Loading...
nl

Hier ben ik dan

admin
admin feb 22 '09
Drie? Ik snap em. smile
marga
marga feb 23 '09
Hans

Ik kende de hele 13 manenkalender nog helemaal niet, zo kun je zien wat er weer in je leven komt door een avatar. Super leuk. Had zelf nog nooit van de 13 manen kalender gehoord en heb de sites die je noemde bekeken: komt nog ietwat ingewikkeld op me over, maar ook zeer interessant en ik ga er zeker mee aan de slag.

Dank je wel! smile

Liefs Marga
admin
admin feb 23 '09
Marga,

Graag gedaan. Ik ben ook pas heel kort ermee bezig. Dit weekend heb ik er heel wat uurtjes aan besteed. Het is erg interessant en ik herken nu al allerlei dingen uit de readings.
Er zijn ook goede boeken over Tzolkin, is eigenlijk wel nodig. Want het is redelijk complex. Goed boek is: Ontdek je ware potentieel van Visser.

Om je eigen reading te lezen kan je deze site eens bekijken:

http://www.tzolkin.be/

Groetjes,
Hans
Lena
Lena feb 23 '09
hallo marga smile

leuk idee al die avatars he?
topic energie volgens de maya.s al gelezen?
(informatie en kennis)
Gysko
Gysko feb 24 '09
sorry hoor, maar wat is eigenlijk een avatar

Groetjes Gysko
admin
admin feb 24 '09
Een avatar is een plaatje bij je naam. Lena10 hierboven heeft een zwart-wit fotootje. En bij mij zie je links een blauwe adelaar. Je kan dit toevoegen bij je profiel. Er staan plaatjes waar je uit kunt kiezen of zelf een eigen plaatje invoeren.
marga
marga feb 25 '09

Lena dank je wel voor je tip, ik had dat topic nog niet gelezen maar ga ik maar wel eens even doen. Erg interessant allemaal.

Hans van het weekend ga ik ook een poging wagen om dit te snappen. Dank je nog maals voor alle tips over de sites en de boeken betreffende dit onderwerp. Nog iets heel anders dat ik je wilde vragen op gebied van jouw artistieke talent is: ontwerp jij ook logo's?
admin
admin feb 25 '09
Nee, het ontwerpen van logo's is niet mijn 'cup of tea'.
Maar ik kan dat wel aan mijn dochter vragen; zij is studente grafisch ontwerp op de Avans Hogeschool in Den Bosch, ook wel bekend als St Joost.
Gysko
Gysko feb 25 '09
Bedankt hans. Kan ik me ook nog eens mee bezig houden
marga
marga mrt 5 '09
Hoi Hans, sorry dat het even duurde voor ik weer antwoord gaf. Ben heel druk bezig geweest met alles uitzoeken betreffende een eigen zaak opzetten. Hartstikke bedankt dat je je dochter wil vragen voor het ontwerpen van een logo. Heel lief! Ik heb alleen besloten dat ik het logo toch zelf ga maken. Mijn hart en ziel moet ook in de vormgeving van mijn bedrijf terug komen vind ik. Wel echt hartstikke bedankt voor de moeite. Hoe is het bij jou trouwens met de 13 manen kalender?

fijne avond

liefs Marga
admin
admin mrt 5 '09
Hoi Marga,

Ja, je kan zelf ook aan de slag met een logo. Waarom niet?

De laatste weken heb ik me erin verdiept en mij gehele kalender staat nu op papier. Oke, 72 pagina's, maar dan heb je wel wat. smile
Er staan treffende zaken in, waar ik veel mee kan. Ik probeer nu de dagelijkse kalender te matchen met mijn gevoel en indruk. Toch erg boeiend.
Doe jij al iets met Tzolkin?

Groetjes,
Hans
marga
marga mrt 5 '09
Heey Hans,

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik daar nog helemaal niet aan toe gekomen ben. Wordt momenteel helemaal opgeslokt betreffende de voorbereidingen voor mijn bedrijf.

Maar jee wat goed! 72 pagina's. Ben echt heel benieuwd wat je over een tijdje zegt over je match met de kalender en jouw gevoel en indruk en of het dan allemaal klopt. Heel interessant.

Liefs Marga
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki