Loading...
nl

Het afscheid van je tweelingziel

JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 3 '09
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Eerst heb ik mezelf ervan overtuigd dat hij ook voor 5D gekozen had. Nu ben ik daar niet zo zeker meer van, zeg maar gerust dat ik denk dat hij nog in 3D zit. Onze paden zijn gescheiden. Jammer, dat wel, maar zo zal het dan wel moeten zijn.

Als ik deze opmerking plaats in mijn eerdere topic over de balans tussen 3d,5d is het in mijn ogen weer logisch dat jouw focus voor 5d, bij hem een focus voor 3d heeft opgeleverd.

Waarom focus jij je op 5d in plaats van een balans tussen 3d en 5d te vinden? Misschien dat je TZ ook zijn balans tussen 3d en 5d gaat vinden.

Ik merk het aan mijn TZ. Die was ook aardig 3d bezig, maar sinds dat ik me bewust ben geworden van de balans tussen 3d en 5d en dit ook probeer te krijgen, heb ik ineens weer een diep contact met mijn TZ. We hebben zelfs ook een gelijke droom gehad, waarin we allebei aanwezig waren.

Aangezien jij en je TZ complementair zijn kan ik me goed voorstellen dat jouw focus, ook zijn focus beïnvloed.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mrt 3 '09
Origineel bericht van: NiMS
Aangezien jij en je TZ complementair zijn kan ik me goed voorstellen dat jouw focus, ook zijn focus beïnvloed.

Heb ik het dan verkeerd gedaan?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 3 '09
Nee ik zeg niet dat je iets verkeerd heb gedaan, maar alleen dat ik me kan voorstellen dat jullie elkaar beïnvloeden.

Misschien is het tijd om na je 5d, vlucht weer even met beide voeten op de 3d wereld te wandelen en te kijken hoe je je 5d ervaringen in 3d kunt toepassen?
gast
gast mrt 3 '09
Ja Nims, ik denk ook dat het zo werkt. Alles draaid uiteindelijk om balans.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 7 '10
De tweelingziel relatie is iets wat er al vele levens is geweest en er altijd voor gezorgd heeft dat je aardse ontwikkeling volgens het plan verliep.

In de nieuwe aarde is er echter helemaal geen ruimte meer voor dit diepgaande verbond en volgens mij is NU het moment om je te ontkoppelen van je tweelingziel.

Ik kwam dit net tegen. Ondertussen zijn er nieuwe leden. Mss leuk nog even onder de aandacht te brengen?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 7 '10
Om even terug te komen op Juliens opmerking, het ontkoppelen. Ik heb dat definitief gedaan vorig jaar zomer. Persoonlijke situatie waren er. Het was klaar en goed wink
admin
admin feb 7 '10
Wat is het verschil dan tussen tweelingziel en tweelingzielvlam
of is dat hetzelfde?
gast
gast feb 8 '10
Quote:
In de nieuwe aarde is er echter helemaal geen ruimte meer voor dit diepgaande verbond en volgens mij is NU het moment om je te ontkoppelen van je tweelingziel.

Ik weet niet of dit echt zo is.
admin
admin feb 8 '10
Maar nee hoor, het is juist zo dat meer en meer mensen, hun tweelingziel zullen ontmoeten (op wat voor een manier ook)
Ik vermoed dat van het eindjaar 2012 zovéél wordt verwacht,
dat ik ervanuit ga dat vele mensen enorm zullen teleurgesteld zijn,
omdat niet alles op dàt moment uitkomt zoals men zegt,
2012 is een richtingaanwijzer.... terwijl tijd niet eens bestaat,
zodat vele mensen zich daarop zouden focussen, en hun ontwikkeling hierdoor versterken,
doch..... eens die einddatum voorbij, loopt de ontwikkeling voor vele verder,

JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 8 '10
Origineel bericht van: cooolgirl
Wat is het verschil dan tussen tweelingziel en tweelingzielvlam
of is dat hetzelfde?

Volgens mij is dat hetzelfde.
admin
admin feb 10 '10
dankje nims
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 15 '10
Origineel bericht van: gast
Quote:

Ik weet niet of dit echt zo is.

Waarom denk je dat?
gast
gast feb 15 '10
Omdat het voor mij juist voelt als dat je juist in die nieuwe aarde weer verbonden wordt met je tweelingziel.
Maar dat dit pas echt kan als je de dualiteit in jezelf hebt opgelost (wat voor mij de nieuwe wereld is, zonder die dualiteit van het denken dus).
gast
gast feb 15 '10
Uiteraard spelen mijn persoonlijke ervaringen met mijn TZ een rol in dit besef, maar scheelt het ook dat ik een weekje iets anders heb kunnen doen en door er niet mee bezig te zijn, alles rustig op een rijtje heb kunnen zetten.

Ik probeer zeker wel objectief te zijn en besef me dat er in de nieuwe wereld geen voorkeuren meer bestaan. Daarmee vervalt dus ook de voorkeur voor de énè ziel, ten opzichte van de andere.

Beteken dit dan ook dat er helemaal geen relaties meer kunnen zijn. Dus ook geen huwelijken/samenwonen met één persoon ed.
JulienMoorrees

Beteken dit dan ook dat er helemaal geen relaties meer kunnen zijn. Dus ook geen huwelijken/samenwonen met één persoon ed.

In de nieuwetijdse wereld is iedereen verbonden met elkaar, en zijn relaties met één enkel persoon volgens mij niet meer aan de orde. De voorkeur om zich te binden met één persoon is helemaal verdwenen en vervangen met de voorkeur om je te verbinden met het collectief.

Een soort van geestelijk internet dus.
JulienMoorrees
Omdat het voor mij juist voelt als dat je juist in die nieuwe aarde weer verbonden wordt met je tweelingziel.

Waarom denk je dat tweelingzielen in de oude aarde ook niet verbonden zijn? Volgens mij zijn ze altijd al verbonden.

Ik heb juist het idee dat de verbondenheid in de nieuwe aarde niet enkel is voorbehouden aan tweelingzielen, maar dat er met iedereen verbonden zal worden,
gast
gast feb 15 '10
Maar we zijn in deze wereld toch vanaf het ontstaan ervan al verbonden met elkaar! We worden het alleen ons bewust door de band die we kunnen ervaren als we onze tweelingziel tegen komen.
Tweelingzielen zijn idd altijd verbonden met elkaar en hebben elkaar nodig om bewust te kunnen worden van zichzelf omdat ze de perfecte spiegel zijn voor elkaar.
Die bewust wording zorgt mi. voor een omslag die ervoor zorgt dat je de wereld vanuit een ander perspectief gaat ervaren. Je "ziet" de verbondenheid met alles. En dat is mi de nieuwe aarde. De liefde (de onvoorwaardelijke) die je eerst voelde voor die ene persoon kun je dan voelen voor de hele schepping.
Maar dat betekend mi niet dat je niet ook samen kunt zijn met die twelingziel.
gast
gast feb 15 '10

In de nieuwetijdse wereld is iedereen verbonden met elkaar, en zijn relaties met één enkel persoon volgens mij niet meer aan de orde. De voorkeur om zich te binden met één persoon is helemaal verdwenen en vervangen met de voorkeur om je te verbinden met het collectief.

Een soort van geestelijk internet dus.

Maar komt dit niet voort uit jouw gedachten over relaties? Dat als je met een persoon samenleeft dat je de rest dan uitsluit van jouw liefde?
JulienMoorrees
Ik heb het niet over liefde, maar over huwelijken/samenwonen met één persoon.
gast
gast feb 15 '10
Hoe zie jij het dan voor je? Dat ieder zijn eigen hutje heeft?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420