Loading...
nl

Abortus

AmNau
AmNau feb 9 '09
Ik ben een vrouw van 21 jaar en heb 3 dagen geleden een abortus laten uitvoeren. Ik was op dat moment 10 weken zwanger. Ik heb bewust zolang gewacht omdat ik mijn kindje niet wou verliezen! Ik wou mijn kindje met heel mijn hart en ziel. Maar mijn vriend kon het kindje niet aanvaarden en wou het kindje niet samen met mij opvoeden. Doordat ik niet wou dat mijn kindje een leven met slechts 1 ouder moest hebben, daar ik zelf uit een gescheiden gezin kwam, wou ik mijn kindje zo een leven niet aandoen. Ik mis mijn kindje vreselijk! Ik wil het zo graag terug bij mij. Mijn kindje is nog zo klein en het is nu op een plaats die ik niet ken. Ik weet niet waar mijn kindje nu is, ik wil dat er iemand voor kan zorgen! Ik wil dat het leeft in een wereld waar alleen maar geluk kan heersen! Waar nooit pijn en verdriet is! Ik zal nooit iemand zo graag zien als mijn kindje!!! Ik zal voor het voor eeuwig en altijd in mijn hart dragen! Ik heb zoveel pijn en verdriet! Hoe moet ik hiermee ooit leren leven?
Delen:
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 9 '09
Lieve AmNau.

Ik ben ervan overtuigd dat er op dit forum mensen zijn die jou kunnen helpen met hun kennis.

Ik kan je alleen alle steun geven die je op dit moment zo hard nodig hebt.

Warme groet, Paulette
Claire
Claire feb 9 '09
Origineel bericht van: AmNau
Ik ben een vrouw van 21 jaar en heb 3 dagen geleden een abortus laten uitvoeren. Ik was op dat moment 10 weken zwanger. Ik heb bewust zolang gewacht omdat ik mijn kindje niet wou verliezen! Ik wou mijn kindje met heel mijn hart en ziel. Maar mijn vriend kon het kindje niet aanvaarden en wou het kindje niet samen met mij opvoeden. Doordat ik niet wou dat mijn kindje een leven met slechts 1 ouder moest hebben, daar ik zelf uit een gescheiden gezin kwam, wou ik mijn kindje zo een leven niet aandoen. Ik mis mijn kindje vreselijk! Ik wil het zo graag terug bij mij. Mijn kindje is nog zo klein en het is nu op een plaats die ik niet ken. Ik weet niet waar mijn kindje nu is, ik wil dat er iemand voor kan zorgen! Ik wil dat het leeft in een wereld waar alleen maar geluk kan heersen! Waar nooit pijn en verdriet is! Ik zal nooit iemand zo graag zien als mijn kindje!!! Ik zal voor het voor eeuwig en altijd in mijn hart dragen! Ik heb zoveel pijn en verdriet! Hoe moet ik hiermee ooit leren leven?



Lieve Amnau,

Als ik leest dan huilt mijn hart ..... heb je niet te snel beslist om een abortus te plegen? Waren er geen mensen in jou omgeving die met je meedachten behalve je vriend en die er nu voor je kunnen zijn? Het is begrijpelijk dat je leven op zijn kop staat. Een abortus is een ingrijpende gebeurtenis. Mocht je in je omgeving weinig steun ervaren dan raad ik je aan om een goede psycholoog te zoeken en dat zij helpt met de verwerking ervan en dat jij dit een plekje kan geven, zodat er weer rust in je leven komt. heel veel sterkte....

liefsss, Claire.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 9 '09
Lieve AmNau.

Een aantal jaren geleden was er een mooi forum voor overleden baby's of ongeboren baby's. Daar konden mensen ervaringen delen.

Zou zoiets nu nog bestaan? Is het was daar ook eens je licht op de steken?

Ga nog even voor je zoeken, als ik wat vind laat ik het je nog weten.

www.oudersonline.nl
admin
admin feb 10 '09
Dat is moeilijk voor je AmNau.
Ik heb zelf een miskraam gehad en weet wat het is om een kindje te verliezen. Maar bij jou komt er nog veel meer bij. Dit wordt echt een moeilijke tijd voor je. Maar je kunt het. Het onderstaande is wat ik geloof.
Het is een leerproces in jezelf vergeven, dat is het cadeau van je kindje om jou dit te leren. Weet dat een ziel al lang van tevoren de juiste moeder en vader uitkiest, voor zowel zijn eigen lessen en de lessen van de ouders. Dus de kleine wist van te voren wat er ging gebeuren. De kleine is nu weer aan gene zijde waar hij verder zijn lessen kan leren die nodig zijn voor zijn bewustzijnsgroei. Weet ook dat jij en de kleine uit eenzelfde zielengroep komen. Dus de kleine blijft bij je in de buurt.

Misschien kun je hier iets mee.

Een warme groet en heel veel sterkte.

Muin
Muin feb 11 '09
Een zwaar onderwerp..
Neem jij jezelf kwalijk dat het kindje niet geboren is Amnau?
Ik denk dat je hebt gedaan wat je op dat moment moest doen (rekening houden met de omstandigheden). Waar is de ziel van dat kindje nou, vraag jij je misschien af?
Ik geloof in de zielsverhuizing. Soms blijft de ziel een tijdje op aarde en soms bevindt de ziel zich in een andere sfeer. Als de ziel nog niet klaar is om geboren te worden dan krijgt men miskraam of wordt men gedwongen om voor een abortus te kiezen. Je denkt nu aan jouw ongeboren kindje met heel veel liefde. Deze liefde wordt zeker ontvangen.. hoe dan ook. Liefde overwint. Wat is geweest is geweest. Je kan het verleden niet meer terugdraaien.. Wat heeft het voor zin om je je schuldig te voelen? Maak er maar geen zorgen, alles heeft een reden..
Dingen gebeuren zoals ze gebeuren. Heb vertrouwen in het leven.. Steek een kaarsje aan wanneer je aan je kindje denkt en blijft de liefde sturen.. Vervang zelfverwijt met liefde..

Het ga je goed.

Anna
AmNau
AmNau feb 13 '09
Ik heb vandaag nog eens van de dokter vernomen dat de abortus niet goed is uitgevoerd waardoor een nog een groot deel van het vruchtje is achtergebleven in mijn baarmoeder. Is dit dan een teken dat het kindje helemaal niet weg wou bij mij? Dat het wou dat ik het hield? Ik wou zo graag dat ik de klok kon terug draaien cry. Mijn ouders wouden dat ik het wegdeed, mijn familie wou dat ik het wegdeed en mijn vriend wou dat ik het wegdeed. Deze laatste geeft mij de schuld dat het kindje heeft moeten sterven en daarom kan hij mij niet steunen zegt hij. Ik heb hem niet meer gezien sinds de abortus. Vanavond moet ik opnieuw een ingreep ondergaan zodat het kindje volledig kan verwijderd worden. Ik mis het kindje zo cry. Ik hou zo enorm veel van mijn kindje cry! Kon ik de klok maar terug draaien cry!!!
admin
admin feb 13 '09
Beste Amnau,

De ziel van je kind heeft je ooit uitgekozen. Ze wil graag bij je zijn. Wat er is gebeurt was onderdeel van het gekozen plan. Op een of andere manier leer je er veel van, hoe verdrietig het ook is. Het was voorbestemd. Je was als het ware gedwongen deze keuze te maken, het kon niet anders op dat moment. Probeer te accepteren wat er is gebeurd, hoe moeilijk het ook is. Je liefde voor je kindje is onthouden en die liefde is doorgedrongen aan gene zijde. Het kindje weet het.

Mocht je in de toekomst weer zwanger worden, dan kan deze zelfde ziel alsnog geboren worden. Zo niet, dan blijft deze ziel bij jou in de buurt, als een beschermengel of gids. Ze zal je bijstaan in alles wat je overkomt.

Ikzelf zou ook vader moeten zijn van 2 kinderen. Toch is er maar 1. De tweede ziel heeft een andere weg gekozen en is nu mijn gids. Ik merk bijna dagelijks haar aanwezigheid. Jammer dat ze niet is geboren, maar ik voel veel steun langs andere wegen.

Je kindje is niet verloren gegaan. Deze is nog aanwezig. Heb je wel eens een signaaltje, dat je denkt, he, wat opvallend? Dat kan een boodschap zijn. En dat kan erg troostend zijn.

Ik wens je sterkte.
Groetjes,
Hans
Shireva
Shireva feb 15 '09
Ik zit al een hele poos met een vraag !
Nu ik het verhaal zo lees ,komt die ene vraag weer bij me boven!
Zijn het de ouders die kiezen voor een kind(ziel) of zijn het de kinderen(ziel) die kiezen bij welke ouders ze het licht zullen aanschouwen !
Lieve dame ;),ik weet het voelt naar :'(,maar bedenk maar dat niets zomaar gebeurt in dit leven, alles heeft een reden
Daar kom je misschien pas veel later achter .
Neem wel alle tijd deze beproeving confusedin het leven te verwerken en het een plek te geven wink.
Je weet nooit wat voor moois je ervoor terug krijgt.
Onthou na regen komt zonneschijn !!!!

groeten wink
Shireva
Shireva feb 15 '09

Hey hey,
Ik kan me heel goed voorstellen wat zij doorstaat,
maar alles heeft zijn reden in het leven en zie dit als een beproeving.

Wat een mooi antwoord over het nieuw leven .
Omdat het ook altijd mijn stelling is geweest en dat word nu nogmaals bevestigt dat het de ongeboren ziel is die de ouders uitzoekt.

Ik hoop dat ze het spoedig een plek kan geven in haar leven!!

Groetjes & een fijne dag
Shireva
Shireva feb 15 '09
Komt goed lief mens ,neem rustig de tijd om alles te verwerken
en het een mooie plek te geven in je hart ,de kleine zal altijd bij je zijn en over je waken ,je eigen kleine Engel
Veel licht , liefde,voorspoed & vooral kracht voor jou.

Groetjes & liefs
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 15 '09
Origineel bericht van: Shireva
Zijn het de ouders die kiezen voor een kind(ziel) of zijn het de kinderen(ziel) die kiezen bij welke ouders ze het licht zullen aanschouwen !


Het is de ziel die de ouders kiest.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki