Loading...
nl

dillema over inenting

Beschermengel
Beschermengel feb 15 '09

Ben ik helemaal met jullie eens, ik zal het plakken wat je bedoelt,

Ooit, nog niet eens zo heel lang geleden, liepen er mensen rond, die een enorme kennis van de natuur bezaten. Iedere cultuur kende hun eigen medicijnmannen en -vrouwen die intuïtief wisten wat nodig was in een menselijke crisissituatie. Deze mensen stonden in hoog aanzien.

Met het verdwijnen (lees: verjagen, uitroeien) van dergelijke culturen, verdween er ook heel veel kennis. Gelukkig zijn er op dit moment veel mensen die het grote belang van eenheid met de natuur inzien. Mensen die zich weer openen voor kosmische invloeden en wijsheden en fundamentele waarheden opnieuw gaan toepassen.
Echter, de realiteit van onze westerse samenleving is, dat we ons vertrouwen hebben gesteld op overheden en instanties, die zeggen het beste met ons voor te hebben. Of dit ook zo is, valt nog te bezien.

Neem nou de farmaceutische industrie. Met z’n allen slikken we jaarlijks miljarden medicijnen. Medicijnen die steeds vaker en makkelijker voorgeschreven worden, of eenvoudig via internet verkrijgbaar zijn. Natuurlijk is het een goede zaak dat er geneesmiddelen zijn. Velen hebben er baat bij, en kunnen door medicaties weer beter functioneren. We willen in dit artikel daar ook geen discussiepunt van maken. Waar we het wel over willen hebben is het functioneren van de farmaceutische industrie. Steeds vaker horen we verhalen over deze branche. Wat zijn de werkelijke drijfveren van deze invloedrijke bedrijfstak? Miljoenen mensen krijgen hun gepatenteerde medicijnen door de strot geduwd. Regelmatig blijkt dat medicijnen echt niet zo veilig blijken als men beweerde. Jarenlange onderzoeken(?) ten spijt.

Afgelopen zaterdag 10 januari j.l.werd ons dat weer eens op dramatische wijze duidelijk gemaakt in een artikel van Melchior Meijer, in de bijlage van het Algemeen Dagblad. In het artikel (‘Wondermiddel of tragedie?’) werd beschreven hoe ernstig de bijwerkingen van de cholesterolverlagende middelen kunnen zijn. De bijwerkingen blijken inmiddels zo ernstig dat ze mensenlevens kunnen kosten in plaats van redden. Langdurig gebruik van z.g. ‘statines’ in deze medicijnen zou ondermeer kanker, chronisch hartfalen en geheugenverlies in de hand werken. De eerste symptomen zijn extreme vermoeidheid en spierpijn. Later komt de kortademigheid. Miljoenen mensen slikken deze middelen zonder dat ze van de gevaren bewust zijn! De farmaceutische industrie laat ons gewoon doorslikken en houdt de mond.

De woordvoerder van het Nederlands Huisartsen Genootschap zegt doodleuk: “ Als de dokter het voorschrijft, kun je gerust aannemen dat de noodzaak ruimschoots opweegt tegen de eventuele risico’s.��?
En daar zijn we weer aangeland bij het vertrouwen in de medische wetenschap/overheid. Trek je eigen conclusies!

De farmaceutische industrie investeert alleen maar in succesverzekerde middelen, zoals antidepressiva en cholesterolverlagende pillen. En dan eigenlijk alleen maar voor het rijke westen. Daar valt wat te verdienen. De huisarts krijgt zijn bonus en schrijft gretig voor. Het grote geld achter de medicijnindustrie. Zijn we overgeleverd aan de farmaceutische maffia? Maakt het ze wat uit of we door hun middelen alleen maar zieker of apathischer worden? Zou het kunnen dat we via medicaties onder controle worden gehouden door belanghebbenden? Is dit vergezocht of misschien toch reëler dan we denken?

Niburu is benieuwd wat jij hier van vindt.
Wat zijn jouw eventuele ervaringen?
Zijn er alternatieven te bedenken?
Hoe doorbreek je deze structuren?
Wat zouden veranderde voedingspatronen voor ons kunnen betekenen?

| Gezondheid | www.NIBURU.NL |
Precious1
Precious1 feb 15 '09
Ook wil ik jullie wijzen op dit boek
Op je gezondheid!

Hij legt exact uit wat er in een vaccinatie zit en wat het gevaar is voor je lichaam.

Helaas ben ik door mijn scheiding dit boek kwijt geraakt want ik had het niet helemaal uit. Maar door dat boek ben ik o.a. ook gestopt met magnetronvoedsel. Sterker nog, ik heb geen eens een magnetron meer. Eten uit de magnetron is sterk kankerverwekkend!
Ook legt hij uit wat ons dagelijks leven tegenwoordig nog meer doet waardoor mensen kanker krijgen.
En de artsen die dat natuurlijk weer niet willen geloven, die te arrogant zijn..
Muin
Muin feb 15 '09
Ja, wij krijgen overal kanker van. Het wordt alleen maar slechter met ons lichaam terwijl onze geest steeds verder evolueert.

Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 15 '09
Origineel bericht van: Precious1
Eten uit de magnetron is sterk kankerverwekkend!

Juist! Moet je eens kijken hoeveel mensen babyvoeding in de magnetron verwarmen....

Bij mijn eerste baby was ik al op de hoogte. Ik heb zoveel verzet gehad van mensen om mij heen! Zelf een oma die het niet van mij accepteerde dat mijn baby alleen au bain marie opgewarmde voeding gaf. Dooddoeners naar mijn hoofd geslingerd van: "Kijk die van-die-en-die, die hebben altijd melk uit de magnetron gekregen! Die zijn toch ook groot geworden en gezond!!"

Helma
Helma feb 15 '09
De € 375,00 hoef ik niet te betalen: de overheid vergoedt alles! Dat vind ik nog het gekste aan het verhaal... net of we daardoor eerder over de streep getrokken moeten worden om het toe te passen.

Tijdens en na de 2e wereldoorlog was de pharmaceutische industrie een ware maffiabende: ze hadden meegewerkt aan het produceren van allerlei middelen om mensen om te brengen, en dan is vooral Bayer daar een goed voorbeeld van:

http://www.nujij.nl/de-2wereld-oorlog-was-een-verovering-veldtocht.1214073.lynkx
Precious1
Precious1 feb 15 '09
Quote:
Tijdens en na de 2e wereldoorlog was de pharmaceutische industrie een ware maffiabende

En dat is het nog steeds.
http://www.trosradar.nl/index.php?id=uitzending&itemUid=1239&autostart=true
Beschermengel
Beschermengel feb 15 '09

Ik heb ook nooit een magnetron in huis gehad, veel mensen vinden het raar dat ik er geen heb, alles moet altijd maar snel snel snel... smilegauw klaar in de magnetron zeggen ze dan.
Ik heb altijd geleerd om veel aandacht aan het eten te geven, hoe meer aandacht hoe lekkerder het is smilegeleerd van mijn moeder en haar eten was altijd hemels! ( zonder magnetron )
gast
gast feb 15 '09
Ik denk ook niet dat het iets met de magnetron te maken heeft maar met dat snel, snel, snel, van de hedendaagse mens. Waarom hebben mensen een magnetron, en waarom gebruiken ze die; omdat ze nergens meer tijd voor hebben! Ze hebben geen tijd meer om aandacht te schenken aan koken omdat werk, status en aanzien belangrijker is geworden. En dan gebruik je dus maar een magnetron.

Maar het is niet dat wat buiten de mens is wat hem/haar ziek maakt, het is wat in de mens zelf aanwezig is. Dat van buiten zijn alleen maar triggers om dat van binnen te activeren.
Hemelwandelaar
Origineel bericht van: gast

Maar het is niet dat wat buiten de mens is wat hem/haar ziek maakt, het is wat in de mens zelf aanwezig is. Dat van buiten zijn alleen maar triggers om dat van binnen te activeren.

Tricky statement. Vertel eens wat meer?
Precious1
Precious1 feb 15 '09
Gast, het heeft wel degelijk met de magnetron te maken.
Weet je hoeveel straling er aan te pas moet komen om een hele maaltijd binnen 2 minuten op te warmen?
Buiten het feit dat alles in die maaltijd dood en kapot wordt bestraald en er van gezonde voedings niets meer overblijft, krijg je ook nog eens stralingsdeeltjes in je lichaam.
Bestraald dood voedsel krijg je binnen.
Dus bovenop de stress dat alles snel snel moet krijg je ook nog eens kankerverwekkend voedsel binnen.

Op deze site kun je dmv kirlian fotografie zien wat een bepaald kookproces doet met de energetische waarde van voedsel.
http://kirlian.com/currentkirlian.htm
Laat staan wat er van voedsel overblijft als het een paar minuten in de magnetron is geweest..

Lees dit ook maar eens: http://annawaterkristal.mijnwebadres.nl/homepage/show/pagina.php?paginaid=150366
Precious1
Precious1 feb 15 '09
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Eten uit de magnetron is sterk kankerverwekkend!

Juist! Moet je eens kijken hoeveel mensen babyvoeding in de magnetron verwarmen....

Bij mijn eerste baby was ik al op de hoogte. Ik heb zoveel verzet gehad van mensen om mij heen! Zelf een oma die het niet van mij accepteerde dat mijn baby alleen au bain marie opgewarmde voeding gaf. Dooddoeners naar mijn hoofd geslingerd van: "Kijk die van-die-en-die, die hebben altijd melk uit de magnetron gekregen! Die zijn toch ook groot geworden en gezond!!"

Oh ja, dat soort opmerkingen... Totdat ze ineens ontzettend onverklaarbaar ziek worden..
Ach ja, het is meestal geen onwil maar puur onwetendheid.
gast
gast feb 15 '09
Precious, je komt dan ws ook nooit in de zon. Weet je hoeveel straling daar vanaf komt en dan nog wel open en bloot.
En wat dacht je van alle straling die vanuit het heelal op aarde komt.
Ik zou niet te bang zijn voor die magnetron en gewoon lekker blijven koken op gas als dat je gemoed beter stemd.
Geen inductie of andere moderne manieren doen hoor want dat werkt ook weer op bepaalde straling. (warmte van vuur is trouwens net zo goed straling)

Het lijkt meer op die angst voor treinen, dat de melk van koeien niet meer goed zou zijn als ze naast een spoorlijn staan, haha, en zo heeft iedere nieuwetijdse uitvinding zijn voor en tegen argumenten.

Ik noem het liever; bang makerij wink
Precious1
Precious1 feb 15 '09
De zon is natuurlijke straling en daar kun je je tegen beschermen.

Je hebt bangmakerij/bewustwording of struisvogelpolitiek.

Toch grappig dat in landen waar de welvaart nog niet zo ver gevorderd is als hier in het westen, dat daar geen kanker heerst.
gast
gast feb 15 '09
Origineel bericht van: Hemelwandelaar

Tricky statement. Vertel eens wat meer?

Hoezo tricky? Als we de genen er niet voor hebben wordt je ook niet ziek. Een ziekte komt vanuit het lichaam zelf, tenzij je je been breekt door een aanrijding o.i.d. (en zelfs dan kun je het in jezelf vinden waardoor dat heeft kunnen gebeuren) Dus als jij het gen voor longkanker niet hebt kun je tot je 100ste blijven roken en nooit longkanker krijgen. Heb je dit gen wel dan kun je het al krijgen van meeroken. Dat er meer voor nodig is om ziek te worden moge duidelijk zijn maar die omstandigheden worden over het algemeen ook door onszelf gecreeerd. Als je lichamelijk en geestelijk in balans bent heeft het lichaam genoeg weerstand tegen triggers. Ziekte is dus een teken dat het lichaam/geest in onbalans is en dat het in dat lichaam aanwezig is in de vorm van DNA.
In een wereld die volledig in balans is zijn geen ziektes.
gast
gast feb 15 '09
De zon is natuurlijke straling en daar kun je je tegen beschermen.

Je hebt bangmakerij/bewustwording of struisvogelpolitiek.

Toch grappig dat in landen waar de welvaart nog niet zo ver gevorderd is als hier in het westen, dat daar geen kanker heerst.

Maar komt dit door apparaten die ze niet hebben of door een ander soort levensinvulling?
Precious1
Precious1 feb 15 '09
Quote:
Ziekte is dus een teken dat het lichaam/geest in onbalans is en dat het in dat lichaam aanwezig is in de vorm van DNA.

Ben ik het mee eens, dat is 1 van de oorzaken.
Maar andere factoren spelen ook een rol. Als je er maar op los leeft en je gezondheid totaal niet in acht neemt wordt je ook ziek. Afgelopen zomer waren er een aantal documentaires over voeding. O.a. supersize me. Een docu over een man die een aantal maanden alleen junkfood at. Zijn gezondheid ging met sprongen achteruit. Dit heeft m.i. niet met zijn dna te maken.

Quote:

Yep, alleen de wereld is dat niet.

Quote:
Maar komt dit door apparaten die ze niet hebben of door een ander soort levensinvulling?

Dit komt door hun manier van eten en leven. Doordat ze geen stress maatschappij hebben en geen ziekmakende apparaten die de risico's nog eens verhogen maar gewoon puur eten, geen vlees wat bol staat van antibiotica's en andere chemische rotzooi etc etc
Hemelwandelaar
Hoezo tricky?

Nou, simpel! Het is nogal wat als het klopt wat jij zegt. Vind je niet?
Precious1
Precious1 feb 15 '09
Ah joh, laten we lekker met z'n allen aan de drugs gaan, junkfood eten, iedere dag alcohol drinken, onder de zonnebank gaan, de hele dag stressen, weinig slapen etc etc.
Als we dan ziek worden weten we dat het aan ons DNA ligt en/of dat het iets in ons is wat wordt getriggerd.
Of werkt het niet zo Gast?
Hemelwandelaar
Als je lichamelijk en geestelijk in balans bent heeft het lichaam genoeg weerstand tegen triggers. Ziekte is dus een teken dat het lichaam/geest in onbalans is en dat het in dat lichaam aanwezig is in de vorm van DNA.

O.k., stel dat je stelling klopt. Ik word ziek, realiseer mijn onbalans en wil herstellen. Bij een griep bijvoorbeeld lukt dat. Ik herstel. Maar wat bij Alzheimer of kanker? Zit daar gradatie in. Bijvoorbeeld eenvoudige ziektes zijn eerste signalen, ernstige ziektes 1 van de laatsten?

Als ik een terminale diagnose heb, kan ik dan nog wat? Eigen schuld, dikke bult?

Utopie?! Pas in de zielenwereld?
Hemelwandelaar
Ah joh, laten we lekker met z'n allen aan de drugs gaan, junkfood eten, iedere dag alcohol drinken, onder de zonnebank gaan, de hele dag stressen, weinig slapen etc etc.
Als we dan ziek worden weten we dat het aan ons DNA ligt en/of dat het iets in ons is wat wordt getriggerd.
Of werkt het niet zo Gast?

Precious, relativeer het een beetje wat Gast zegt. Ik snap je emotie of verontwaardiging. Ga er niet vol in, win je niets mee. Als je niets kunt met wat Gast zegt, leg het dan naast je neer alszijnde niet jouw ding!

Liefs Paulette
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske