Loading...
nl

Mijn foto

koenewoen
koenewoen feb 18 '09
Hallo,

Mijn foto

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1334

Zou er iemand mijn foto kunnen lezen?
Ben eigenlijk wel benieuwd om te weten wat jullie zullen zien.
Alvast bedankt!

Groetjes Koen
Delen:
Maryssa
Maryssa feb 18 '09
Hey Koen,

Heb je een foto waar je alleen op staat? De energie van jullie allebei loopt door elkaar heen. Ik weet dan niet goed wat bij wie hoort.

Groetjes Maryssa
koenewoen
koenewoen feb 18 '09
Bedankt voor de interesse Maryssa,

Hier heb ik nog een foto waar ik alléén opsta.

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1333

Het is wel al van enkele jaren geleden.
Het is raar maar ik vind er weinige waar ik alleen op sta.

Koen
Maryssa
Maryssa feb 18 '09
Hallo Koen,

Ik zal eens kijken voor je:

* Ten tijde van de foto waar je alleen op staat,was je gekwetst, verdrietig en boos tegelijk. Het maakt dat je houding uitstraalt "laat het me maar zien, ik geloof er niet meer in" een soort van grimmigheid. Ik denk dat het met de liefde te maken heeft.

* Je bent sportief en dan vooral dingen als surfen, zwemmen. Watersport dus, al denk ik ineens dat je ook graag tennist.

* Angst. In je ogen lees ik angst. Het is denk ik vooral angst voor de toekomst wat er nog gaat komen.

* Je houdt erg graag de controle en het overzicht. Je houdt niet zo van dngen op zn beloop laten

* De foto samen met je dochtertje laat een veel meer toegankelijke Koen zien. Je hebt je meer open gesteld voor je omgeving op deze foto.

* In je jeugd werd je niet altijd goed begrepen. Dit heeft te maken met je gevoelige aard. De anderen thuis konden met dat gevoelige niet overweg. Naar mijn idee had je veel conflicten en voelde je je soms alleen. Ik denk dat je ook je eigen wereld creëerde vroeger waarin je je wel prettig voelde.

Als ik beide foto's toch nog even naast elkaar leg heb ik het gevoel dat je veel hebt meegemaakt in de overgang van de ene naar de andere foto. Je hebt meer rust en harmonie nu, al komt soms nog wat onzekerheid om de hoek kijken. Het is knap want was niet makkelijk om te komen waar je nu staat.

Dat was mn lezing, Koen. Kijk maar even waar je wat mee kunt en ik hoor ook graag wat er niet klopt. smile

Groetjes Maryssa
koenewoen
koenewoen feb 18 '09
* Ten tijde van de foto waar je alleen op staat,was je gekwetst, verdrietig en boos tegelijk. Het maakt dat je houding uitstraalt "laat het me maar zien, ik geloof er niet meer in" een soort van grimmigheid. Ik denk dat het met de liefde te maken heeft.

"Nochtans was ik daar heel gelukkig in de liefde."

* Je bent sportief en dan vooral dingen als surfen, zwemmen. Watersport dus, al denk ik ineens dat je ook graag tennist.

"Dit klopt zeker, ik zwem graag en in de zomer zeil ik.
Die tennis klopt niet, maar ik ga wel squachen, wat natuurlijk ook een raketsport is."

* Angst. In je ogen lees ik angst. Het is denk ik vooral angst voor de toekomst wat er nog gaat komen.

"Angst voor de toekomst heb ik zeker, ik ben een planner, ik plan graag alles vooraf, en heb wel altijd schrik dat het niet zou uitkomen zoals ik het wil."

* Je houdt erg graag de controle en het overzicht. Je houdt niet zo van dngen op zn beloop laten

"Ja je zou wel kunnen zeggen dat ik een controlefreak ben."

* De foto samen met je dochtertje laat een veel meer toegankelijke Koen zien. Je hebt je meer open gesteld voor je omgeving op deze foto.

"Als ik met mijn petekindje kan bezig zijn, voel ik me altijd goed, ze doet me lachen, en laat de mooie dingen in een kinderhartje zien."

* In je jeugd werd je niet altijd goed begrepen. Dit heeft te maken met je gevoelige aard. De anderen thuis konden met dat gevoelige niet overweg. Naar mijn idee had je veel conflicten en voelde je je soms alleen. Ik denk dat je ook je eigen wereld creëerde vroeger waarin je je wel prettig voelde.

"Het is wel zo dat ik niet altijd begrepen werd vroeger, niet door mijn ouders en niet door mijn vrienden. ik heb me dus wel eenzaam gevoeld, een eigen wereldje zou ik nog niet zo direct zeggen. "

Als ik beide foto's toch nog even naast elkaar leg heb ik het gevoel dat je veel hebt meegemaakt in de overgang van de ene naar de andere foto. Je hebt meer rust en harmonie nu, al komt soms nog wat onzekerheid om de hoek kijken. Het is knap want was niet makkelijk om te komen waar je nu staat.

"Inderdaad, ik was gelukkiger tijdens de foto met mijn petekind.
Bij de andere foto had ik een breuk met mijn vader, die heeft mij lang (enkele jaren) genegeerd. Nu is hij er terug voor mij en daar ben ik enorm blij om. Maar nu (helaas heb ik daar geen foto van) ben ik echt ongelukkig. Heb me zelfs al afgevraagd of het leven voor mij nog zin heeft."

Bedankt voor het lezen van mijn foto, vind dit eigenlijk allemaal wel vreemd hoe jullie dit kunnen zien.

Groeten Koen
Maryssa
Maryssa feb 18 '09
Dank je wel voor je snelle reactie, Koen! Is voor mij telkens weer spannend wat er klopt en wat niet daar leer ik ook weer van. winkIk had eerst zeilen en typ dan surfen tja waarom ik dat doe geen idee. Met dat eigen wereldje creëren bedoel ik dat je graag in je kamer was met je eigen spullen en boeken. Je kon daar helemaal jezelf zijn.

Ik ben blij dat je weer contact hebt met je vader. En zo'n wondertje als een petekindje is ook fijn om om je heen te hebben. Wat naar dat je je ongelukkig voelt, Koen. Zijn er mensen in je omgeving bij wie je terecht kunt om erover te praten? En ik spreek ook namens de anderen hier denk ik op het forum, door je te zeggen dat je alles kwijt kunt hier op het forum. Er is hiervoor een topic Mijn Verhaal. We zijn hier om met elkaar mee te denken en uit te wisselen. Mocht je dat niet willen dan kun je het ook voor jezelf opschrijven. Heel veel sterkte Koen!

Knuffel voor jou
koenewoen
koenewoen feb 18 '09
Bedankt Maryssa,

Nee geen speciaal verhaal, maar mijn vriendin is van bij me weg, en heel mijn wereld is natuurlijk in elkaar gestort. Vandaar dat ik me zo slecht voel. Nochtans dacht ik dat we voor elkaar geboren waren. Ik kan haar niet loslaten en eigenlijk wil ik dit ook niet, waarom? ik weet het niet?

Koen
Maryssa
Maryssa feb 18 '09
Lieve Koen,

Dat is ook heel moeilijk. Het doet pijn als je zoveel van iemand houdt. Je geeft aan dat je dacht dat jullie voor elkaar geboren waren. Als dat zo is dan komen jullie wel weer bij elkaar. Als dat niet zo is komt er iemand anders op je pad. Tot die tijd moet je goed voor jezelf zorgen. Gezond eten, verwen jezelf. Kijk waarmee je je zelf kunt opladen. Kijk naar wat jou helpt. Is dat om er op uit te gaan of voel je je het meest veilig thuis? Bel je vrienden en deel je verhaal met ze laat ze er voor je zijn.Je mag jezelf overgeven aan je verdriet. Huil, schreeuw, maar uit het, gooi het eruit. Een kennis van me zei tranen verdunnen het verdriet en dat is waar. Er komt een moment lieve Koen, dat je tranen opraken en je langzaam de draad weer oppakt. Ik weet dat je nu het gevoel hebt dat de grond onder je voeten heeft meegegeven en je denkt dat er geen eind aan komt. Maar dat moment komt echt. Het doet pijn maar je kunt het. Heel veel sterkte!
marga
marga feb 20 '09
Hoi Koen,

Ik heb geen idee of ik wel of niet foto's kan lezen wil nog wel cursussen gaan volgen om mensen spiritueel te coachen.

Ik heb de reading van maryssa voor jou gelezen en ook jouw
reacties op haar reading.

Ook heb ik je foto's bekeken en WOW het lijkt wel of het foto's zijn van twee verschillende personen. Op de een lijk je een muur om je heen te hebben en kom je op mij over als afstandelijk terwijl in de andere foto je ogen sprankelen en je overkomt als een heel warm en liefdevolle persoonlijkheid (die persoon zie ik overigens op de andere foto ook, maar daarin straal je dat niet uit). Je vertelt dat je op die foto waar je alleen op staat gelukkig was in de liefde, maar lieve Koen ik zie niet een gelukkig persoon op die foto ik mis de sprankeling in je ogen.

Het is ontzettend moeilijk als jij heel veel van iemand houdt en dat niet los kan laten. Ik zelf kampte ook met die problemen en nu een jaar later nog steeds. Maar Maryssa heeft gelijk als jullie echt bij elkaar horen, dan komen jullie ook weer bij elkaar daar moet je echt op vertrouwen! Je vroeg waarom je het niet los kan laten? Misschien moet je jezelf eens afvragen wat jouw ex toevoegde aan jouw leven en kijken of jij dit zelf kunt toevoegen in jouw leven.

Koen je bent een hartstikke leuke persoonlijkheid, die veel aan de wereld te bieden heeft. Jij verdient het om gelukkig te zijn. Als je wilt praten/ mailen over hoe jij je voelt mag je me ook altijd een prive bericht sturen.

Liefs Marga
koenewoen
koenewoen feb 20 '09
Bedankt Marga,
Ja ik heb het eigenlijk wel ontzettend moeilijk. Misschien is het beter om nu een nieuwe recente foto te tonen. Dan kunnen jullie misschien zien, hoe ik me nu voel. En of ik wel sterk genoeg ben.

Thx Koen
Vlinder
Vlinder feb 21 '09
Je bent heel nieuwschierig naar onverklaarbare zaken maar je hebt last met het begrijpen ervan, zelf ben je een open persoon maar als iets te dichtbij komt kun je jezelf onbewust afsluiten waardoor de energie blokkeert...
Je hebt al redelijk veel meegemaakt in je leven en daardoor ben je best voorzichtig geworden met het openstellen naar anderen...
Je bent gevoelig en hebt een zacht karakter, je schikt je snel in de wensen van anderen... je vind het wel best... pas later realiseer je wat jij nu eigenlijk wilde...

Je bent naarstig op zoek naar jezelf... en ligt met jezelf overhoop door je gevoeligheid...
Weet dat alles wat je meemaakt ergens goed voor is al zie je dat niet meteen, heb vertrouwen in jezelf en weet dat wat bij jou hoort vanzelf op je pad komt...

Liefs Vlinder
koenewoen
koenewoen feb 21 '09
Inderdaad, ik pas mij geweldig rap aan, aan de wensen van andere personen.
Misschien ben ik wel op zoek naar mezelf?
Waarom zou het goed zijn, om mezelf te vinden? Waarom moet er daar dan zoveel verdriet bijkomen? Klinkt misschien wat kinderachtig, maar volgens mij is ze de ware, ik zou niet weten wie of wat me nog gelukkiger zou kunnen maken. Ik weet dat ik het moet aanvaarden maar dit is voor mij bijzonder moeilijk.
Bedankt voor je antwoordje.
Koen
marga
marga feb 21 '09
Lieve Koen,

Mag ik je vragen waarom jij je zo rap aan past aan andere mensen? En wat doet dit met jou? Wat voel jij daarbij?

Jij zegt: volgens mij is ze de ware, ik zou niet weten wie of wat me nog gelukkiger zou kunnen maken. Graag zou ik willen dat je deze zin even een tijdje in je gedachten laat inwerken en eens oprecht kijkt naar wat je eigenlijk met deze zin zegt.

Liefs Marga
Natalie1986
Natalie1986 mrt 27 '09
misschien is dit meisje je ( ex ) wel een zielsverwant. Wat er in ieder geval erg op lijkt.
Ik heb het zelfde probleem gehad. Gelukkig kan ik er nu met een lach naar terug kijken. Al moet ik hem niet weer in het echt tegen komen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki