heb gisteren iets heel stoms gedaan, aloewle het niet zo stom is vond ik persoonlijk, enfin tis tezien oe jet bekijkt, was namelijk weg gelopen van huis enja ze hebben me teruggevonden, wrm ik weg gelopen ben, wel wordt vaak thuis verkeerd begrepen en tis ook niet altijd makkelijk thuis, men papa werkt bijna dag en nacht, is bijna nooit thuis, mama moet voor vier kindjes zorgen echt niet simpel en financieel is dat natuurlijk ook niet simpel momenteel, maar de avond daarvoor heb ik nuja hoe moet ik het zeggen, of het mijn gids was weet ik niet, heb ik iemand gezien, echt supervriendelijk! stralende bruine ogen, lichtbruin tot rost haar en echt je kon zen liefde bijna voelen, voelde me eigenlijk al een tijdje onbegrepen thuis en doordat ik dan die meneer zag= gids misschien, ik zag precies aan zen ogen dat ik ja eens weg moest lopen, zodat ze het beseften, volgens mij zal de situatie thuis nu wel beteren hoewle men ouders zeer erg in me teleurgesteld zijn, want dit is niet het hele verhaal, we zijn weg gelopen via de trein enja opeens in gent had ik zoiets van gwn het gedacht alleen al, ik mis ze nu al, ik moest terug maar kon moeilijk de waarheid zeggen, dusja in volle paniek beginnen uitvinden dat er ons een meneer had gekidnapt, echt ik vind dit erg van mezelf, nuja de waarheid komt altijd uit, en heb toch toegegeven, men ouders moeten zelfs naar de jeugdrechter, tis echt een zootje hoor, kwas al half de verklaring aan het afleggen toen ik en men vriendin toegaven dat we logen, nuja we zaten apart, ik heb eert toegegevn, het heeft nog een uurtje geduurd en men beste vriendin had het ook opgegeven, het was gwn uitzcihtloss en toch weet ik ergens dat dit moest gebeuren, ik zit nu enkel wel vast met die emoties die ik met hen niet kan delen, ik ben niet gek, heb gwn men gevoel gevolgd, de raad van de gids dan, hij wist dat we gingen terugkeren en hoe het zou verlopen, moest ik dat zeggen tegen men ouders ze zeggen echt dak gek ben, mag men vriendin nooit meer zien buiten school, maar ik weet dat ik haar terug zal zien, kprobeer echt vol te houden, ksnap aan de ene kant men ouders hun reactie ook wel, de bezorgdheid, en zeker omdat ze niks afweten over spiritualiteit, heb hen er al vaak over aangesproken, ben het dan maar gestopt, geloven deden ze niet, ze dachten zelfs dat ik in een sekte zat, ik ben echt een doodnormaal meisje, ik zie gewoon andere dingen dan de meeste mensen en voel de laatste tijd veel meer aan, huh zou wel tof zijn moest iemand me een duwtje in de rug steken, heb dit wel nodig momenteel
xxx