Loading...
nl

Mond

Pisces
Pisces feb 12 '09
Hoi,

Sinds afgelopen weekend heb ik ontzettend last van mijn kaken. Heb van zondag op maandag niet kunnen slapen en de hele nacht wakker gezeten. Elke nacht wordt ik wel wakker van pijn, moet dan ontspannen en val dan wel weer in slaap. Het lijkt te verspringen in mijn mond, de ene keer boven last en de andere keer onder. Wel de hele dag last van een soort jeuk aan mijn tandvlees.

Merk wel dat ik hierdoor meer stil moet staan bij mezelf en ik hierdoor meer in het hier en nu moet komen en datgene moet aanpakken wat me het meeste tegenhoudt: er niet bij horen, dit los laten en gewoon mezelf zijn zonder te verwachten. Eigenlijk dus vertrouwen en mijn "ego" loslaten. Enig idee of deze klachten dus hiermee in verband staan?

Groeten,
Pisces
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 12 '09
Ik zou ook even hier kijken: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/45487/Overactieve_hartchakra.html#Post45487 want kaakproblemen heb ik ook afgelopen weekend voorbij zien komen.

Overigens, kaakklachten staan voor: Kwaadheid, wrok en verlangen naar wraak. Hierbij is de affirmatie: "Ik ben bereid de patronen in mij die deze toestand creerden los te laten. Ik hou van mezelf en waardeer mezelf. Ik ben veilig."
Pisces
Pisces feb 13 '09
Dank Nims!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki