Loading...
nl

Is het tweelingzielen tijd?

Emuca
Emuca mrt 5 '09
Oh, ik weet er nog een paar xD

* Als de een sterft, sterft de ander vaak ook.
* Tweelingzielen voelen, als ze elkaar kennen, hoe de ander zich voelt, en wanneer ze elkaar nodig hebben.
* Als ze uit elkaar zijn, missen ze elkaar vaak.
* Als je de ander perongeluk kwetst, ben je daar vaak veel verdrietiger van dan bij andere.

Mijn ontmoeting met mijn tweelingziel is zo toevallig geweest.. Als bepaalde mensen sommige dingen niet hadden gedaan, hadden we elkaar nooit ontmoet, en ik denk dat we dan beide al dood waren geweest. We hebben elkaars leven namelijk al meerdere malen gered en voordat ik haar kende had ik altijd het gevoel niet oud te worden. Dat is nu verdwenen.
Jasmijn
Jasmijn mrt 5 '09
Dat is helemaal correct voelen wat de ander voelt.
Misschien kan je me hierop antwoord geven. Hoe is het mogelijk dat je na jaren nog intens bezig ben met de ander?
Net of iemand je roept dat gevoel.
Op sommige momenten voel je een aanwezigheid. Soms intense verdriet. Gewoon zomaar zonder dat jij verdrietig ben?

By the way eerste punt is wel heel byzonder....
Emuca
Emuca mrt 5 '09
Nou, als tweelingziel heb je een onzichtbare maar hevige band. Jou ziel en die van hem zijn met elkaar verbonden en vormen samen een, daardoor zal diegene altijd in je hoofd blijven, net zoals dat je misschien een gemis voelde voordat je hem kende.

Als de ander zich slecht voelt, of wat overkomt, voel je dat. Ookal heb je elkaar al een tijd niet gesproken.

Dat is ook bijzonder, maar dat is me verteld. Omdat, als je sterft, je ziel meestal klaar is om te sterven, en aangezien twee zielen een vormen, is de kans dat de ander dan ook klaar is om te gaan, heel erg groot.
Jasmijn
Jasmijn mrt 5 '09
Nu begrijp ik waar die leegte vandaan komt.
Nou ben er niet blij mee. Dat betekent dat na zo een ervaring met een tweelingziel. Je elk ander relatie zal vergelijken. Natuurlijk heeft elke relatie waarde maar toch het is en blijft anders.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 5 '09
Toch wil ik jullie graag ook even op het volgende topic wijzen:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/46434/Het_afscheid_van_je_tweelingzi.html#Post46434

Hierin wordt duidelijk dat ook het contact met je tweelingziel niet blijft.
Emuca
Emuca mrt 5 '09
Dat hoeft niet perse hoor. Het ligt eraan of het mogelijk is om contact te blijven houden. Sommige mensen zullen uitermate goed bij elkaar passen, zo goed dat ze toch geen genoegen uit een ander zullen halen.

Natuurlijk zullen sommige tweelingzielen wel uit elkaar gaan, maar ik denk niet dat het vastgesteld is dat ze elkaar uit het oog moeten verliezen.

Ook denk ik dat, als je een vorig leven hebt gehad, en daarbij een sterke geliefde hebt gehad, dit misschien in dit leven hetzelfde zal voelen als een tweelingziel, terwijl dit eerder een soulmate is. Misschien dat soulmates of zielsverwanden eerder uiteengaan, omdat de band tussen tweelingzielen uitermate sterk is.
Lena
Lena mrt 5 '09
smiledat gevoel had ik ook waarom scheiden?
dus gelukkig maar.
Emuca
Emuca mrt 5 '09
Ik denk dat mijn ziel het niet eens zou kunnen.
Lena
Lena mrt 5 '09
daar zeg je wat smile
Emuca
Emuca mrt 5 '09
Misschien zullen sommige het wel kunnen, maar ik heb een enorme sterke band met haar, ik zou me super leeg voelen als ze er opeens niet meer zou zijn.

Sommige ontmoeten hun tweelingziel misschien wel voor een les, voor tijdelijk om iets te leren, maar dat lot is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd.
Lena
Lena mrt 5 '09
ja begrijp wat je wil zeggen,
het is een bijzondere ervaring.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies