Loading...
nl

Overactieve hartchakra

JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 9 '09
Hoewel dit eigenlijk meer een geestelijke klacht is, als een lichamelijk heb ik vandaag enorm last van een overactieve hartchakra. De energie schiet van mijn hart naar mijn maag en voel soms letterlijk mijn hart in mijn maag kloppen.

Soms lijkt het ook alsof iets mijn hart vasthoudt en erin knijpt.

Ik kan je zeggen dat het een behoorlijk irritant gevoel is, en al sinds gisteren bezig is. Heb hierdoor ook nergens zin in, en voel me er ook aardig onder spanning door. Alsof ik iets teveel bakken koffie op heb, en kan gaan stuiteren ofzoiets.

Iemand ook last van toevallig?
Delen:
Helma
Helma feb 9 '09
Veel herkenning toen ik een burnout had: constant alert zijn, telkens op scherp staan, angst voor het onbekende, schrikkerig.

De hoofdoorzaak is oververmoeidheid en stress (en bij mij kwam er ook angst bij).
admin
admin feb 9 '09
Ik heb geen echt 'last', maar wel dit:
Gisteravond heb ik het healing rondje gedaan om 21:00 en 22:30.
Onverwacht besloot ik mezelf ook eens een bescherming te geven. Doe ik anders nooit ("doet ie anders nooit!" smile)
Later zag ik weer veel blauwe flitsen. Een signaal dat mijn beschermengel er is. Ik weet dat ik extra goed beschermd ben, waarom weet ik (nog) niet.
Anders krijg ik een paar keer per week een signaal, nu een aantal keren achter elkaar.
Vandaag heb ik gedurende de dag een koel gevoel gekregen, alsof een koude stalen buis van het derde naar vijfde chakra loopt. Koel en vreemd. Het zit er nog steeds. Dat was het.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 9 '09
Hai NiMS.

Bij mij rommelt het ook. Voel me anders niet meer zo verloren in alles als vanmorgen. Komt ook door het stuk van Karen Bischop.
admin
admin feb 9 '09
De timing van dat verhaal van Karen Bishop en deze gevoelens en ervaringen is opmerkelijk. Toch?
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 9 '09
Het is bij mij ook wel iets minder geworden nadat ik merkte dat ik niet de enige was. Toch zit ik hier nog steeds met een knoop in mijn maag. Ben ook niet gaan sporten vanaaf, want heb er gewoon geen zin in.

Ik heb overigens geen last van stress.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 10 '09
Hai NiMS.

Hoe voel jij je vandaag?

Ik ben moe, geen knoop meer in mijn maag. Stroom niet over van energie en niet geheel fit (lichamelijk).

Groeten!
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 10 '09
Voel me nu overigens wat misselijk worden, zonder dat daar aanwijsbare redenen voor zijn...
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 10 '09
Ja die misselijkheid heb ik ook. Niet meer zo erg als gisteren. Mijn hart is overigens rustig op het moment. Alleen de knoop in mijn maag sluimert nog door.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 10 '09
Voor iedereen die afgelopen dagen (startend afgelopen zondag) t/m heden klachten) heeft

Algemeen is gesignaleerd, knoop in de maag, misselijkheid, zwakke benen, vermoeide spieren, over actief hartchakra, uit het lood geslagen (mn zondag en maandag) moe en moe.

Vandaag niet zo gek veel last van de maag, wel wat misselijkheid. Maar ik blijf maar slapen. Net weer een uur geslapen en diep! Tussen de bedrijven door voel ik me niet verkeerd overigens.

Wat mij op blijft vallen dat is het geluid van mijn buik.Borrelen ofzo? Ik schat in mijn darmen, maar zal me niets verbazen als de maag ook geluid produceerd. Eigenlijk gaat dat de gehele dag door. Ik heb er geen pijn van ofzo, voelt niet als lucht in darmen, leidt ook niet tot rare ontlasting. Wat is dat in vredesnaam? Begon zondagochtend al.

Het feit dat ik steeds weer ga slapen duidt er volgens mij op dat er intern toch het 1 en ander gaande is.

En oja, ik heb het steeds maar koud.

Wie vult aan?
Helma
Helma feb 10 '09
Veel beweging in mijn buik, lijkt op een spastische darm; zoemen in mijn hoofd (voornamelijk rechts) en pijn op de borst, vooral als ik mijn armen omhoog wil doen. Dit laatste zouden ook spieren kunnen zijn. Continue verkouden, maar dat heb ik al weken. Af en toe hartkloppingen, maar ook dat is mij niet vreemd.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 10 '09
Ook mijn darmen zijn raar aan het doen, maar eigenlijk ziet alles er normaal uit. Verder ben ik aardig lusteloos en voelt het alsof ik heel lang niet geslapen heb, maar moe ben ik niet. Heb ook moeite met concentreren en lees soms dingen totaal verkeerd.

Ik kreeg overigens rond een uurtje of 17:00 tot 20:00 last van mijn keel. Niet extreem, maar wel alsof ik keelpijn zou gaan krijgen. Heb daarna heerlijk in een warm bad gelegen en niet veel gedaan. Dat heeft me wel een beetje opgeknapt. Ik voel me nog steeds niet helemaal fit, en heb pijnlijke kaken nu ik erop let.

Wie biedt nog meer? wink
Helma
Helma feb 11 '09
Wel is het, denk ik, goed om ons te beseffen dat ook de griep rondwaart, en niet zo'n klein beetje ook.

Het is mij eigen, om naast de spirituele veranderingen die er eventueel zijn, ook het 'gewone aardse' niet uit het oog te verliezen.

De vele klachten die hier genoemd worden, zijn voor mij een misterie. Ik hoop eigenlijk dat de kosmos gauw duidelijkheid geeft hierover smile
admin
admin feb 11 '09
Ik heb sinds vanmorgen last van mijn nek. Het lijkt wel dat de chakra's de laatste dagen 1 voor 1 worden behandeld. Eerst het hartchakra, dan zonnevlecht, dan keelchakra. Gisteravond merkte ik sterke druk op het derde oog, het zesde chakra.
Zijn ernog meer mensen met dezelfde of vergelijkbare klachten?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 11 '09
Origineel bericht van: NiMS
Ik kreeg overigens rond een uurtje of 17:00 tot 20:00 last van mijn keel.


Hey, grappig. Ik had m nog niet gelinked, maar ik dus ook. Ik had al een Trachitol ingenomen omdat ik dacht dat het door zou zetten. Maar dat deed het verder niet. Kaken heb ik (nog) geen last van.

Origineel bericht van: Phoenix
Wel is het, denk ik, goed om ons te beseffen dat ook de griep rondwaart, en niet zo'n klein beetje ook.


Is zo Phoenix, alleen ik voel een duidelijk verschil tussen lichamelijk ziek zijn en dit. Ondanks dat ik ik het gisteren ook weer koud had gecombineerd met rillingen, voelde het niet als koorts. Dat is weer anders.

Origineel bericht van: Hans
Gisteravond merkte ik sterke druk op het derde oog, het zesde chakra.


Ik ben vannacht een paar keer wakker geworden omdat ik mezelf lag te krabben op mijn kruinchakra en 1x mijn derde oog. En echt, dat heb ik in al die jaren nog nooit gedaan. Stijve nek daar ben ik me niet echt bewust van.

Ben benieuwd hoe het vandaag gaat...
Beschermengel
Beschermengel feb 11 '09


Ja mijn derde oog kriebelde ook heel erg, dit is weer voor het eerst ik heb het een hele tijd niet gevoeld, verders geen last van andere klachten.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 11 '09
De keelpijn is niet doorgezet. Wel een heleboel slijm met zelfs bloed erin dat ik makkelijk kon wegkrijgen. Was ook erg moe vannacht en ging al om 1:30 slapen en heb tot 14:00 shockedin mijn bed gelegen. Niet de hele tijd geslapen, maar gewoon geen zin om eruit te gaan. Heb overigens geen dromen gehad die ik me herinner. Voel me op dit moment overigens weer redelijk normaal.

Ik denk niet dat het griep is, want ik heb totaal geen koorts en andere klachten.

Ik moet wel zeggen, dat ik me wel al deze paar dagen wat losser van mijn lichaam voel staan. Alsof ik meer "zweef" dan anders, en de binding met mijn lichaam veranderd is. Alsof je een beetje op jezelf neerkijkt.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 11 '09
Vraagje NiMS, als je naar je handen of voeten kijkt, voelen die nog als de jouwe? Heb je misschien het idee dat de afstand niet meer klopt zoals dat eerst vertrouwd was?
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 11 '09
Ja dat voelt nog wel zo. Ik heb niet het idee dat mijn handen en voeten niet meer van mij zijn. Het voelt meer alsof de zintuigen horen en zien "verstompt" aankomen.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 11 '09
O.k., dan weet ik het even niet blush

grin
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki