Hallo Koen,
Ik zal eens kijken voor je:
* Ten tijde van de foto waar je alleen op staat,was je gekwetst, verdrietig en boos tegelijk. Het maakt dat je houding uitstraalt "laat het me maar zien, ik geloof er niet meer in" een soort van grimmigheid. Ik denk dat het met de liefde te maken heeft.
* Je bent sportief en dan vooral dingen als surfen, zwemmen. Watersport dus, al denk ik ineens dat je ook graag tennist.
* Angst. In je ogen lees ik angst. Het is denk ik vooral angst voor de toekomst wat er nog gaat komen.
* Je houdt erg graag de controle en het overzicht. Je houdt niet zo van dngen op zn beloop laten
* De foto samen met je dochtertje laat een veel meer toegankelijke Koen zien. Je hebt je meer open gesteld voor je omgeving op deze foto.
* In je jeugd werd je niet altijd goed begrepen. Dit heeft te maken met je gevoelige aard. De anderen thuis konden met dat gevoelige niet overweg. Naar mijn idee had je veel conflicten en voelde je je soms alleen. Ik denk dat je ook je eigen wereld creëerde vroeger waarin je je wel prettig voelde.
Als ik beide foto's toch nog even naast elkaar leg heb ik het gevoel dat je veel hebt meegemaakt in de overgang van de ene naar de andere foto. Je hebt meer rust en harmonie nu, al komt soms nog wat onzekerheid om de hoek kijken. Het is knap want was niet makkelijk om te komen waar je nu staat.
Dat was mn lezing, Koen. Kijk maar even waar je wat mee kunt en ik hoor ook graag wat er niet klopt.
Groetjes Maryssa