Ik had je gevraagd om je foto te delen met betrekking tot je huidige problemen. Ik zou nog hierop reageren, maar heb hiervoor nog geen tijd gehad. Toch is het op dit moment nodig dat ik reageer, dus heb ik even tijd voor je gemaakt wink.

Want ik zie op de foto een duidelijke mist in je ogen. Ze staan wazig en verdrietig. Ik mis de helderheid.

Mijn gevoel is het vooral je keelchakra die de boel potdicht houdt en hierdoor je energiestroming niet goed loopt. Probeer eens een blauwe steen te dragen in een ketting (dus dicht bij je keel), om de energieën weer wat te laten stromen. Als ik je energie voel, dan wordt het onder je nek gewoon afgeknepen en stroomt het niet goed door.

Groetjes Julien.
Precious1
Precious1 mrt 3 '09
Dank je Julian!
Lief van je dat je even de tijd neemt! smile

Ik zal eens op zoek gaan naar een blauwe steen. Moet dit een edelsteen zijn?

Het is wel zo dat ik van last heb van mijn nek, maar heb soms het idee dat dat komt doordat ik veel achter de pc zit.
Wordt s'ochtends vaak met een zere nek wakker.
admin
admin mrt 3 '09
Stenen voor de keelchakra:

Smaragd, Lapis Lazuli, Rozekwarts, Topaas, Aquamarijn, Sadaliet, Turkoois.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 3 '09
Dit moet een edelsteen zijn ja, en het liefst een gereinigde of een nieuwe uit een winkel.

Het last van je nek, komt niet van de PC, maar van je keel chakra. Alle energie bouwt zich namelijk nu op in je hoofd en kan geen kant op. Het lijkt erop dat het nu maar ervoor kiest om je ogen te gebruiken om de energie naar buiten te duwen (gezwollen ogen).

Laat alles stromen en voel dat je leeft!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 3 '09
Origineel bericht van: Hans
Stenen voor de keelchakra:

Smaragd, Lapis Lazuli, Rozekwarts, Topaas, Aquamarijn, Sadaliet, Turkoois.

Als ze maar blauw zijn, want jij hebt dat duidelijk nodig. Om het nog iets te versterken, draag ook wat meer (fel) blauwe kleding. Je energie lichaam is ook erg gevoelig voor kleur, en alle beetjes helpen.
admin
admin mrt 3 '09
Alle genoemde stenen zijn blauw behalve Rozekwarts, die is (ja, ja, verrassend) rose.

Persoonlijk zou ik gaan voor de smaragd of lapis lazuli.
Een zogenaamde trommelsteen, of hangertje. Is niet duur.

In de praktijk moet je in de winkel zelf uit het assortiment de steen kiezen die jou persoonlijk aanspreekt, die goed voelt.

Kies wel een nieuwe en niet een van bijvoorbeeld marktplaats of andere tweedehands. Anders krijg je de negatieve energie van een andere persoon.
Precious1
Precious1 mrt 3 '09
Ik kies liever voor Turkoois omdat me die het meeste aanspreekt, altijd al overigens. Wat ik al in het andere topic schreef behoort het wel tot mijn favoriete stijl ook. En lichtblauw is ook mijn favoriete kleur! 2 weken geleden nog een mooi lichtblauwe sjaal gekocht! Alleen nog niet omgehad omdat het een zomers kleurtje is.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 3 '09
Omdoen die sjaal laugh. En kies wat je het meeste aanspreekt en koop hem inderdaad nieuw.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki