Loading...
nl

Ik ben benieuwd wat er uit komt.

Maryssa
Maryssa feb 23 '09
Hallo Engeltje,

Ik zal eens kijken wat ik uit je foto kan halen:

*Geslotenheid. Ik kan moeilijk een opening vinden om je te lezen. Je bent een gesloten persoonlijkheid. Je laat een stukje zien van jezelf maar houdt ook veel voor jezelf. Privacy is erg belangrijk voor je

* Op de foto worstel je met iets; het stemt je verdrietig

* Je wilt heel graag kunnen zijn zoals je bent maar ergens durf je dat ook niet goed

* Vrouw zijn en hoe je dat wilt invullen zodat het voor jou goed voelt is iets waar je over nadenkt

* Vrijheid is belangrijk voor je. Je zou kunnen overdenken wat voor jou vrijheid betekent. Je voelt je op de foto niet vrij.

* Je hebt een warme kant maar mensen moeten echt dichterbij komen om die te kunnen zien. Je buitenkant is vrij stoer. Het is net als de haard waar je bij zit. Je moet wat dichter bij komen om de vlammen goed te kunnen zien en de warmte te voelen

* Je voelt je vaak anders dan anderen.

* Je bent eerlijk naar jezelf weet heel goed wat je wel en wat je niet kunt.

* Je hebt wat moeite om met mannen om te gaan. Vrouwen snap je beter.

* Ik voel wat druk op mn borst bij het ademhalen bij jouw foto. Ik heb het gevoel dat je te hoog zit vaak met je ademhaling of wel eens stopt adem te halen als je ingespannen aan het werk bent. Probeer meer naar je buik te ademen. Dat geeft je veel meer rust.

Nou Engeltje dat is wat ik heb kunnen oppikken. Laat maar even weten wat er klopt en wat niet.

Groetjes Maryssa
engeltje21
engeltje21 feb 24 '09

Hallo
Bianca had een open en warme persoonlijkheid, ze lachte en groete iedereen die ze zag.
Soms wat naief.probeerde anderen altijd te helpen.
Wel een kwetsbaar meisje,als ze zich gaf dan was dat volledig.
Misschien kon je geen ingaan maken omdat ze in de ( HEMEL ) is.

bedankt gr jolanda
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 24 '09
Hallo engeltje,

Sorry dat ik het moet zeggen maar het is tegen de regels om foto's van anderen te laten lezen. Het kan voor de fotolezer erg confronterend zijn om iemand te moeten lezen die al overleden is. Ik begrijp dat het heel moeilijk voor je is, om iemand te verliezen, maar ik had graag gewild dat je er had bij gezet dat deze persoon al overleden was.

Misschien wil je ook je eigen foto laten lezen?
Maryssa
Maryssa feb 24 '09
Hallo Engeltje,

Ik heb er een vervelend gevoel bij gekregen bij de fotolezing. Wat NIMS al zegt het was prettig geweest als je even had gezegd dat de persoon overleden was en inderdaad is het tegen de regels om de foto van iemand anders te laten lezen.

Het nare gevoel heb ik doordat ik de grootst mogelijke moeite had de lezing te doen. Daardoor erg aan mijn foto lees capaciteiten ging twijfelen en ergens het gevoel heb dat je wilde uittesten wat er uit zou komen. Voelt voor mij niet goed en zuiver. Ik ga er vanuit dat je het zo niet hebt bedoeld.
engeltje21
engeltje21 feb 25 '09
Sorry
Het was niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen.
en ja het was misschien net zo netjes geweest om er bij te zetten dat de persoon is overleden.
maar ik dacht juist niet te veel details los te laten, om de foto sessie niet te verstoren, nogmaals sorry.

gr jolanda

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420