Loading...
nl

fotolezen ,wie o wie wil mijn foto lezen?

lightshinning
lightshinning feb 24 '09
goedemorgen ,wie o wie wil mijn foto lezen ,ben benieuwd,ik kan geen foto toevoegen
sta wel op hyves {henkjan de haan}

Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 24 '09
Heb je een link naar de foto op je hyves?
lightshinning
lightshinning feb 24 '09
ow nou doet ie het wel humor,hahaha eerst gaf ie geen toestemming om ,m te uploaden ,nu staat ie rechts ,hoop dat jullie er wat mee kunnen,ja een link heb ik ook op hyves
lightshinning
lightshinning feb 24 '09
geweldig ,hij doet het ook nog hahaha
suc6 allemaal ,ben zeer benieuwd
JulienMoorrees
Helaas hij doet het niet als ik erop klik:

Profiel niet zichtbaar

Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
lightshinning
lightshinning feb 24 '09
ow ,ja beveiliging ,zal ,m ffe openstellen voor een weekje of zo ,dit omdat er mensen zijn die er op willen neuzen die mij de rug teogekeerd hebben {familie }als ,t goed is kan je ,m nu zien ,ik hoor ,t wel !
JulienMoorrees
Hier even de foto voor het gemak
JulienMoorrees
Hoi Henkjan ik wil graag je foto lezen. Ik hoor graag wat er wel of niet klopt aan de lezing.

Als eerste valt jouw zachtaardig karakter me op. Je kan er niet tegen als je pijn ziet, pijn wordt gedaan, of pijn moet doen. Het kan zelfs zo zijn, dat je pijn ook ontwijkt en probeert te vermijden. Toch wil ik je wel meegeven dat pijn, de snelste leraar is, die er maar bestaat. Het is niet altijd even prettig, maar de lessen zijn enorm waardevol.

Ik zie ook een zorgzaam karakter die zijn best doet voor anderen. Jij doet graag dingen voor andere mensen, maar gelukkig laat je je ook niet gebruiken. Je bent niet een allemansvriend.

Je hebt moeite met het aangeven van je eigen grenzen en wil nog wel eens anderen daaroverheen laten gaan. Dan doe je dingen die je liever niet zou doen, maar ja, je hebt het nou eenmaal afgesproken.

Je bent wel iemand van afspraak=afspraak. Je houdt je eraan, en verwacht ook dat anderen dat doen. Als anderen dat niet doen, ben je toch iedere keer weer teleurgesteld.

Ik heb het idee dat je graag met je handen werkt. Dan zie je lekker snel resultaat en kan je je creativiteit in uitleven. Toch heb ik het gevoel dat dit ook niet alles voor je is, en je eigenlijk op zoek bent naar een wat meer zinvollere dagindeling.

Tot slot lees ik onbegrip in je ogen. Jij begrijpt de wereld niet, en de wereld begrijpt jou niet. Ergens gaan er dingen mis, maar de vinger weet je er niet op te leggen. Ik weet het overigens ook niet hoor, maar misschien dat deze lezing je weer een stapje verder helpt.

Ik hoor graag of ik een beetje in de buurt zit. Groetjes Julien.
lightshinning
lightshinning feb 25 '09
Origineel bericht van: NiMS
Hoi Henkjan ik wil graag je foto lezen. Ik hoor graag wat er wel of niet klopt aan de lezing.

Als eerste valt jouw zachtaardig karakter me op. Je kan er niet tegen als je pijn ziet, pijn wordt gedaan, of pijn moet doen. Het kan zelfs zo zijn, dat je pijn ook ontwijkt en probeert te vermijden. Toch wil ik je wel meegeven dat pijn, de snelste leraar is, die er maar bestaat. Het is niet altijd even prettig, maar de lessen zijn enorm waardevol.

Ik zie ook een zorgzaam karakter die zijn best doet voor anderen. Jij doet graag dingen voor andere mensen, maar gelukkig laat je je ook niet gebruiken. Je bent niet een allemansvriend.

Je hebt moeite met het aangeven van je eigen grenzen en wil nog wel eens anderen daaroverheen laten gaan. Dan doe je dingen die je liever niet zou doen, maar ja, je hebt het nou eenmaal afgesproken.

Je bent wel iemand van afspraak=afspraak. Je houdt je eraan, en verwacht ook dat anderen dat doen. Als anderen dat niet doen, ben je toch iedere keer weer teleurgesteld.

Ik heb het idee dat je graag met je handen werkt. Dan zie je lekker snel resultaat en kan je je creativiteit in uitleven. Toch heb ik het gevoel dat dit ook niet alles voor je is, en je eigenlijk op zoek bent naar een wat meer zinvollere dagindeling.

Tot slot lees ik onbegrip in je ogen. Jij begrijpt de wereld niet, en de wereld begrijpt jou niet. Ergens gaan er dingen mis, maar de vinger weet je er niet op te leggen. Ik weet het overigens ook niet hoor, maar misschien dat deze lezing je weer een stapje verder helpt.

Ik hoor graag of ik een beetje in de buurt zit. Groetjes Julien.
goedemorgen klopt als een bus ,ben stier van sterrebeeld en daar zit veel in ,ben zorgzaam ,pijn van anderen kan ik niet aanzien ,wil te vaak helpen en ben de laatste jaren steeds weer tegen m,n ziel aan geschopt ,dit heeft geresilteerd mede door m,n karakter dat ik niet tegen onrecht kan en ga vragen naar de bekende weg...dat wij hebben gebroken met m,n schoonmoeder ,zwager en zus ,dit allemaal in 3 jaar ,mensen die geen energie meer in je stoppen ,maar alleen maar uit je halen door hun problemen etc ,door m,n hoogevoeligheid en paranormale og ,kan ik hun weleens helpen ,maar als je zelf even in een dip zit ,dan geven ze niet thuis ,laat ik het hierbij maar houden ,te vaak gebruikt en mischien ook wel misbruikt{niet sexueel gezien}het grote punt van mij is nu loslaten!!!
voor een ander heb ik altijd een passend advies klaar!maar nu ikzelf nog even ,ben van plan om binnekort regressie te doen ,kijken of ik de wonden uit ,t verleden kan helen ,en zo meer los kan laten {dit geld niet voor de laatste 3 jaar maar verder terug bedankt ,wie nog meer een poging wil doen is welkom!
Vlinder
Vlinder mrt 4 '09
Lieve Henkjan,

Ik zal een poging doen je foto te lezen,

Je hebt het zwaar, je "zucht" veel... je bent een gevoelig persoon en je kampt met gevoelens die je nog niet helemaal hebt verwerkt... je hebt snel last van de energie van anderen, na bijvoorbeeld een bezoek aan kennisen en vrienden kun je je erg moe voelen..

Ik zie je in de avond voor de buis in je luie stoel zitten, je lust dan graag iets te snacken, maar eigenlijk geeft je dat geen voldoening, je mist iets in je leven.. aan piekeren en tobben gaat veel tijd verloren...

ook ben je een goed lachs persoon, je houdt van grapjes maken en kan echt in een " deuk " liggen bij een goede mop...
Je bent goed van vertrouwen, je geloofd in de goedheid van de mens... maar wat je jezelf wel eens afvraagt is: Zien anderen mijn goedheid wel...

Je hebt veel verdriet gehad, pijnlijke situaties hebben zich voorgedaan en je denkt daar nog regelmatig aan terug en voel je je uit balans...

Je bent een mooi mens, liefdevol en spontaan.. laat jezelf zien aan de wereld... Laat anderen maar praten en doe je eigen ding...
je hebt een grote innerlijke kracht...

Graag zie ik je reactie tegemoet.

Lieve groeten Vlinder

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy